Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21581/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taatusti äiti-ihmiset kierrä Käärijän perässä ympäriinsä, miten se nyt muka onnistuis? Vai onko siellä joku lapsiparkki? Kyllä ne on nuorta väkeä sen fanit. B:llä sitten keski-ikäistäkin porukkaa faneina. 

Vierailija
21582/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Random kysymys mutta mikä oli se animaatio joka oli siinä Kärpyn mainosvideossa pyörimässä pötkötyksen ohella? Ei ole mun vahvinta alaa nuo :D

Animaatioelokuva Sing. Siihen se K laulelu siinä kohtaa viittasi

Mun oli pakko editoida se kohta siitä pois kun tallensin videon puhelimelleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21583/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hertta on yleinen lehmän nimi.

Vierailija
21584/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää Hertta on ?

Mun äiti on syntynyt 50-luvulla mutta ei sekään tiennyt. Ilmeisesti jokin yläluokkainen juttu, josta tavikset eivät tiedä mitään. 

Alaluokan juttuja. 

Vierailija
21585/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei toimi, mutta eiköhän bändi ole jakanut hommat tasaisesti kaikkien välille. Tuskin Krisillä on sen enempää vastuuta, mitä muilla, vaikka se ulkopuolisesti ehkä siltä näyttääkin. Somen hoitaa pääasiassa Jan, Kris sanoi Discordissa muistaakseni, että esim Martin hoitaa heidän Merch puoltaan tällä hetkellä crew jäsenenä. En tiiä, mitä Nace ja Jure tekee, mutta varmasti hekin kulisseissa jotain tekee, mitä me ei välttämättä nähdä

Vierailija
21586/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä siellä K.n ulkomaan keikoilla käy. Onko nekin pääasiassa keskiikäisiä naisia.

K on uusi Jari Sillanpää, paitsi Sillanpää osasi laulaa.

Vierailija
21587/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Random kysymys mutta mikä oli se animaatio joka oli siinä Kärpyn mainosvideossa pyörimässä pötkötyksen ohella? Ei ole mun vahvinta alaa nuo :D

Kiitos 💚 Kävin kattomassa leffan kuvailun ja sopii kyllä heille. 😂

Vierailija
21588/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josubsien uusin käännös. Bojan puhumassa bändistä Cvetlicarnan jälkeen 2021. Mielenkiintoinen pläjäys, jossa sanotaan, että kun Niko tuli heille töihin niin se kävi sattumalta ja hänen piti silloin vahtia joidenkin ihan muiden turvallisuutta, mutta päätyi turvaamaan Jokereita. Ja jäi sille tielle. Tästä(kin) olisi mukavaa kuulla koko taustatarina joskus. 

Vierailija
21589/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun oli pakko editoida se kohta siitä pois kun tallensin videon puhelimelleni. 

Älä nyt. Hauska juttu itseasiassa tuo viittaus. Sen tajuaa jos on nähnyt elokuvan. 

Vierailija
21590/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hertta on yleinen lehmän nimi.

Ja se elokapinan laittomuuksia selittelevä oli Hertta.

Vierailija
21591/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 💚 Kävin kattomassa leffan kuvailun ja sopii kyllä heille. 😂

Jep ja tuo hahmo Kärppyyn 

Vierailija
21592/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei toimi, mutta eiköhän bändi ole jakanut hommat tasaisesti kaikkien välille. Tuskin Krisillä on sen enempää vastuuta, mitä muilla, vaikka se ulkopuolisesti ehkä siltä näyttääkin. Somen hoitaa pääasiassa Jan, Kris sanoi Discordissa muistaakseni, että esim Martin hoitaa heidän Merch puoltaan tällä hetkellä crew jäsenenä. En tiiä, mitä Nace ja Jure tekee, mutta varmasti hekin kulisseissa jotain tekee, mitä me ei välttämättä nähdä

Viikko kirjeet kirjoittaa ilmeisesti Kris. Ja kyllä Kris on ollut ehdottomasti ahkerin markkinoija tuolla instassa kuin kukaan muu Joksuista. Jan saattaa olla vastuussa virallisesta JO ig tilistä, mutta luulen että siihen on heillä kaikilla oikeudet.

Vierailija
21593/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Berliinissä on yön yli ilmeisesti jonotettu, tästä se alkaa! Go Kärppyli!

Onko tästä jotain lisätietoa? Kiinnostaisi kuulla, kun en ole missään somessa enkä tietysti siellä Europass-jutussakaan. Onko jonottajat paikallisia?

Vierailija
21594/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se B:n kohtausjuttu oli vitsi. Ei ole heillä tuollaisia vitsejä muulloinkaan. 

Olihan se ihan selvä vitsi.

Ei kyll selkeesti ollut vitsi. Ja tästä on puhuttu muuallakin.Isolta ongelmalta vaikuttaa...

Ai missä muka puhuttu? Se on sun ongelmasi, jos et selkeätä vitsiä, joka on joku vuosi sitten laitettu vlogiin niin ymmärrä

Eikö toi ollut suht tuoreella videolla? EW:n syntyprosessista kertovalla tms.

