Tinder mies ongelma...
Tutustuin tinderissä kivaan mieheen, hyvä työ, kivan näköinen, kaikenkaikkiaan mukava tavallinen mies. Ekoilla treffeillä mentiin mun koirien kanssa lenkille, istuskeltiin puistossa, halattiin, vaihdettiin numerot ja viestiteltiin tuon jälkeen kaikkee kivaa.
Sit mua alkoi ahdistamaan ja jännittämään. Laitoin sille viestiä, että mä sain kaverilliset fiilikset hänestä ja sit blokkasin ettei hän ehtinyt edes vastata mitään. Poistin matchin myös tinderissä. Tämä tapahtui reilu viikko sitten ja nyt mua kaduttaa. En antanut edes mahdollisuutta tuolle miehelle enkä itselleni. Olen miettinyt et jos laittaisin sille viestiä, mut mitä siihen laittaisin? Sori, tein nopeita johtopäätöksiä, voitaisko aloittaa alusta? Apua...
N. 38.v
Kommentit (32)
Poista tinder. Äläkä mene enää treffeille.
Ei kannata enää tuollaisten oikkujen jälkeen. Yksikään täysijärkinen mies ei katsele tuollaista veivaamista.
Harakoilla tuntuu olevan kivaa hyvien miesten tunteilla leikkimisessä ja ajan haaskaamisessa. Hyvät miehet, tässä jälleen yksi esimerkki miksi nykynaiset kannattaa jättää rauhaan.
M
Seuraavia kaverillisia viboja odotellessa että koska katoat uudelleen
Mies ajatteli että olet nirso nainen koska ghostasit sen. Älä vaan enää tyrkytä itseäsi sille.
jaa että alkoi sullaki pimppi kutisemaan :D
Harhaanjohtava otsikko. Eihän mies ole ongelma vaan sulla se viiraa päässä
Mä ehkä yrittäisin selittää, just jotain tollasta. Pyytäisin käytöstäni anteeks ja kertoisin sen johtuvan musta eikä ollenkaan hänestä. Todennäköisestihän sulla on jotain sitoutumispelkoa kun reagoit noin. Kertoisin siitä ja siitä, että alkoi ahdistaa ja jännittää. Mies kuulostaa aloituksen perusteella hyvältä tyypiltä joka ymmärtää jos kerrot mistä sun reaktio johtui ja mies saa sitten itse päättää haluaako lähteä jatkamaan juttua joka on ainakin alussa sulle haastavaa.
Mulla oli vahva hylätykstulemisen pelko kun tapasin mun miehen ja siitä kumpus vahva sitoutumiskammo joka näyttäytyi just tälläsenä "karkuun juoksemisena". Joskin mies antoi mulle tilaa niin etten juossut karkuun, mutta mun "itsenäinen nainen" suojamuuri oli alkuun hyvin vahvana ja se etten tarvitse häntä mihinkään. Loppujen lopuksi pärjäsin hyvin ilman häntä, mutta loppujen lopuksi selvisi että voin paremmin hänen kanssaan. Hän oli ja on edelleen parin vuoden seurustelun ja reilu vuoden yhdessäasymisen jälkeenkin todella ymmärtävä ja kärsivällinen mun kanssa. Hän on myös opettanut mua sanoittamaan mun tunteita ja luottamaan siihen, että hän on vierellä ja mun ei tarvii selvitä kaikesta yksin. Ihana mies kaikin puolin, oon todella kiitollinen että tapasin hänet ja että hän jaksoi mun kanssa vaikka mulle todella moni asia oli hankalaa parisuhteessa. Mulla post traumaattinen stressihäiriö ja ristiriitaisesti turvaton kiintymyssuhdemalli vaikeutti todella paljon suhteen alkua. Mut on ihana löytää ihminen joka rakastaa ehdoitta ja näyttää millainen on turvallinen ja välittävä parisuhde.
Vaikka mun ongelmat on tuonut haasteita niin yhdessä on päästy siihen pisteeseen että mäkin oon auttanut miestä joka ahdistuu herkästi ihmissuhteissa koska pelkää ettei riitä. Hänestä minä kohtelen häntä kuin kukkaa kämmenellä ja hän on kertonut tuntevansa olevansa rakastettu mun kanssa. Joten jotain oon mäkin tehnyt meidän suhteessa oikein. :) Hyvässä suhteessa molemmat luo toisilleen turvaa ja eheyttäviä kokemuksia, vaikka menneet suhteet olisi tuonut haavoja.
laita viestiä että muutit mielesi ja lupaa että treffeillä mies varmasti saa seksiä
terve mies saapuu paikalle varmasti
38v ja silti keskenkasvuinen kakara.
