Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21561/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random kysymys mutta mikä oli se animaatio joka oli siinä Kärpyn mainosvideossa pyörimässä pötkötyksen ohella? Ei ole mun vahvinta alaa nuo :D

Vierailija
21562/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti mietityttää nyt, minkälainen ihminen tietää jonkun Hertta-sarjan ja sen konseptin ja osaa miettiä, minkälaista sisältöä niissä on mutta kuitenkin kärkkäästi arvostelee, miten täällä ollaan sillä tasolla. It takes one to know one. 

Ihan samalla tasolla ja samanlainen olet kuin arvostelemasi ihmiset. Minä olen kaiken romanttisen siirappisuuden suuri ihailija eikä minulla ollut hajuakaan mistään Hertta-lehdistä ja niiden konsepteista. Ennemmin olisin verrannut tätä palstaa K-draman konsepteihin.

T. Romanttinen ja siirappinen 50v karen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21563/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se B:n kohtausjuttu oli vitsi. Ei ole heillä tuollaisia vitsejä muulloinkaan. 

Olihan se ihan selvä vitsi.

E

Ai missä muka puhuttu? Se on sun ongelmasi, jos et selkeätä vitsiä, joka on joku vuosi sitten laitettu vlogiin niin ymmärrä

Eikö toi ollut suht tuoreella videolla? EW:n syntyprosessista kertovalla tms.

Eikö se ollut SSOL:in vlogissa?

Oliko se sama kuin Nt?

Ei vaan studiojakso, joka kertoi SSOL:n teosta ja B itsekin sanoo siinä, että se oli vitsi.

Vierailija
21564/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä siellä K.n ulkomaan keikoilla käy. Onko nekin pääasiassa keskiikäisiä naisia.

Vierailija
21565/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän liian nuori tuon Hertta sarjan tietämiseen jos puhutaan tuosta jostain lehdestä eikä lasten piirretystä. Se sarja kun on kuopattu kauan ennen syntymääni

Vierailija
21566/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli muuten kiinnostava pohdinta, jossa u ritmu tvoga bluza cu da kohdan blues viittaisi finaalin jälkeiseen surulliseen Jereen. Hitsi toi on nerokas lause Bojanilta. 

Ei ihme, että halusi antaa biisinkin nimeksi Bluza, saattaa jopa viitata hänen päässään enemmän tuohon merkitykseen kuin puseroon. 

Tästä tuli mieleeni, että konkreettiseksi bluzaksi on  ehdoteltu Pasi-paitaa, kostopitsiä ym. Onko kovinkaan ehdoteltu boleroa? Rytmi, tanssi, bolero/K suru ja B lohduttamassa hetii bolero päällä 💚💙

Hertta sarja ilmestyy varmaan vieläkin

Tämä avaa kyllä paljon näiden fanien motiiveja. Herttasarja on vaan päivittänyt muotonsa tähän päivään.

Vierailija
21567/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää Hertta on ?

Vierailija
21568/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä siellä K.n ulkomaan keikoilla käy. Onko nekin pääasiassa keskiikäisiä naisia.

Ei käy kukaan. Enintään K on sponssannut vanhainkodillisen rollaattori-ihmisiä yleisöksi. Kunnon huijaus!

Vierailija
21569/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää Hertta on ?

Paljastunut et Bojanilla olikin Helsingissä joku salainen tapailu. Joku tunnistanut sen joksikin Hertaksi.

Vierailija
21570/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän liian nuori tuon Hertta sarjan tietämiseen jos puhutaan tuosta jostain lehdestä eikä lasten piirretystä. Se sarja kun on kuopattu kauan ennen syntymääni

Elät sitä silti. Mikään ei ole muuttunut, ennen vaan luettiin sama asia mikä nykyään toteutetaan "sankarin" live seuraamisena.

Ja ilmastonmuutos kiihtyy.

Vierailija
21571/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon muuten, että Joksuilla oli ihan mahdollisesti oikeasti jokin kärhämä siinä kun Bojan sanoo jättävänsä bändin, missä vlogissa se olikaan? Ne olivat äänittämässä jotain. Mutta se on varmaankin ollut niin pieni, ettei ole ollut oikea uhka heille. En näe mitään syytä, että olisivat laittaneet sellaisen pelleilläkseen, kun eihän ne yleensäkään laita mitään sellaisia videoihinsa.

Tää tuli vain mieleeni kun mietin niiden tätä taukoa, että tekeeköhän kukaan niistä mitään (bändin hommia) vai lomaileeko jokainen yhtä kauan?

Eiköhän tähän kohtaan ole ihan sovittu pieni muotoinen loma kaikille. Levy miksauksessa, Bluza ulkona jne. Ja onhan kaikki myös B promonneet Bluzaa jakamalla niitä covereita

Ihan varmasti. Muutenkin outoa, jos joku ajattelee, että B ei tee tarpeeksi bändi

Ilman Bojania ei olisi Joker Outia. Bojan on tehnyt käytännössä kaikki heidän biisit. Olen lähes varma, että myös seuraavan levyn biisit suurimmaksi osaksi on Bn tekemiä, vaikka nyt ovatkin ottaneet käytännöksi merkitä tekijöiksi koko bändin. Varmaan liittyy royjaltien jakautumiseen tasaisemmin kaikille.

