Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25381/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne pahimmat häiriköt oo niitä hädin tuskin täysi-ikäisiä eturiviläisiä 🤨

Veikkaan, että joka ikäryhmään löytyy perseilijöitä. 

Just tämä!!! Ihmisestä se on kiinni eikä iästä. 

Vierailija
25382/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei arvatkaa mitä. Nauta joka oli oikeasti fiiliksissä be se*ual kohdasta kuunteli sen vielä uudestaan kun tumppu on vakuuttunut että se on mitä vttua, ja nyt kuulen vaan sen.... se ois kyllä niin lame, mut en enää kuule sitä bsexual. Jos kuuntelette kerran että se ois tuo kirosana (kiro:D) ja sit sovitatte bsexual, niin kumpi sopii paremmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25383/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kadulla on kuumaa ne huutaa mua hätiin" on selvästi monitasoinen laini, siinä on se Danny-viittaus mutta ihan varmasti myös KUUMAA-viittaus. Ne kun on niin kilttejä ja viattomia poikia. Kärtsä, ai fakin laav juu.

Vierailija
25384/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietikää te kanssanaudat, jotka olette jo elämän illassa, et kun Kärppy täyttää 50, ni te, kuten minäkin, olette enää tuulenkuiskaus koivikossa. 

Vierailija
25385/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei arvatkaa mitä. Nauta joka oli oikeasti fiiliksissä be se*ual kohdasta kuunteli sen vielä uudestaan kun tumppu on vakuuttunut että se on mitä vttua, ja nyt kuulen vaan sen.... se ois kyllä niin lame, mut en enää kuule sitä bsexual. Jos kuuntelette kerran että se ois tuo kirosana (kiro:D) ja sit sovitatte bsexual, niin kumpi sopii paremmin?

Must on ainaki selkee "sexual" ei "vittua" 😅 Mut se tulee kyl tosi hämysti sieltä, ehkä livenä huutaa sen ja selkenee 

Vierailija
25386/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä mä usko että kukaan tosta puuma-jutusta mieltään pahoittaa (trolleja lukuunottamatta tietysti). Oon itse 19 ja tasan sanomattakin tiedän, ettei Kärtsä olisi kiinnostunut mun ikäisestä, en kokisi sitä tietoa loukkaavaksi. 😂 Onneksi saa vapaasti silti kuumistella ja aina on tervetullut olo keikoille, ainakin artistin ittensä puolesta. 

Jos oikeasti olet 19, niin et todellakaan ole oikea henkilö sanomaan loukkaako tädiksi nimittely Käärijää vanhempia vai ei? Tuskinpa itsekään tykkäisit jos sinua puhuteltaisiin tätinä. Tai miten olisi pentu tai kakara?

Kyllä Kärtsä saa mua kakaraksi sanoa jos haluaa. 😂 Mutta pointti ei nyt toki ollut tämä ollenkaan. 

Mikähän se sitten oli? Sinua ei haittaa, että nimittelee vanhempia fanejaan tädeiksi, kun tiedät ettet kuulu siihen haukuttujen ryhmään.

Vierailija
25387/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se kuitenkin ON bisexual. 

Vierailija
25388/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii... näin twiitin että Sexmane olis ollu co-writer S = M sanoihin! Voiko joku vahvistaa? Mä en enää löydä sitä.

Vierailija
25389/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks teillä kellään naudalla omaa OFaa?

Vierailija
25390/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heii... näin twiitin että Sexmane olis ollu co-writer S = M sanoihin! Voiko joku vahvistaa? Mä en enää löydä sitä.

Tumpussa joku sanoo noin myös: https://www.tumblr.com/tassaonkaikki/763956377893945344/sexmane-cowrote…

Spotifyn song creditsien mukaan.

Vierailija
25391/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Must on ainaki selkee "sexual" ei "vittua" 😅 Mut se tulee kyl tosi hämysti sieltä, ehkä livenä huutaa sen ja selkenee 

Toivottavasti on!!! Oon siis tuo joka alkoi jo epäilemään ja vähän edellen! Olin fiiliksissä tuosta tupla- tai triplamerkityksestä! Mun korvaan se on tällä hetkellä miit vittua ilman ä:tä, enkä kuule sitä e-kirjainta ollenkaan. Hyvä että muut kuulee sen niin ehkä se oiski se!

Vierailija
25392/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Twitterissä vitsi tällä hetkellä, koska kun biisin sanoo ääneen, kuulostaisi siltä, että sanoo Sexmane. 

Vierailija
25393/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuunnellut sen kohdan monta kertaa enkä saa siitä kyllä tuota kirosanaa millään vaikka kuinka koitan kuunnella mitä vit*ua lasit päässä. Eli biisexual sopii musta edelleen paremmin.

Vierailija
25394/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne pahimmat häiriköt oo niitä hädin tuskin täysi-ikäisiä eturiviläisiä 🤨

Ihan perheenäiti oli yksi lääppijäahdistelija.

Vierailija
25395/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max on kyllä loistava sanojen kanssa, mutta mäkin oletin että kaikki heittää läppää. 😂 Ei vissiin sittenkään. 

Vierailija
25396/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä kuulen selvästi sen bsexual. Puhutaanko me edes samasta kohdasta, koska kuuluuhan siinä toi s-kirjainkin ihan selvästi?

Vierailija
25397/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon alapeukkuja tuolle kysymykselle että miksi Käärijää ei voisi kiinnostaa 19 v. Eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä olisi. Esim minun vanhemmilla oli tuo ikäero. Eli isä 10 melkein 11 vuotta vanhempi äitiä

Vierailija
25398/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko noi taustahuudot kans lyriikoihin, sieltähän se sit aikanaan selviää?

Vierailija
25399/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kadulla on kuumaa ne huutaa mua hätiin" on selvästi monitasoinen laini, siinä on se Danny-viittaus mutta ihan varmasti myös KUUMAA-viittaus. Ne kun on niin kilttejä ja viattomia poikia. Kärtsä, ai fakin laav juu.

No ei kyllä liity Kuumaa bändiin mitenkään.

Vierailija
25400/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sanoo "bii seksual".

Ketju on lukittu.