Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mä tiedän et tää vantaalainen "tosifani" on mennyt myös Jokereiden keikkabussiin eikä ne ole saanut sitä ilmeisesti poistettua sieltä tai oliko niin et huomattu vasta kun bussi oli jo matkalla ja siellä se blondi (oli muuten tummat hiukset sillon) näkyy monessa kuvassa ja videossa mukana laulamassa ja tanssimassa. Et sellasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen, jolla on älyä päässä kirjoittanut viimein Kn faniryhmään facessa. Jos Kärtsä pelailee itse seksillä ja valitsee tulla yleisön kosketusetäisyydelle, on täysin turha itkeä, että häntä sitten kosketaan. Vaihtoehto on pysyä myös kauempana.
Missä Kärtsä on tätä itkenyt?
Ei Kärtsä olekaan tätä itkenyt, kuten tuo yksi tuossa väittää, mutta ei häntä silti ole oikein mennä koskettelemaan ilman lupaa.
No kuka on sitten loukkaantunut tästä asiasta ?
Jos näen kuinka joku ahdistelee seksuaalisesti ohikulkijaa kadulla, kyllä mainitsen asiasta ja pidän sitä todella tuomittavana. Ei poikkea tästä.
Poikkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen, jolla on älyä päässä kirjoittanut viimein Kn faniryhmään facessa. Jos Kärtsä pelailee itse seksillä ja valitsee tulla yleisön kosketusetäisyydelle, on täysin turha itkeä, että häntä sitten kosketaan. Vaihtoehto on pysyä myös kauempana.
Tosi surullista, että joku on tätä mieltä. Useimmat fanit osaavat kunnioittaa K:n koskemattomuutta ja ovat tosi iloisia, että pääsevät näkemään K:n joskus aivan lähietäisyydeltä. Tuntuu, että nää lääppijät ja heitä puolustelevat eivät ymmärrä, että käytöksellään vievät todennäköisesti lopulta kaikilta tän ilon kun artisti ei enää halua tulla esiintymään noin lähelle yleisöä kun on mahdollista, että tulee taas lääpittäväksi.
Voi voi, kun tuntuu, että tulee vaan enemmän kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti myös toi tosifani soittelee vähän väliä lähes kolmen (3!) tunnin puheluita Boitsun kanssa. Mä en kyl oikein enää usko, että kyseessä on pelkkä yksipuolinen fanitussuhde, sori vaan.
Huh huh! Miten se Bojan jaksaa sitä? Se on siis keikoillakin ollut ILMAN paitaa ja jos päässy lähietäisyydelle niin hinkannut itseensä Bojania vasten! En voi ymmärtää.
Änkesi myös kerran heidän ig-liveen joku vtun bulbasaur myssy päässä.
Ei voi olla totta!!! Se siis luulee itsestään ihan liikoja. Onhan noita isosilmäisiä blondeja ennenkin nähty. Mitä ihmeellistä hänessä nyt sitten olis? Ja jotain sössöttänyt, et Bojan on hänen (!!) poikaystävänsä? Ja sanonut siis ihan jossain muille faneille et Bojan on hänen! Si
Joo ja meinaa rakentaa sen kanssa omakotitalon.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän et tää vantaalainen "tosifani" on mennyt myös Jokereiden keikkabussiin eikä ne ole saanut sitä ilmeisesti poistettua sieltä tai oliko niin et huomattu vasta kun bussi oli jo matkalla ja siellä se blondi (oli muuten tummat hiukset sillon) näkyy monessa kuvassa ja videossa mukana laulamassa ja tanssimassa. Et sellasta.
Juu, kirjoitellut myös Bojanin instaan jotain sekopäistä "i miss you" ja "you are always number one" ... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin fanit :D
Yhden tosifanin tiedän täältä Suomesta. On sellainen girlie, että mallimammatkin kalpenee siinä vierellä <3 Tämä blondi, kun vetää tukan taakse niin Boitsu ei muuta näekään.
Jep ja tää tosifani on oikea Superfani. NT:llä pääsi ihan kiertueauton kyytiinkin!