Bojanin paniikkikohtauksen asti tuntui, että Bojan oli pitkälti vastuussa myös tuosta media ja some näkyvyydestä, jota nyttemmin ovat selkeästi jakaneet myös muille bändin jäsenille, niin että esim haastatteluissa ei ole välttämättä koko bändi. Bojanin paniikkihäiriön takia ilmeisesti kävi selväksi, että Bllä oli aivan liian paljon julkisuudesta harteillaan ja tästä olisi luultavasti myös luovuus jossain vaiheessa kärsinyt. Nyt tosin olen miettinyt, että onko Krisillä tällä hetkellä liikaa hommia, varsinkin kun heillä ei enää tunnu olevan ketään managerina?

Vierailija
21572/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Random kysymys mutta mikä oli se animaatio joka oli siinä Kärpyn mainosvideossa pyörimässä pötkötyksen ohella? Ei ole mun vahvinta alaa nuo :D

Animaatioelokuva Sing. Siihen se K laulelu siinä kohtaa viittasi

Vierailija
21573/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää Hertta on ?

Paljastunut et Bojanilla olikin Helsingissä joku salainen tapailu. Joku tunnistanut sen joksikin Hertaksi.

Oikeesti !

Vierailija
21574/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasti mietityttää nyt, minkälainen ihminen tietää jonkun Hertta-sarjan ja sen konseptin ja osaa miettiä, minkälaista sisältöä niissä on mutta kuitenkin kärkkäästi arvostelee, miten täällä ollaan sillä tasolla. It takes one to know one. 

Ihan samalla tasolla ja samanlainen olet kuin arvostelemasi ihmiset. Minä olen kaiken romanttisen siirappisuuden suuri ihailija eikä minulla ollut hajuakaan mistään Hertta-lehdistä ja niiden konsepteista. Ennemmin olisin verrannut tätä palstaa K-draman konsepteihin.

T. Romanttinen ja siirappinen 50v karen

K-drama kuulostaa tietty hienommalta 😂

Vierailija
21575/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää Hertta on ?

Mun äiti on syntynyt 50-luvulla mutta ei sekään tiennyt. Ilmeisesti jokin yläluokkainen juttu, josta tavikset eivät tiedä mitään. 

Vierailija
21576/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se B:n kohtausjuttu oli vitsi. Ei ole heillä tuollaisia vitsejä muulloinkaan. 

Ei kyll selkeesti ollut vitsi. Ja tästä on puhuttu muuallakin.Isolta ongelmalta vaikuttaa...

Ai missä muka puhuttu? Se on sun ongelmasi, jos et selkeätä vitsiä, joka on joku vuosi sitten laitettu vlogiin niin ymmärrä

Ei siitä oo tehty vlogia. Oli yli vuosi sitten julkaistussa vlogissa. B:hän silloin joskus vuosia sitten kokeili lyhyen ajan soolouraa ja on sanonut että totesi ettei ole hänen juttunsa. Yhtään mikään ei oikeasti oo viitannut siihen suuntaankaan, että B olisi sen jälkeen edes miettinyt lähtevänsä bändistä, päinvastoin puhuvat aina miten läheisiä koko bändi on keskenään. En tiedä mistä joku on edes nyt keksinyt ottaa esiin yli vuosi sitten sanotun lauseen, joka oli vitsi.

Ei ollut lause, vaan pieni välikohtaus. Saattoi olla SSOL vlogissa, mutta eikö se ollut samalla Nt vlog? Kyllä mä uskon, että se oli jokin ihme kohtaus Boitsulla ja halusivat sen siinä näyttää, varmaan siksi, ettei ollut mitään vakavaa.

Vierailija
21577/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So?

Vierailija
21578/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliinissä on yön yli ilmeisesti jonotettu, tästä se alkaa! Go Kärppyli!

Vierailija
21579/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Eikö se ollut SSOL:in vlogissa?

Oliko se sama kuin Nt?

Ei vaan studiojakso, joka k

Eihän sano. 

Vierailija
21580/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En 

O

Ei kyll selkeesti ollut vitsi. Ja tästä on puhuttu muuallakin.Isolta ongelmalta vaikuttaa...

Joo, mutta aihe vilahti jossain muuallakin, koska ei tullut uutena vaan sanoin kavereille, että nyt ne on julkaissut siitä jutusta enemmän.

En vaan muista missä ekaa kertaa kuulin ... 

Kannattais nyt edes olla faktat kunnossa. Toi vitsi oli SSOL:n teosta studiolla kuvatussa vlogissa. Eli kuvattu kesällä 2023. EW:n teosta ei oo tehty vlogia eikä B oo missään muuallakaan vitsaillut lähtevänsä bändistä. 

Ketju on lukittu.