Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on täti teidän mielestä?
35 ja ylöspäin
Ei kai se itse tätien mielestä vielä 35 olekaan 😂 Kyllä Kärtsyn keikoilla aikas paljon tätejä näkyy 😂😂😂
Tarkoittaako K nyt, että tätejä ei kaivata keikoilla😠
Vierailija kirjoitti:
Nerokkaat sanat 🤩 ja tuo raivo 💚
Hassua kun en kuullut mitään raivoa siinä 😂
Vierailija kirjoitti:
Voi Ani.. Mä niin tykkään Anista. Harmi että sai tollasia kommentteja.
Joo. se oli vielä Suomipopilla "poppaako"-osiossa jos muistan oikein. Muistan että omasta mielestäni kuulosti oikein kivalta biisiltä eikä yhtään huonompi kuin moni muu Suomipopilla jatkuvasti soiva "geneerinen" poppibiisi (köh Satama), niin olin ihan varma että se saisi vähintään yhtä paljon positiivisia viestejä kuin mitä K:n uudet julkaisut yleensä saa. Mutta heti kun kuuli juontajan sanovat semmoisella tietyllä äänenpainolla että "jaa, tässä onkin vähän jakaantuneita mielipiteitä.." niin tiesi millaisia reaktioita oli tullut.
Mutta Anilla on onneksi ollut kai jo pari isompaa hittiä tänä vuonna. :) En seuraa niin tarkkaan niin en tiedä onko jopa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on täti teidän mielestä?
Minä olin 15 v kun tulin tädiksi. Siitä on muutama kymmenen vuotta, enkä vieläkään tunne itseäni tädiksi😁
Tää ei tietenkään ole se pointti. TÄTI-habitus voi olla vaikka 15-vuotiaalla jne, mut täti-ihmiset nyt vaan on niitä vanhempia naisia, jotka näyttävät tätimäisiltä. Ja käyttäytyvät niin.
Vähän köykäiseltä tuo kappale vaikuttaa, mutta onhan se menevä ja jää päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän keikoilla on kaikenikäisiä. Vauvasta vaariin, näin kärjistettynä. Olihan se Lord of the Lostin tyyppikin siellä lapsensa kanssa. Eurokiertueella Kärtsä on ottanu lavalle pari kertaa jonkun - ainakin toisella kerralla oli joku nuori (?) tai lapsi. Ja toisella kertaa se nuori tanskalaisfani joka on pukeutunut Häärijäksi. Ja sitten on vanhempia faneja, joita mm siinä Kääryle-faniryhmässä on, tosin siinäkin porukassa on nuorempia myös. Ja kaikkea siltä väliltä!
Siinä mielessä hassua, että alkaa kuittailemaan täti-ihmisille. Lapsifanien lisäksi haluaa karkottaa näköjään myös vähän vanhemmat naisfanit.
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan krapula on nerokas laini. Jos katsoo mitä tahansa Kärtsää koskevaa juttua mediassa ne kommenttipalstat ja varsinkin somekommentit juttujen yhteydessä on aivan hirveitä juttuja täynnä. Ensin Kta ylistettiin viisumenestyksen myötä, ja varsinkin se kevät elettiin yhteisessä huumassa. Mutta kuten aina, suomalainen kateus tai vastaava ärsytys nousee pintaan. ja sankarit halutaan repiä jalustalta ja palasiksi mitä pienimmistä syistä. Humalan jälkeen tulee krapula. Ei tajuta, että kyse on ihmisestä ja artistista, joka tekee omaa juttuaan eikä välttämättä ole sellainen kuoropoika kuin suuri yleisö on olettanut.
Aika harva tietää mitään Kärtsän fanituksesta eikä kansa ole edes kuullut shippaus -sanaa saatikka tietää sen tarkoituksen. Mutta ymmärrän pointtisi ja jotkut varmasti ovat katkeria ettei Kärtsä ollutkaan se kuoropoika, vaan lihaisa p*rnoa OF-tilille rustaava be sexual 🤩 ja Bojanin oma möllykkä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. se oli vielä Suomipopilla "poppaako"-osiossa jos muistan oikein. Muistan että omasta mielestäni kuulosti oikein kivalta biisiltä eikä yhtään huonompi kuin moni muu Suomipopilla jatkuvasti soiva "geneerinen" poppibiisi (köh Satama), niin olin ihan varma että se saisi vähintään yhtä paljon positiivisia viestejä kuin mitä K:n uudet julkaisut yleensä saa. Mutta heti kun kuuli juontajan sanovat semmoisella tietyllä äänenpainolla että "jaa, tässä onkin vähän jakaantuneita mielipiteitä.." niin tiesi millaisia reaktioita oli tullut.