Eikä siinä vielä kaikki, vaan on kivunnut ihan lavallekin Boitsun viereen ja huhujen mukaan esitellyt Boitsun jopa vanhemmilleen! Ykkösfani jos kuka 😍
Mä oon kuullut huhua, että Boitsu olisi sanonut elämäntarkoituksen olevan juuri tämän fanin tapaaminen 😲
No ja fanille on tietenkin Boitsun tapaaminen parasta, mitä hänen elämässään on tapahtunut 🤗
Kummallista on, et Boitsukin laittaa jotain kryptisiä UNO-kortti viestejä tän tosifanin instaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että tämän yhden pro lääpintä- tyypin ymmärrys loppuisi siinä kohtaa kun fanien kourittavana olisikin B?
Niinpä. B on kerran tullut seisomaan barrikadille suoraan mun eteen avonaisessa paidassa niin että mun pää olis ollut kiinni B:n rinnassa ellen olis astunut askelta taaksepäin antaakseni hänelle tilaa. Mutta lääpintätyypin logiikallahan tää ilmeisesti olis ollut B:ltä suorastaan kutsu alkaa lääppiä hänen rintaansa kun itsepähän tuli siihen seisomaan ja vielä avonainen paita päällä. Onneksi ei oo kovin paljon tällä lailla ajattelevia ihmisiä ja ainakin toistaiseksi vielä sekä K että B on uskaltanut tulla lähelle yleisöä. Toivottavasti näin on jatkossakin.
Mulla ei ole sun itsehillintää. Mä olisin luultavasti syönyt sen siinä paikassa. Glitteripaitoineen ja rintakarvoineen päivineen. Ja siksi mä joudunkin helvettiin.
Toi Uno-korttihomna muakin ihmetytti. On kyl sekaisin jos vastaa edes mitään tommoselle tyrkyllä. Ootteko nähneet tän fanin kuvia somessa? Esittelee itseensä täysin estoitta ja poseeraa puolialasti ja kieli pitkällä ja monesti siis jossain uima-altaalla ja suihkussa (!).
Joku on jopa kirjoittanut AU-ficin tästä tosifanista. Kunnon fantasiointia, kaikki haaveet toteutuu tässä fanin ja julkkiksen välillä!
https://archiveofourown.org/works/54620305/chapters/138404266
Vierailija kirjoitti:
Joku on jopa kirjoittanut AU-ficin tästä tosifanista. Kunnon fantasiointia, kaikki haaveet toteutuu tässä fanin ja julkkiksen välillä!
https://archiveofourown.org/works/54620305/chapters/138404266
Siis yäk.
Upeita Kärtsyn risteilykuvia!
https://www.tumblr.com/mrgintsu/760674812045737984?source=share
On kyllä inhottavaa se tapa, millä Kärtsää hipelöitiin ja Krewta ja häntä piiritettiin ja seurattiin keikan jälkeen. Mutta en voi olla ajattelematta laivayhtiönkin vastuuta - missä olivat turvahenkilöt? Eikö niitä oltu palkattu tarpeeksi, vaikka tiedettiin Kärtsän keikasta? Laivalle olisi tarvittu tavallista enemmän henkilökuntaa kuin tavallisena viikonloppuristeilynä. Vaikka sitä olisikin ollut enemmän, turvahenkilöstö ei selvästikään näyttänyt olevan asioidensa tasalla, jos tilanne pääsi kaoottiseksi. Heidän olisi pitänyt olla estämässä ihmisten pakkautuminen Kärtsän lähellä jo ihan ihmisten oman turvallisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä inhottavaa se tapa, millä Kärtsää hipelöitiin ja Krewta ja häntä piiritettiin ja seurattiin keikan jälkeen. Mutta en voi olla ajattelematta laivayhtiönkin vastuuta - missä olivat turvahenkilöt? Eikö niitä oltu palkattu tarpeeksi, vaikka tiedettiin Kärtsän keikasta? Laivalle olisi tarvittu tavallista enemmän henkilökuntaa kuin tavallisena viikonloppuristeilynä. Vaikka sitä olisikin ollut enemmän, turvahenkilöstö ei selvästikään näyttänyt olevan asioidensa tasalla, jos tilanne pääsi kaoottiseksi. Heidän olisi pitänyt olla estämässä ihmisten pakkautuminen Kärtsän lähellä jo ihan ihmisten oman turvallisuuden vuoksi.
