Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25321/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä porotakkeja saa? 

Googlaa Pokka reindeer flannel fleece.

Toi on kyllä aika kamala toi porotakki. Fleece on sitä paitsi pelkkää muovia ja pahimpia mikromuovin lisääjiä maailmassa. Sorry Kärtsä, en ostaisi ikinä tollaista!

Jaa, että meinaatko Kärpyn mainostavan tuota takkia että ostakaa muutkin. Mun mielestä toi ilmestyi pipolätkän aikaan kun oli hirveet pakkaset eikä kaiketi ollut varautunut tarpeeksi lämpimillä vaatteilla. Taisivat käydä jossain paikallisessa puodissa ja EnoEsko nauroi että K osti vahingossa myös moottorikelkkailijan rukkaset (hiihtoa varten). Valikoima on varmaan ratkaissut ostopäätöksen.

Joo uskon kans. Kuka muuten enää nykyään fleeceä ostais!

Vierailija
25322/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shippiteoria, hyppää yli jos olet tosikko tai muuta:

Jos aattelis näiden uusimpien biisien saaneen vaikutteita Kn omista kokemuksista, niin OF on selkeä, sit Sinkkumiehen uudet varsin erilaiset sanat suhteen rajoittavuudesta - omaa elämää itselle elä/t/n, (ei) pelkoo että petä/t/n, ku ei oo ketään (?) - ja sitten se Aavikko ilmeisesti kertoi yksinäisyydestä. Niin onhan hällä saattanut olla yksinäinen olo B:tä kaivatessa, jos Sinkkumiehen mukaan juoda tai muuta "ihan sama vaikka keskellä arkea, jotta olo olis ei niin ankea". 

Onko Aavikko Sta bih jan kaveri:D

Sinkkumieshän on iänvanhaa tuotantoa? Ei ollut linjassa muun tuotannon kanssa, ni poistettu spotifystä yms.

Ei tuota ole ikinä julkaistu eikä tiedetä kuinka vanha on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25323/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanoitushan on selkeä.

K kyllästynyt puumiin ja täti-ihmisiin. No en ihmettele.

Trolli olet, mutta joo. EI SE NOIN MENE.

Vierailija
25324/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metallica nyt vähän huono esimerkki tähän, kun taitaa olla fanien The Rahastaja.

Kaksi eri stadikka keikkaa, eri biiseillä 129 euroa lämppärien kanssa. 65 euroa per keikka siis. Kerro ihmeessä, mikä tuon mittapuun bändi tai artisti myy halvemmalla stadikan keikan lippuja? Rammstein Tallinassa taisi olla 80 euroa. Eikä sekään varmaan kenenkäön taloutta kaada, vaikka ei töissä kävisi.

Joo sä olet onnistunut saamaan halvat liput, onneksi olkoon, mutta satuitko katsomaan heidän muita lippupaketteja joita oli myynnissä? Harva artisti rahastaa tollasilla hinnoilla. Joo ei ole pakko ostaa, mutta niin ei ole pakko ostaa myöskään K:n 15 euron arvoista Europassia.

Vierailija
25325/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei eli ei tuu edes heterovibat vaan ikärasistivibat 😅 Suurin osa Suominaudoista on nyt poissa pelistä. 

Jäljessä luen, mutta minusta kaikki voivat valikoida ikäisensä kumppanin ja se ei ole ikärasismia jos ei halua äitinsä ikäistä kumppania. Ikärasismia on jos syrjii faneina vanhempia ihmisiä ja näin ei todellakaan tee.

Onhan se kommentoinut aiemminkin et "vauvapalstan tädit" jotain. Kyllä se vähän tekee. 

Oiskohan toi vaan roastia takaisin päin täällä palstalle Kn toimia jatkuvasti kritisoiviin aloituksiin.

No ei niitä aloituksia kyllä niin paljoa tule, vai luuletko Kärtsyn käyttävän ai

No joteski vaan luulen Kärpyn keskittyvän ihan muihin juttuihin kuin täällä roikkumiseen... Vaix Bojaniin 💚

Vierailija
25326/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa niihin kouriviin ja ahdisteleviin täteihin ollakin kyllästynyt. Annan luvan. 

Vierailija
25327/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se kadulla on kuumaa & puumaa, mut mulla on jo täti oikein viittaa?

Tulee mieleen fanit odottamassa keikalle pääsyä, eikä tuosta jää kovinkaan arvostava fiilis.

Ei kun kadulla on Kuumaa (bändi) ja ne huutaa apua. Älä nyt sanoja välistä pois jätä. 

Vierailija
25328/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä porotakkeja saa? 

Googlaa Pokka reindeer flannel fleece.

Toi on kyllä aika kamala toi porotakki. Fleece on sitä paitsi pelkkää muovia ja pahimpia mikromuovin lisääjiä maailmassa. Sorry Kärtsä, en ostaisi ikinä tollaista!

Jaa, että meinaatko Kärpyn mainostavan tuota takkia että ostakaa muutkin. Mun mielestä toi ilmestyi pipolätkän aikaan kun oli hirveet pakkaset eikä kaiketi ollut varautunut tarpeeksi lämpimillä vaatteilla. Taisivat käydä jossain paikallisessa puodissa ja EnoEsko nauroi että K osti vahingossa myös moottorikelkkailijan rukkaset (hiihtoa varten). Valikoima on varmaan ratkaissut ostopäätöksen.

