Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä mä usko että kukaan tosta puuma-jutusta mieltään pahoittaa (trolleja lukuunottamatta tietysti). Oon itse 19 ja tasan sanomattakin tiedän, ettei Kärtsä olisi kiinnostunut mun ikäisestä, en kokisi sitä tietoa loukkaavaksi. 😂 Onneksi saa vapaasti silti kuumistella ja aina on tervetullut olo keikoille, ainakin artistin ittensä puolesta.
19 ?. Miksi Käärijää ei kiinnosta 19 vuotiaat.
Koska sitä kiinnostaa 25-vuotiaat. Tai tarkemmin ottaen yksi sen ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kadulla on kuumaa ne huutaa mua hätiin" on selvästi monitasoinen laini, siinä on se Danny-viittaus mutta ihan varmasti myös KUUMAA-viittaus. Ne kun on niin kilttejä ja viattomia poikia. Kärtsä, ai fakin laav juu.
No ei kyllä liity Kuumaa bändiin mitenkään.
Taide on siitä kivaa että voi tehdä omia tulkintoja.
Ihan selvä on tuossa lopussa "biisexual", noin siis sanoo sellaisella ihanalla äänellä, tarkoitti se sitten bi-sexual, be sexual tai the Bojan sexual. Ja kuuluu tosiaan aiemminkin mutta ei niin selvästi. Ja kyllä, olen kuunnellut jo monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei arvatkaa mitä. Nauta joka oli oikeasti fiiliksissä be se*ual kohdasta kuunteli sen vielä uudestaan kun tumppu on vakuuttunut että se on mitä vttua, ja nyt kuulen vaan sen.... se ois kyllä niin lame, mut en enää kuule sitä bsexual. Jos kuuntelette kerran että se ois tuo kirosana (kiro:D) ja sit sovitatte bsexual, niin kumpi sopii paremmin?
Must on ainaki selkee "sexual" ei "vittua" 😅 Mut se tulee kyl tosi hämysti sieltä, ehkä livenä huutaa sen ja selkenee
Se viimeinen on mun mielestä kyllä ihan selkeä be sexual mutta ennen c-osaa tulee myös -tä vttua sen be sexualin perään. Täytyypä kuunnella vielä pari kertaa lisää, että pysyykö näin vai muuttuuko.
Hyvin jännää Klla on ollut päällä sydän muotoisia asioita kluten kenkiä ja korvakoruja kenkiä
Ei oo vitsi. Max Sene on on oikeasti osallistunut biisin sanojen kirjoittamiseen. Japanilaisfanin mukaan.
https://x.com/murasaki1jo/status/1844358098695356872
Vierailija kirjoitti:
Max on kyllä loistava sanojen kanssa, mutta mäkin oletin että kaikki heittää läppää. 😂 Ei vissiin sittenkään.
No eikö toi vitsi olekin?
Vierailija kirjoitti:
Mietikää te kanssanaudat, jotka olette jo elämän illassa, et kun Kärppy täyttää 50, ni te, kuten minäkin, olette enää tuulenkuiskaus koivikossa.
Ota rauhassa, ei ole mitään hätää. Hengitä syvään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kadulla on kuumaa ne huutaa mua hätiin" on selvästi monitasoinen laini, siinä on se Danny-viittaus mutta ihan varmasti myös KUUMAA-viittaus. Ne kun on niin kilttejä ja viattomia poikia. Kärtsä, ai fakin laav juu.
Näin mäkin sen tulkitsin! K on omien sanojensa mukaan kova Kuumaa musiikin faniet hyvin voi olla. Niin liikkistä että laittaa noita viittauksia ystäviinsä biiseihin. 🥹
Ehkä se tätikin on viittaus Behmiin kerta tälle tulkintalinjalle lähdetään. Tai Erikaan. Onhan se aika topakka täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max on kyllä loistava sanojen kanssa, mutta mäkin oletin että kaikki heittää läppää. 😂 Ei vissiin sittenkään.
No eikö toi vitsi olekin?
Ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ei tykkää Anna-Liisoista 😐
K v*ttuilee suoraan pahimmille kiimanaudoille. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mäkin sen tulkitsin! K on omien sanojensa mukaan kova Kuumaa musiikin faniet hyvin voi olla. Niin liikkistä että laittaa noita viittauksia ystäviinsä biiseihin. 🥹
Joo mutta mikä se idea on miksi viittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä on tuossa lopussa "biisexual", noin siis sanoo sellaisella ihanalla äänellä, tarkoitti se sitten bi-sexual, be sexual tai the Bojan sexual. Ja kuuluu tosiaan aiemminkin mutta ei niin selvästi. Ja kyllä, olen kuunnellut jo monta kertaa.
Ota vaikut korvista. Bojan sexual on taas tämän palstan lennokkaita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon alapeukkuja tuolle kysymykselle että miksi Käärijää ei voisi kiinnostaa 19 v. Eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä olisi. Esim minun vanhemmilla oli tuo ikäero. Eli isä 10 melkein 11 vuotta vanhempi äitiä
Tästä samaa mieltä. Nyt kuultuihin lyriikoihin peilatenkin nimenomaan nuoremmathan häntä kiinnostaa.
Voisiko joku tiivistää päivän tapahtumat ja puheenaiheet? Tullut 30 sivua enkä millään ehdi lukea kaikkia😅
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vitsi. Max Sene on on oikeasti osallistunut biisin sanojen kirjoittamiseen. Japanilaisfanin mukaan.
https://x.com/murasaki1jo/status/1844358098695356872
Kaks lyriikan kuningasta kirjoittanut siis yhdessä biisin. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon alapeukkuja tuolle kysymykselle että miksi Käärijää ei voisi kiinnostaa 19 v. Eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä olisi. Esim minun vanhemmilla oli tuo ikäero. Eli isä 10 melkein 11 vuotta vanhempi äitiä
On aika eri esim. 19v ja 30v kuin vaikkapa 30v ja 40v yhdessä olo?
Sori vähän OT, mut en tiedä onko täällä muita, jotka kuunnelleet Die Antwoordia, mutta Sex = Monesta vahvat vibat heihin (erityisesti Pitbull biisiin). Jos oudohko meininki kiinnostelee, kantsii kattoo niiden musavideot erityisesti!!! (oon kyllä kuullut et ovat problematic tms mut en tiiä asiasta mitää enempää ja biisit ainaki BANGER)