Tätä mietin myös. Veikko on mies paikallaan, mutta ei hänelläkään riitä kädet kerrallaan pariinkymmeneen tyyppiin.
Olipa ihana nähdä pitkästä aikaa Bojanilla Tampere-paita päällä 🥹🥰.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te edelleen ulisette tästä ettei K päässyt baariin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia, jatkuu vaan sivutolkulla.
No ei täällä kyllä erota mikä on trolli. Onko tuo tosifani spämmääjä nyt trolli vai onko jotain sisäpiirihauskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia, jatkuu vaan sivutolkulla.
No ei täällä kyllä erota mikä on trolli. Onko tuo tosifani spämmääjä nyt trolli vai onko jotain sisäpiirihauskuutta.
Se kertoo, että sä olet trolli, ettet ymmärrä lainkaan, kenestä tosifanista täällä puhutaan. Jokainen muu tietää varsin hyvin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Toi Uno-korttihomna muakin ihmetytti. On kyl sekaisin jos vastaa edes mitään tommoselle tyrkyllä. Ootteko nähneet tän fanin kuvia somessa? Esittelee itseensä täysin estoitta ja poseeraa puolialasti ja kieli pitkällä ja monesti siis jossain uima-altaalla ja suihkussa (!).
Kultsan takahuoneessakin syöpötteli raideri-sipsejä ja tuijotteli ihastuneena Boitsua.
Mä jäin vielä pohdiskelemaan tuota ilman lupaa artistin koskettamista /kourintaa. Tämä on ensimmäinen viestini aiheesta yhtään mihinkään foorumiin ja vähän nyt mietin, miten asettelisin sanani, ettei mua ymmärretä väärin. Koska ei tosiaan ole tarkoitus puolustella koskettelijoita, toisen koskeminen ilman lupaa on tietysti aina yksiselitteisesti väärin.
Mietin vaan yleisellä tasolla, että voiko keikoilla joskus olla jotain tilanteita, joissa koskettaminen onkin ok? Tulee ainakin mieleen stage diving, jossa yleisön on vähän pakkokin koskea esiintyvää artistia, jos meinaa kannatella häntä ilmassa. Mutta tämä on ehkä vähän huono esimerkki, koska siinä se koskettaminen on niin itsestään selvää, tuskin kukaan artisti syöksyisi yleisön joukkoon jos ei samalla hyväksyisi, että häntä tullaan koskemaan.
Mutta sitten toisaalta olen nähnyt esim. Måneskiniltä paljon keikkaklippejä joissa ainakin solisti Damiano, basisti Victoria ja kitaristi Thomas (Tomas?) tulevat barrikadille ihan yleisön eteen pitkäksi aikaa, välillä jopa työntäen itseään kohti yleisöä ja kiinni heihin. Ja näissä tilanteissa on näyttänyt siltä, että bändin jäseniä ei ole koskettaminen vaivannut ollenkaan. Toki voi silti olla, että se on vaivannut. (Ja tähän kohtaan disclaimer: en ole nähnyt sitä videota missä Kärppää kosketellaan, vain kuvia tilanteesta, joten en tiedä miten K reagoi ja siirtyykö nopeasti pois jne. Eikä se tietysti tarkoita lääppimisen hyväksyntää, vaikka siihen ei heti reagoisikaan mitenkään.)
En tunne Måneskinin fandomia tarpeeksi hyvin tietääkseni, onko siellä noussut tästä aiheesta keskustelua tai paheksuntaa, kertokaa te jos tiedätte. Vai onko bändillä ja yleisöllä joku aiemmin ilmaistu sopimus asiasta tai onko se jotenkin yleistä tietoa heidän tapauksessaan, että kosketus barrikadilla on ok? Vai ovatko he vain urheasti välittämättä asiasta?
Toivottavasti en nyt pahoittanut kenenkään mieltä pohdinnoillani. Fyysinen koskemattomuus kuuluu ihan kaikille, myös niille artisteille joiden imagossa seksikkyys näyttelee isoa osaa. Voin ymmärtää ihastuksesta hullaantuneen fanin halua koskettaa palvontansa kohdetta, mutta sopivaa se ei ole, jos siihen ei ole lupaa.
Onhan hänestäkin sellaista videota. Ei hetkauttanut yhtään.
eri