Joo uskon kan

Jonkun paremman ihmisen kirjoitus taas.

Vierailija
25329/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites se menee

Vierailija
25330/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites se menee

Älkää antako huomiota. Ohi vaan!

Vierailija
25331/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunteleekohan ne yhdessä tota seksibiisiä? Ja hommailevat? 

Ketkä?

Soinut taustalla kun Kyrpoksella paukutettu menemään. Kieltämättä ihan panopuuhiin sopiva reipas rytmi biisissä.

"Panopuuhiin sopiva reipas rytmi" laittasin listalle jos sellainen olis. 🤭 

On kyl juu luultavasti nakutettu sitä slovakkia niin ettei oo naapurin lapsiperhe tiennyt mihin korvansa olis pistänyt. 

Vauviksen arvio Kärpän uudesta biisistä: sanoissa ketterää riimittelyä, panopuuhiin sopiva reipas rytmi, lisäksi erityismaininnan saa lopun moniulotteinen ja ajatuksia herättävä biisexual kohta. 

Ja puumatädit hämmentää raatilaisia

Vierailija
25332/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se kadulla on kuumaa & puumaa, mut mulla on jo täti oikein viittaa?

Tulee mieleen fanit odottamassa keikalle pääsyä, eikä tuosta jää kovinkaan arvostava fiilis.

Ei kun kadulla on Kuumaa (bändi) ja ne huutaa apua. Älä nyt sanoja välistä pois jätä. 

No niinhän minä sanoin että bändi Kuumaa. Tai siis olen eri kuin edellä. Mutta kuka huutaa apua ja miksi.

Vierailija
25333/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin ton biisin pariin kertaan. Eka kerralla yritin vaan saada sanoista selvää, toka kerralla alkoi hymyilyttämään. Siinähän on ihan riemastuttavat sanat😁 

T. Yks täti-ihminen, mutta ei puuma

Ps. Kuuntelin sitä suurella volyymilla, kun tytär tuli kotiin. Sammutin äkkiä kännykän ja ääni vaan jatkoi kuulumistaan. Vasta kun sain laitettua äänet nollille, kännykkä lopetti huutamisen. 😁

Vierailija
25334/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt on vaikeaselkoinen tämä uusi kipale.

Vierailija
25335/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metallica nyt vähän huono esimerkki tähän, kun taitaa olla fanien The Rahastaja.

Kaksi eri stadikka keikkaa, eri biiseillä 129 euroa lämppärien kanssa. 65 euroa per keikka siis. Kerro ihmeessä, mikä tuon mittapuun bändi tai artisti myy halvemmalla stadikan keikan lippuja? Rammstein Tallinassa taisi olla 80 euroa. Eikä sekään varmaan kenenkäön taloutta kaada, vaikka ei töissä kävisi.

Joo sä olet onnistunut saamaan halvat liput, onneksi olkoon, mutta satuitko katsomaan heidän muita lippupaketteja joita oli myynnissä? Harva artisti rahastaa tollasilla hinnoilla. Joo ei ole pakko ostaa, mutta niin ei ole pakko ostaa myöskään K:n 15 euron arvoista Europassia.

Mä olen tosi onnellinen että mulla on varaa köyhänäkin fanittaa Kärppyliä! 💚

Vierailija
25336/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa niihin kouriviin ja ahdisteleviin täteihin ollakin kyllästynyt. Annan luvan. 

Suurin osa K:n vanhemmista faneista, jotka kiertää keikoilla on kuitenkin ihan asiallisia. Onneksi näitä "kourivia tätejä" on vain pieni murto-osa kaikista faneista ja liekö monet edes faneja lainkaan, vaan jotain random keikkaördääjiä.

Vierailija
25337/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa K:n vanhemmista faneista, jotka kiertää keikoilla on kuitenkin ihan asiallisia. Onneksi näitä "kourivia tätejä" on vain pieni murto-osa kaikista faneista ja liekö monet edes faneja lainkaan, vaan jotain random keikkaördääjiä.

Oletko lukenut kuinka roisia juttua tämän palstan naudat hänestä kirjoittaa?

Vierailija
25338/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aika paljonkin eri mieltä. Oon kuunnellut nautojen juttuja ja ne on kyll niin törkeitä ettei mitään rajaa. Siis ton Kärppylin objektoinnin suhteen. Luulen ett jokainen niistä maksais paljon jos joku töis kärppylin niitten ulottuville.

Vierailija
25339/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei K tuossa puhukaan faneistaan. Itse olen lähes 50  vuotias. En loukkaantunut. 🤭 Tosin en kyllä ole Kärdestä kumppania etsinytkään. Ilo silmälle kyllä, mutta voin katsella sivistyneesti kauempaa. 😄

Vierailija
25340/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aika paljonkin eri mieltä. Oon kuunnellut nautojen juttuja ja ne on kyll niin törkeitä ettei mitään rajaa. Siis ton Kärppylin objektoinnin suhteen. Luulen ett jokainen niistä maksais paljon jos joku töis kärppylin niitten ulottuville.

Kärppy on mielellään seksijumala/symboli, mikä ikinä hänen käyttämänsä sana olikaan. 

Ketju on lukittu.