Ei siitä oo tehty vlogia. Oli yli vuosi sitten julkaistussa vlogissa. B:hän silloin joskus vuosia sitten ko

Mä olen koko ajan luullut, että sen oli tarkoitus vitsillä twinnata niihin Kärpyn crewn erottamisiin.

Vierailija
21595/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/madeofbrokenstuff/757192792121524224?source=share

Ihana, onnellinen, tanssiva Jerppa Liettuasta 💚 Illalla mennään taas!

Vierailija
21596/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei taatusti äiti-ihmiset kierrä Käärijän perässä ympäriinsä, miten se nyt muka onnistuis? Vai onko siellä joku lapsiparkki? Kyllä ne on nuorta väkeä sen fanit. B:llä sitten keski-ikäistäkin porukkaa faneina. 

Kai me nyt faneina tiedetään muitakin faneja ja omin silmin keikoilla nähdään, keitä muita siellä keikoilla on 😄 Kyllä löytyy ihan laidasta laitaan, oikeasti. No, ihan vanhimpia mummoja ei ehkä sentään keikoilla käy.

Vierailija
21597/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista useiden keikkojen kiertäjistä mä oon ihmetellyt vaan, että miten niillä riittää aikaa ja/tai rahaa 😳 Tai siis varsinkin sellanen tyyliin koko eurokiertueen mukana kulkeminen, kuulostaa tavallaan aivan törkeän hienolta, mutta miten ihmeessä jollakulla on siihen mahdollisuus. Tai miten varsinkaan perheelliset ihmiset voi kiertää lähes kaikki keikat kotimaassakaan.

Tarkoitan, että hyvä heille, jos saa tehdä jotain mistä itse nauttii. Mutta itselle kuulostaa niin utopistiselta.

Aika monia asioita pystyy tekemään, jos se on itselle tarpeeksi tärkeää. Monessa työssä pystyy pitämään lomat silloin kun haluaa eikä oo pakko pitää neljän viikon lomaa heinäkuussa ja viikkoa talvella. Eli jos ei ole perhettä, niin ihan mahdollista lähteä vaikka kolme kertaa vuodessa parin viikon kiertueelle ja käyttää lomansa siihen. Monet myös pystyy tekemään etätöitä. Rahan kanssa sama juttu, tuskin useimmat monilla keikoilla käyvät on rikkaita, mutta valitsevat käyttää rahansa keikkoihin muiden asioiden sijaan.

Vierailija
21598/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se B:n kohtausjuttu oli vitsi. Ei ole heillä tuollaisia vitsejä muulloinkaan. 

Olihan se ihan selvä vitsi.

Ei kyll selkeesti ollut vitsi. Ja tästä on puhuttu muuallakin.Isolta ongelmalta vaikuttaa...

Ai missä muka puhuttu? Se on sun ongelmasi, jos et selkeätä vitsiä, joka on joku vuosi sitten laitettu vlogiin niin ymmärrä

Eikö toi ollut suht tuoreella videolla? EW:n syntyprosessista kertovalla tms.

Ei siitä oo tehty vlogia. Oli yli vuosi sitten julkaistussa vlogissa. B:hän silloin joskus vuosia sitten ko

Kylläpä me nähdään eri tavalla, kun oli minusta niin näytelty kohtaus kuin voi olla. Näkee B n olemuksesta, ettei hän tosissaan ole. 

Vierailija
21599/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista useiden keikkojen kiertäjistä mä oon ihmetellyt vaan, että miten niillä riittää aikaa ja/tai rahaa 😳 Tai siis varsinkin sellanen tyyliin koko eurokiertueen mukana kulkeminen, kuulostaa tavallaan aivan törkeän hienolta, mutta miten ihmeessä jollakulla on siihen mahdollisuus. Tai miten varsinkaan perheelliset ihmiset voi kiertää lähes kaikki keikat kotimaassakaan.

Tarkoitan, että hyvä heille, jos saa tehdä jotain mistä itse nauttii. Mutta itselle kuulostaa niin utopistiselta.

Aika monia asioita pystyy tekemään, jos se on itselle tarpeeksi tärkeää. Monessa työssä pystyy pitämään lomat silloin kun haluaa eikä oo pakko pitää neljän viikon lomaa heinäkuussa ja viikkoa talvella. Eli jos ei ole perhettä, niin ihan mahdollista lähteä vaikka kolme kertaa vuodessa parin viikon kiertueelle ja käyttää lomansa siihen. Monet myös pystyy tekemään etätöitä. Rah

Ihmisillä on aina pakko olla joku uskonto 

Vierailija
21600/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/madeofbrokenstuff/757192792121524224?source=share

Ihana, onnellinen, tanssiva Jerppa Liettuasta 💚 Illalla mennään taas!

Kuulen tossa taustalla ikuisesti sen Girls Just Want To Have Fun -biisin :D Olisko jollakulla linkkiä siihen edittiin?

Ketju on lukittu.