Tinder murskasi itsetunnon
Onko kellään muulla Tinder murskannut itsetunnon?
Kommentit (31)
2 vuodessa sain 0 matchia.
ei se murskannut itsetunntoa, mutta sain varmistuksen, että tällä naamalla eletään yksin
Loin Tinder-tilin noin viikko sitten. Jotain 30 matchia ja yhtä paljon tykkäyksiä. Parit treffit jo takana. Ihan ok kokemus kai ollut. M35
Vierailija kirjoitti:
ei se murskannut itsetunntoa, mutta sain varmistuksen, että tällä naamalla eletään yksin
Ei ole naamasta kiinni, ainostaan lompakosta
Vierailija kirjoitti:
Loin Tinder-tilin noin viikko sitten. Jotain 30 matchia ja yhtä paljon tykkäyksiä. Parit treffit jo takana. Ihan ok kokemus kai ollut. M35
Homot on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homot on eri asia.
Vain sinulla on homot mielessä. Kyse oli ihan naisista. -sama
Vierailija kirjoitti:
Bullshit jollet ole joku top 1% pitkä komea adonis, tarjoa huumeita/rahaa, tai saalista mt ongelmaisia yhäreitä.
Kyllä sieltä tuheroa irtoaa, ainakin täällä Kuopiossa.
Mulla Tinder kohotti itsetunnon taivaisiin, kun luulin eron jälkeen, että olen ruma, vanha ja lihava, enkä kelpaa enää kenellekään. Väärin luulin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naamankuvia minä profiiliini laitoin. lompakosta ei tainnut olla yhtään kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bullshit jollet ole joku top 1% pitkä komea adonis, tarjoa huumeita/rahaa, tai saalista mt ongelmaisia yhäreitä.
Olen komea. Pitkä en. Ja en tiedä, missä piireissä pyörit, mutta huumeiden, rahan yms. tarjoaminen ei ole normaalia käytöstä. Suurin osa matcheistani on ollut vähintään tavallisen näköisiä 18-25-vuotiaita naisia. Miksi olet niin vihainen? Komea mies saa kyllä matcheja Tinderissä. Mitäs luulit?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä tuheroa irtoaa, ainakin täällä Kuopiossa.
Niinkö pojat on sulle kertoneet, etteivät vaan liioitelleet.
Ei ole naamasta kiinni, vaan siitä mimmoisia kuvia siitä on ottanut. Jos ilme on kuin masentuneella sarjamurhaajalla, ei kukaan kiinnostu
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö. Miehet ei tajua että todennäköisemmin ongelma on huono kuva kuin naama. Lehdessä oli kerran juttu nuoresta miehestä joka valitti Tinderin raadollisuutta. Jamppa näytti kuvassa kirjaimellisesti sarjanmurhaajajalta. Ei sinne Tinderiin nyt vain voi laittaa kuvaa, joka on otettu hetken mielijohteesta likaisessa vessassa kulmien alta mulkoillen. Toinen on se että menkää miehet parturiin! Toisessa lehtijutussa ihan ok näköisellä miehellä oli aivan kaamea tukka sen synkän ilmeen lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naamankuvia minä profiiliini laitoin. lompakosta ei tainnut olla yhtään kuvaa.
Tiedät mikä on rikkaan naama, sinulla ei sellaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne, käytös, puhetapa...
Mt ongelmainen kelpaa mutta ei saalis
Minun kokemukseni oli että aluksi tuli +40 tykkäystä, mutta sen jälkeen ehkä 1-2 tykkäystä kuukaudessa jos sitäkään.
nope. Pillua on saanut monta kertaa viikossa