Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen, jolla on älyä päässä kirjoittanut viimein Kn faniryhmään facessa. Jos Kärtsä pelailee itse seksillä ja valitsee tulla yleisön kosketusetäisyydelle, on täysin turha itkeä, että häntä sitten kosketaan. Vaihtoehto on pysyä myös kauempana.
Onpa surullista kuulla ja hänellä ongelmallinen ajatusmaailma, kuten myös tämän viestin kirjoittajalla. En lähde sen enempää aiheesta jankkaamaan, mutta perustelu "itse tulee siihen eteen" on aivan järkyttävän paska. Aivan samaan kategoriaan menee, kuin "no sillä oli tuollaiset vaatteet päällä". Et sinä koske kehenkään varsinkaan intiimisti ilman lupaa. Musta on tosi raskasta, että tälläistä käytöstä puolustellaan. Jokaisella on oikeus omaan koskemattomuuteensa, esiintyi hän sit ilman paitaa, oli hänellä sit onlyfans tili tai mitä tahansa. Tuollainen lääppiminen on seksuaalista ahdistelua.
Onkohan tää tyyppi sitä mieltä, että Erikaa tai Behmiä saisi käpälöidä samalla tapaa, jos tulevat riittävän lähelle? Siitä nousisi hirvittävä meteli, mutta Kn ollessa kyseessä se onkin joidenkin mielestä ok. Itsehän tulee tyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen, jolla on älyä päässä kirjoittanut viimein Kn faniryhmään facessa. Jos Kärtsä pelailee itse seksillä ja valitsee tulla yleisön kosketusetäisyydelle, on täysin turha itkeä, että häntä sitten kosketaan. Vaihtoehto on pysyä myös kauempana.
Missä Kärtsä on tätä itkenyt?
Ei Kärtsä olekaan tätä itkenyt, kuten tuo yksi tuossa väittää, mutta ei häntä silti ole oikein mennä koskettelemaan ilman lupaa.
No kuka on sitten loukkaantunut tästä asiasta ?
Ilmeisesti myös toi tosifani soittelee vähän väliä lähes kolmen (3!) tunnin puheluita Boitsun kanssa. Mä en kyl oikein enää usko, että kyseessä on pelkkä yksipuolinen fanitussuhde, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kärtsä olekaan tätä itkenyt, kuten tuo yksi tuossa väittää, mutta ei häntä silti ole oikein mennä koskettelemaan ilman lupaa.
Jos näen kuinka joku ahdistelee seksuaalisesti ohikulkijaa kadulla, kyllä mainitsen asiasta ja pidän sitä todella tuomittavana. Ei poikkea tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on hyvää ja tervettä keskustelua. Kaikki fanit eivät selkeästi ymmärrä sitä, missä menee rajat. Eikä heille ole käytöstavoistakaan ilmeisesti koskaan puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullista, että joku on tätä mieltä. Useimmat fanit osaavat kunnioittaa K:n koskemattomuutta ja ovat tosi iloisia, että pääsevät näkemään K:n joskus aivan lähietäisyydeltä. Tuntuu, että nää lääppijät ja heitä puolustelevat eivät ymmärrä, että käytöksellään vievät todennäköisesti lopulta kaikilta tän ilon kun artisti ei enää halua tulla esiintymään noin lähelle yleisöä kun on mahdollista, että tulee taas lääpittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen kuinka joku ahdistelee seksuaalisesti ohikulkijaa kadulla, kyllä mainitsen asiasta ja pidän sitä todella tuomittavana. Ei poikkea tästä.
Ja kuka on nähnyt ja mitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K ei ole valittanut niin kuka on valittanut. Nekö jotka ei ole päässeet kourimaan 😂
Varmaan se takarivi valittanut kun aina sama eturivi saa niitä Käärijän hiplauksia. Työntävät siihen päätään.
Voin onneksi kertoa, että eturivissä tämä toiminta tuomittiin heti ja näille lääppijöille ärähdettiin useamman ihmisen toimesta välittömästi asian tapahtuessa. Valitettavasti heidän puolustelunsa oli sun tekstien luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti myös toi tosifani soittelee vähän väliä lähes kolmen (3!) tunnin puheluita Boitsun kanssa. Mä en kyl oikein enää usko, että kyseessä on pelkkä yksipuolinen fanitussuhde, sori vaan.
