Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25361/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mä usko että kukaan tosta puuma-jutusta mieltään pahoittaa (trolleja lukuunottamatta tietysti). Oon itse 19 ja tasan sanomattakin tiedän, ettei Kärtsä olisi kiinnostunut mun ikäisestä, en kokisi sitä tietoa loukkaavaksi. 😂 Onneksi saa vapaasti silti kuumistella ja aina on tervetullut olo keikoille, ainakin artistin ittensä puolesta. 

Vierailija
25362/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa niihin kouriviin ja ahdisteleviin täteihin ollakin kyllästynyt. Annan luvan. 

Suurin osa K:n vanhemmista faneista, jotka kiertää keikoilla on kuitenkin ihan asiallisia. Onneksi näitä "kourivia tätejä" on vain pieni murto-osa kaikista faneista ja liekö monet edes faneja lainkaan, vaan jotain random keikkaördääjiä.

Olen kyllä aika paljonkin eri mieltä. Oon kuunnellut nautojen juttuja ja ne on kyll niin törkeitä ettei mitään rajaa. Siis ton Kärppylin objektoinnin suhteen. Luulen ett jokainen niistä maksais paljon jos joku töis kärppylin niitten ulottuville.

No onhan siinä hieman eroa mitä juttuja heittelee jossain keskustelufoorumilla, kuin K:n läsnäollessa, saati että me

No ei tietenkään kun on nimillä rekisteröity. Voi vielä jäädä kiinni.

😄😄😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25363/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Bojan on kyllä aika kaukana tädistä joten ei se oo ihme. 

🤭

Vierailija
25364/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunteleekohan ne yhdessä tota seksibiisiä? Ja hommailevat? 

Ketkä?

Soinut taustalla kun Kyrpoksella paukutettu menemään. Kieltämättä ihan panopuuhiin sopiva reipas rytmi biisissä.

"Panopuuhiin sopiva reipas rytmi" laittasin listalle jos sellainen olis. 🤭 

On kyl juu luultavasti nakutettu sitä slovakkia niin ettei oo naapurin lapsiperhe tiennyt mihin korvansa olis pistänyt. 

Vauviksen arvio Kärpän uudesta biisistä: sanoissa ketterää riimittelyä, panopuuhiin sopiva reipas rytmi, lisäksi erityismaininnan saa lopun moniulotteinen ja ajatuksia herättävä biisexual kohta. 

Eikun sä avasit vahingossa väärän ketjun. Körttiläisten nutturankiristysseura kokoontuu toisessa ketjussa.

Vierailija
25365/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä mä usko että kukaan tosta puuma-jutusta mieltään pahoittaa (trolleja lukuunottamatta tietysti). Oon itse 19 ja tasan sanomattakin tiedän, ettei Kärtsä olisi kiinnostunut mun ikäisestä, en kokisi sitä tietoa loukkaavaksi. 😂 Onneksi saa vapaasti silti kuumistella ja aina on tervetullut olo keikoille, ainakin artistin ittensä puolesta. 

19 ?. Miksi Käärijää ei kiinnosta 19 vuotiaat.

Vierailija
25366/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos loukkaantuu on ote todellisuudesta kyllä irronnut. 

Vierailija
25367/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko mikä päivä QA? ei tänään?

Vierailija
25368/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan noina taukopäivinä.

Vierailija
25369/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonut päivää.

Vierailija
25370/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa niihin kouriviin ja ahdisteleviin täteihin ollakin kyllästynyt. Annan luvan. 

Suurin osa K:n vanhemmista faneista, jotka kiertää keikoilla on kuitenkin ihan asiallisia. Onneksi näitä "kourivia tätejä" on vain pieni murto-osa kaikista faneista ja liekö monet edes faneja lainkaan, vaan jotain random keikkaördääjiä.

Olen kyllä aika paljonkin eri mieltä. Oon kuunnellut nautojen juttuja ja ne on kyll niin törkeitä ettei mitään rajaa. Siis ton Kärppylin objektoinnin suhteen. Luulen ett jokainen niistä maksais paljon jos joku töis kärppylin niitten ulottuville.

No onhan siinä hieman eroa mitä juttuja heittelee jossain keskustel

K ja Mikke lukee ne, aika selvää, ettei sinne kaikenlaista kirjoitella.

Vierailija
25371/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ei tykkää Anna-Liisoista 😐

Eikä tarvitsekaan. Sehän ei silti meitä Anskuja estä. 😄 

Vierailija
25372/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki iästä, sukupuolesta ja taustasta riippumatta ole tervetullut Kärtsän faniksi ja keikoille!

Kusipäät ja kiusaajat on sitten asia erikseen.

Vierailija
25373/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti olet 19, niin et todellakaan ole oikea henkilö sanomaan loukkaako tädiksi nimittely Käärijää vanhempia vai ei? Tuskinpa itsekään tykkäisit jos sinua puhuteltaisiin tätinä. Tai miten olisi pentu tai kakara?

Vierailija
25374/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders aktivoitunut linjoilla myös. Eläkkeellä ehtii. 

Vierailija
25375/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne pahimmat häiriköt oo niitä hädin tuskin täysi-ikäisiä eturiviläisiä 🤨

Vierailija
25376/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä lähtis nyt ylitulkitsemaan tota puuma/tätijuttua minään ikäsyrjintänä. Eiköhän K:lle kaikki fanit kelpaa oikein hyvin. Faneiksi siis. Musta toi on vaan hauska.

Eiköhän tuo asiasta napina ole trollin kynästä. Ei muuta keksi niin yrittää tuollaista muka mielensä pahoittamista. 🙄

Vierailija
25377/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne pahimmat häiriköt oo niitä hädin tuskin täysi-ikäisiä eturiviläisiä 🤨

Veikkaan, että joka ikäryhmään löytyy perseilijöitä. 

Vierailija
25378/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti olet 19, niin et todellakaan ole oikea henkilö sanomaan loukkaako tädiksi nimittely Käärijää vanhempia vai ei? Tuskinpa itsekään tykkäisit jos sinua puhuteltaisiin tätinä. Tai miten olisi pentu tai kakara?

Ihan rauhassa vaan, kun hän ei mitään sellaista edes tuossa viestissään sanonut.

Vierailija
25379/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Kärtsä saa mua kakaraksi sanoa jos haluaa. 😂 Mutta pointti ei nyt toki ollut tämä ollenkaan. 

Vierailija
25380/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hullua mut mä oon ihastunut tohon Annaliisa nimeen! Täysin. Myönnän kyllä et se alkoi jo aiemmin Ellun & Anskun myötä, siis Gustafssonin Ellun ja Ansku Bergström. Ellu aina nätisti sanoo Annaliisa eikä Ansku ja se on jotenkin ollut super söpöä. Enpä ois ikinä uskonut pitäväni tosta nimestä noin paljon et olisin voinut ristiä lapseni Annaliisaksi! 

Ketju on lukittu.