Mutta Anilla on onneksi ollut kai jo pari isompaa hittiä tänä vuonna. :) En seuraa niin tarkkaan niin en tiedä onko jopa enemmän.
Mikä ihmeen Ani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saadaan tää Suomipopin ensi viikon poppaako-biisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän keikoilla on kaikenikäisiä. Vauvasta vaariin, näin kärjistettynä. Olihan se Lord of the Lostin tyyppikin siellä lapsensa kanssa. Eurokiertueella Kärtsä on ottanu lavalle pari kertaa jonkun - ainakin toisella kerralla oli joku nuori (?) tai lapsi. Ja toisella kertaa se nuori tanskalaisfani joka on pukeutunut Häärijäksi. Ja sitten on vanhempia faneja, joita mm siinä Kääryle-faniryhmässä on, tosin siinäkin porukassa on nuorempia myös. Ja kaikkea siltä väliltä!
Niin on, tätejä on paljon ja lapsiakin, vaikkei ihan lastenkeikkoja nämä ole ollenkaan. Ja vakinaudat! Kyseessä silti shippilaiva ja K/B ja sitä ei kaikki ollenkaan huomaa 💚
Mikä Pokemon-asento siinä Housukuvassa oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä hassua, että alkaa kuittailemaan täti-ihmisille. Lapsifanien lisäksi haluaa karkottaa näköjään myös vähän vanhemmat naisfanit.
Eipä sitten näköjään tämän tädin tarvitse enää mennä K n keikoille.
Nyt pääsin kuuntelemaan biisin ja S=M on bängeri. Minusta ehkä paras biisi, minkä K on Viisujen jälkeen julkaissut (olen tykännyt muistakin). Sanat on mahtavat ja hyvin itseironiset ja tuo K:n räppäys 🔥🔥 just se mitä olen toivonut lisää! Biisi jää heti soimaan päähän. Go Kärtsä!
Vierailija kirjoitti:
Mikä Pokemon-asento siinä Housukuvassa oli?
Nyt ollaan vaarallisilla vesillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bisexual/be sexual :P
No ei tarkoita B seksuaalia.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bisexual/be sexual :P
Hei mihin tää liittyy? Hauska sanaleikki kyllä:P <3
Oliko siis laulun sanoissa nää sanat?
Häiritsi myös, että biisissä oli niitä "suurempi kuin" -vertailuja. Onko saanut kuittia Rock rockin sanoituksista :( Ei ois tarvinnut enää palata aiheeseen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas ihan huippua! :D Kärtsähän tykkää roustata. Mä rakastan tota biisiä, ja haluan kuulla sen livenä. Tuskin nyt enää euro tourille lähden, mutta albumikiertueen keikkoja aloin kattella.
t. täti-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/podcastit/1-4353828?t=jaksot
26:15 tms kohdasta alkaa!
Nyt on kuunneltavissa!
Joo, ei ole ainakaan mun kahvikuppini tämä. Huonompi kun odotin, ts. sellainen kun odotin, mutta noi tän päivän hehkutukset antoivat olettaa että ois oikeasti kiinnostava. Kiinnostaa kuin kilo seksiä väärän ihmisen seurassa. Mutta ei siinä, toivottavasti biisi kuitenkin menestyy.
Tää kommentti on nyt vähän samanlainen kuin jos alkaisin selittämään, että kävin vessassa ja housuihin tuli verinen läikkä. Ikävä homma, mutta miksi kaikkien pitää se kuulla? Kun nyt kuitenkin ollaan shippipalstalla, niin vähintään voisi kuvitella, että voisi jotenkin analysoida, miksi biisi ei kolahda, mutta tuollainen julistus, että juuri mulle toi biisi ei sovi ja olipas pettymys, on oikeasti pelkkää ankeutusta, yleisen fiiliksen alasvetoa ja vertautuu kaikkiin tämän viikon trollipurkauksiin. Jos siis et oikeasti ole trolli, niin ota pliis onkeesi ja perustele asioita äläkä vain julista, että huono mikä huono.
Joo, ei ole ainakaan mun kahvikuppini tämä. Huonompi kun odotin, ts. sellainen kun odotin, mutta noi tän päivän hehkutukset antoivat olettaa että ois oikeasti kiinnostava. Kiinnostaa kuin kilo seksiä väärän ihmisen seurassa. Mutta ei siinä, toivottavasti biisi kuitenkin menestyy.