Juu! On tässä pakostikin "something more", niin paljon on yhteiskuvia ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K ei ole valittanut niin kuka on valittanut. Nekö jotka ei ole päässeet kourimaan 😂
Varmaan se takarivi valittanut kun aina sama eturivi saa niitä Käärijän hiplauksia. Työntävät siihen päätään.
Voin onneksi kertoa, että eturivissä tämä toiminta tuomittiin heti ja näille lääppijöille ärähdettiin useamman ihmisen toimesta välittömästi asian tapahtuessa. Valitettavasti heidän puolustelunsa oli sun tekstien luokkaa.
Ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh! Miten se Bojan jaksaa sitä? Se on siis keikoillakin ollut ILMAN paitaa ja jos päässy lähietäisyydelle niin hinkannut itseensä Bojania vasten! En voi ymmärtää.
Älkää ruokkiko trollia, jatkuu vaan sivutolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tässä fandomissa on myös näitä ihmisiä, varmasti suurin osa. 💚 Näin pitäiskin toimia ja uskaltaa sanoa, jos näkee omasta mielestään jonkun toimivan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/mogoce-nocoj/760665351150338048/ivalorens?source…
Madamet keikuttelee fiiliksissä, mut B ei hirveesti kiinnostu 🤭
Mutta kun Vantaalainen boyfrendi keikuttelee niin johan alkaa Boitsua kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh! Miten se Bojan jaksaa sitä? Se on siis keikoillakin ollut ILMAN paitaa ja jos päässy lähietäisyydelle niin hinkannut itseensä Bojania vasten! En voi ymmärtää.
Änkesi myös kerran heidän ig-liveen joku vtun bulbasaur myssy päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että tämän yhden pro lääpintä- tyypin ymmärrys loppuisi siinä kohtaa kun fanien kourittavana olisikin B?
Niinpä. B on kerran tullut seisomaan barrikadille suoraan mun eteen avonaisessa paidassa niin että mun pää olis ollut kiinni B:n rinnassa ellen olis astunut askelta taaksepäin antaakseni hänelle tilaa. Mutta lääpintätyypin logiikallahan tää ilmeisesti olis ollut B:ltä suorastaan kutsu alkaa lääppiä hänen rintaansa kun itsepähän tuli siihen seisomaan ja vielä avonainen paita päällä. Onneksi ei oo kovin paljon tällä lailla ajattelevia ihmisiä ja ainakin toistaiseksi vielä sekä K että B on uskaltanut tulla lähelle yleisöä. Toivottavasti näin on jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Änkesi myös kerran heidän ig-liveen joku vtun bulbasaur myssy päässä.
Ei voi olla totta!!! Se siis luulee itsestään ihan liikoja. Onhan noita isosilmäisiä blondeja ennenkin nähty. Mitä ihmeellistä hänessä nyt sitten olis? Ja jotain sössöttänyt, et Bojan on hänen (!!) poikaystävänsä? Ja sanonut siis ihan jossain muille faneille et Bojan on hänen! Siis anteeks, mut melko härskiä käytöstä minusta!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin fanit :D
Yhden tosifanin tiedän täältä Suomesta. On sellainen girlie, että mallimammatkin kalpenee siinä vierellä <3 Tämä blondi, kun vetää tukan taakse niin Boitsu ei muuta näekään.
Jep ja tää tosifani on oikea Superfani. NT:llä pääsi ihan kiertueauton kyytiinkin!
Eikä siinä vielä kaikki, vaan on kivunnut ihan lavallekin Boitsun viereen ja huhujen mukaan esitellyt Boitsun jopa vanhemmilleen! Ykkösfani jos kuka 😍
Mä oon kuullut huhua, että Boitsu olisi sanonut elämäntarkoituksen olevan juuri tämän fanin tapaaminen 😲
No ja fanille on tietenkin Boitsun tapaaminen parasta, mitä hänen elämässään on tapahtunut 🤗