Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Valitettavasti tältä yhdeltä osa-aikaiselta viihdevastaavalta (minificcaajalta) ei ainakaan ehdi irrota iltasatuja ennen kuin paatti sulkeutuu, mutta ehkä joku toinen ehtii juuri ajoissa? Laitetaan sen sijaan taas muistutus hyvästä elokuvasta pahan päivän varalle. Varoitus: nenäliinoja saattaa kulua. Katsoin tätä kaksi minuuttia ja heti herkistyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko sitten ihan lähteen näille tiedoillesi
Viimeinen 1,5 vuoden seuranta.
Eli koska oot seurannut K:ta ja JO:ta 1,5 vuotta, niin tiedät, että koska suurin osa JO:n jäsenistä oli viime vuonna Thaimaassa koko K:n Euroopan kiertueen ajan, niin eivät voi tänä vuonna mitenkään olla samassa maassa, jossa K esiintyy? Melko outoa päättelyä mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin voivat ilmestyä K keikalle eurotourilla jos vaan sopii ajat paremmin
No eivät todellakaan ilmesty.
Mistä tiedät?
Toi kuvitelma, että kaikkia kiinnostaa nähdä K monta kertaa vuodessa on niin K-fanien omaa keksintöä. Normaaleille riittää kerran vuodessa. Plus näkevät varmaan tulevaisuudessa muutenkin. Miksi noi matkustais jonnekin katsomaan K:ta?
Rakas, he ovat ystäviä. Ystävät haluavat nähdä toisiaan. Mulla on eräässä genressä ihan tunnettu muusikkoystävä, ja aina jos on mahdollista, käyn konsertissaan.
Mutta en tiedä, menevätkö pojat millekään Kärpyn eurotourin keikoille. Mutta kyllä heillä syy on. Kaikki on ystäviä ja kaks
Joo, mut ystävät harvemmin menevät toistensa työpaikoille. Ainakaan matkan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Toi kuvitelma, että kaikkia kiinnostaa nähdä K monta kertaa vuodessa on niin K-fanien omaa keksintöä. Normaaleille riittää kerran vuodessa. Plus näkevät varmaan tulevaisuudessa muutenkin. Miksi noi matkustais jonnekin katsomaan K:ta?
Rakas, he ovat ystäviä. Ystävät haluavat nähdä toisiaan. Mulla on eräässä genressä ihan tunnettu muusikkoystävä, ja aina jos on mahdollista, käyn konsertissaan.
Mutta en tiedä, menevätkö pojat millekään Kärpyn eurotourin keikoille. Mutta kyllä heillä syy on. Kaikki on ystäviä ja kaks
Näillä on katsos muutakin elämää, kuin se Käärijä, ja yhteydet häneen etänäkin, toisin kuin sulla.
Kärtsällä on sit ennen Fugea myös keikka perjantaina, kun tuntuu että kaikki mainitsee ton Fugen seuraavana. 😂 Student festivaaleilla esiintyy.
Ja sinä joka kyselit daltoneista, esim. Jukan tunnistaa siitä, että on kitaristi.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsällä on sit ennen Fugea myös keikka perjantaina, kun tuntuu että kaikki mainitsee ton Fugen seuraavana. 😂 Student festivaaleilla esiintyy.
Ja sinä joka kyselit daltoneista, esim. Jukan tunnistaa siitä, että on kitaristi.
Ai niin hyvä huomio. Itse unohdan koko ajan sen pe keikan.
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä nähnyt Jokereiden olevan esim itseäni kiinnostuneempia Käärijästä. Sillä tohdin vähän epäillä heidän kiinnostustaan millään tavalla mennä Käärijän keikalle erikseen. Joutuvat vielä kulisseista katsomaan ja jos Jereä on ikävä niin heillä on mahdollista nähdä tai soitella / viestitellä myös muuten.
Mulla on ihan erilainen kokemus. En oo itse koskaan ottanut esille K:ta heidän kanssaan keskustellessa, mutta sen sijaan heidän aloitteestaan K on tullut puheeksi useammankin kerran. Ja hyvin lämpimään sävyyn. Ja kaikki tuntuvat käyvän mielellään eri artistien keikoilla, joten ihan varmasti menisivät jos olisivat samassa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Jännä, ettei Bojankaan viime vuonna mennyt, vaikka oli silloin ihan peräti lomalla. En usko, että näitten ystävyys on sellaista, että toisia koitetaan nähdä tämän keikoilla, ellei ne tule sun luo keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Senhän minä tuossa edellä jo itsekin ratkaisin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä nähnyt Jokereiden olevan esim itseäni kiinnostuneempia Käärijästä. Sillä tohdin vähän epäillä heidän kiinnostustaan millään tavalla mennä Käärijän keikalle erikseen. Joutuvat vielä kulisseista katsomaan ja jos Jereä on ikävä niin heillä on mahdollista nähdä tai soitella / viestitellä myös muuten.
Mulla on ihan erilainen kokemus. En oo itse koskaan ottanut esille K:ta heidän kanssaan keskustellessa, mutta sen sijaan heidän aloitteestaan K on tullut puheeksi useammankin kerran. Ja hyvin lämpimään sävyyn. Ja kaikki tuntuvat käyvän mielellään eri artistien keikoilla, joten ihan varmasti menisivät jos olisivat samassa kaupungissa.
Ai täällä palstalla et oo? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eivät tule olemaan. Siis samassa kaupungissa.
Bojanilla taisi olla este viime vuonna ja muilla oli matka jossa bojaninkin piti olla. EIi ole tullut tietoa vastaavasta
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla taisi olla este viime vuonna ja muilla oli matka jossa bojaninkin piti olla. EIi ole tullut tietoa vastaavasta
Lomalla oli, mutta ei sitä kiinnostanut mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eivät tule olemaan. Siis samassa kaupungissa.
Ei sitä tiedetä vielä. Vaikka olisivatkin
JOS B:n thaimaa matka peruuntui just ennen lähtöä, miksei mennyt Kärtsän konserttiin sitten???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomalla oli, mutta ei sitä kiinnostanut mennä.
Höpöhöpö
Siis nillä on ollut joku nauta-aition tyyppinen katsomo tolla uusimpien stooryjen keikalla 🥹🤗 lähde Madam cykan stoorit.
Siis toi oli Belgradissa asti missä he ovat olleet viime yönä. . ? Aika wow, kun ei olla pitkään aikaan saatu mitään tietoa, missä Bojan liikkuu vapaillaan, niin nyt sitten saatiin ainakin tämä nähdä 💙💙💙
Vierailija kirjoitti:
Siis toi oli Belgradissa asti missä he ovat olleet viime yönä. . ? Aika wow, kun ei olla pitkään aikaan saatu mitään tietoa, missä Bojan liikkuu vapaillaan, niin nyt sitten saatiin ainakin tämä nähdä 💙💙💙
Se missä artistit viettää vapaansa, ei pitäisi kenellekään olla mikään "aika wow" -tilanne. Menee vähän sen kuuluisan rajan yli kytätä vapaa-aikaa. Eri asia, jos aristi itse jakaa julkisuuteen menemisensä ja tulemisensa.
Hyvää yötä kanssanaudat ja Aito myös, kauniita unia!