Henkisesti kakaroita tuntuu kaikki nykynaiset olevan. Kun ollaan päästy tapailuasteelle niin sitten yhtäkkiä ghostataan sanomatta mitään, ei edes viestiä että tämä oli nyt tässä.
M
Vierailija kirjoitti:
Tällänen käytös on yleistä nimenomaan 30-40 vuotiailla joilla on jo parisuhdekokemuksia koska niistä aiheutuneet traumat puskee usein pintaan uutta ihmissuhdetta luodessa. Tämä siis jos on huonoja parisuhdekokemuksia jotka on jättänyt jälkensä.
Sitä paitsi me ollaan kaikki täällä jollain tavalla kesken. Oppia koko ikä. Sullakin matka toisille kunnioittavasti puhumiseen on vielä alkutekijöissään ja se on ihan okei. Jokainen opettelee omaan tahtiinsa.
Voit pyytää minut treffeille, kunhan tarjoat herkut (sushi, pocky) ja katsomme animea (studio ghiblin elokuvat käy hyvin).
M28
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti kakaroita tuntuu kaikki nykynaiset olevan. Kun ollaan päästy tapailuasteelle niin sitten yhtäkkiä ghostataan sanomatta mitään, ei edes viestiä että tämä oli nyt tässä.
M
Miehet tekee ihan samaa. Mä oon nainen joka ei ole ghostannut kuin kerran ja se johtui siitä että kyseinen mies kyseli heti liian intiimejä asioita ja se oli niin ahdistavaa, että teki pahaa edes vastata. En ollut koskaan tavannut kyseistä miestä. Viestitellyt vain. Mut vaikka itse en ghostaamista ole harjoittanut vaan oon kertonut suoraan kauniisti että toinen on tosi mukava ja upea tyyppi, mutta ei sitä mitä haen niin en silti hauku "henkisesti kakaraksi" miehiä tai naisia jotka ghostaa. Mun mielestä tollanen ihmisten haukkuminen ei kerro henkisesti kypsästä ja tasapainoisesta ihmisestä. Sitä paitsi se että jonkun henkinen matka on vielä lähempänä alkua kuin toisen ei tee kummastakaan sen huonompaa. Jo lapsetkin oppii eri aikaan kävelemään eikä se silti tarkoita hitaammin tämän oppivan olevan yhtään huonompi. Lapset on siinä mielessä hyvä esimerkki tästä, että monesti se hitaammin kävelemään oppiva oppiikin toista nopeammin jonkun muun taidon kuten vaikka puhumisen.
Vierailija kirjoitti:
M
Ei, vaan henkisesti kakaroita on ne, joita sinä tapaat. Kertoo enemmän siitä, millaisia naisia viehätät kuin naisista yleensä.
Vrt. Minä voisin väittää, että kaikki miehet ovat täydellisiä herrasmiehiä jotka vaan odottavat saadakseen nostaa naisen jalustalle. Koska se on minun kokemukseni. Koska olen aikuinen, ymmärrän kuitenkin ettei omasta kokemuksesta pidä yleistää, koska se kertoo vain itsestä, ei muista.
N47, 20v onnellisesti naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällänen käytös on yleistä nimenomaan 30-40 vuotiailla joilla on jo parisuhdekokemuksia koska niistä aiheutuneet traumat puskee usein pintaan uutta ihmissuhdetta luodessa. Tämä siis jos on huonoja parisuhdekokemuksia jotka on jättänyt jälkensä.
Sitä paitsi me ollaan kaikki täällä jollain tavalla kesken. Oppia koko ikä. Sullakin matka toisille kunnioittavasti puhumiseen on vielä alkutekijöissään ja se on ihan okei. Jokainen opettelee omaan tahtiinsa.
Ei niillä traumat puske pintaan vaan edellisetkin suhteet kariutuivat, koska ko ihminen ei ole oppinut ja kasvanut elämässään.
Hoida ensin pääsi kuntoon, ennen kuin käyt enää yksilläkään treffeillä.
Yksi syy siihen miksi tinder deittailu on niin kamalaa, on se että siellä on niin paljon sun kaltaisia ihmisiä, joiden käytös on täysin sekavaa, tuuliviirimäistä ja epäjohdonmukaista.
Ahdistaako joku ihan yleensäkin seurustelussa?
En pysty edes käsittämään että aloittaja on aikuinen ihminen. Pitää olla melkoiset traumat tai mielenterveysongelmat että käyttäytyy tuolla tavalla.
Hoida pääsi kuntoon ammattilaisen kanssa ennen kuin sotket mukaan muita ihmisiä.
Ainahan voi yrittää.