Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mulla sama. Hurahdin Bojere-kuplaan - 23 keväällä. Oli itsellä hirveän ahdistava elämäntilanne. En saanut nukuttua. Ajattelemalla Käärijää ja katselemalla videoita sain aivoni rauhoitettua. Olen todella kiitollinen että tällainen artisti ilmestyi. Nyt olen toipunut ja kaikki hyvin elämässäni. Seurailen silti Jeren elämää ja käyn keikoilla. Enää en niin pakonomaisesti.
Onko Damonilla sukulaisia Ruotsissa?
Ihanan hauska stoori Härtsällä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yksityisten lääkäriasemien lääkärit kirjoittaa kortisonia ihan taviksillekin
No ei kirjoita mihinkään normiflunssaan. Todella epäeettistä.
Kyllä on kirjoittanut. Eettisyydestä en tiedä. Tiedän vain mitä olen itse saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan, että K menee sloveniaan jossain veiheessa, että eivät ehkä tiedä, että milloin seuraava tapaaminen on koska eihän europan keikoista ole tietoa ja sekin kummatkin näyttävät ikävöidä toisiaan niin haluavat nähdä toisensa mahdollisemman pian
Kyllä mä oon aika varma, että tietävät, milloin seuraava tapaaminen on. Johan siihen on vihjattu useastikin.
En tarkoita tämän hetkistä tapaamista vaan seuraava tapaamista tämän tapaamisen jälkeen
Elän siinä toivossa, että Bojan (ehkä joku muukin bändistä) ilmestyvät jollekin Kärtsän Euroopan keikoista.
Älä unta nää.
Onkohan Kärtsä vielä miten paljon yhteydessä Alessandran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmaan mieluisia toisilleen, mutta jotenkin veikkaisin, että edes viikoittain nada 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan, että K menee sloveniaan jossain veiheessa, että eivät ehkä tiedä, että milloin seuraava tapaaminen on koska eihän europan keikoista ole tietoa ja sekin kummatkin näyttävät ikävöidä toisiaan niin haluavat nähdä toisensa mahdollisemman pian
Kyllä mä oon aika varma, että tietävät, milloin seuraava tapaaminen on. Johan siihen on vihjattu useastikin.
En tarkoita tämän hetkistä tapaamista vaan seuraava tapaamista tämän tapaamisen jälkeen
Elän siinä toivossa, että Bojan (ehkä joku muukin bändistä) ilmestyvät jollekin Kärtsän Euroopan keikoista.
Samoin, oli kyllä ihana kaikki Jokrut nähdä, mutta Boitsun lisäksi Krisin ilmestyminen Kärtsä paidassa olis mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmaan mieluisia toisilleen, mutta jotenkin veikkaisin, että edes viikoittain nada 😆
Na*da 🤭
Kauan Kärtsä teki urheilucastia vaikka varmasti oli vaikeaa sovittaa nykyiseen elämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, oli kyllä ihana kaikki Jokrut nähdä, mutta Boitsun lisäksi
No eivät varmana ilmesty, ei tätä shaibaa taas 😫
Minä en muuten vieläkään tiedä Joker Outin kaikkien jäsenien nimiä. 🤭 tunnistan jäsenet nimeltä ja tiedän Bojanin. Siinä se. En tosin tunnista daltoneitakaan toisistaan.
Onko K laittanut mitään mihinkään sen laivareissun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Minä en muuten vieläkään tiedä Joker Outin kaikkien jäsenien nimiä. 🤭 tunnistan jäsenet nimeltä ja tiedän Bojanin. Siinä se. En tosin tunnista daltoneitakaan toisistaan.
No Daltonit nyt ovat rumia ja epäkiinnostavia, kyllähän nyt Jokerit ois syytä osata.
Huumorintajua on saatavilla paatilta kannelta 3!
Hyvin voivat ilmestyä K keikalle eurotourilla jos vaan sopii ajat paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Daltonit nyt ovat rumia ja epäkiinnostavia, kyllähän nyt Jokerit ois syytä osata.
Miksi? Minulle täysin statisteja
Vierailija kirjoitti:
Bojan Cvjeticaninin solisti
Kris Gustin kitara
Jan Peteh kitara
Jure Macek rummut
Nace Jordan basso
Mutta ei niitä, joita siellä pakkausselosteessa luetellaan, siis niitä tyypillisimpiä, joiden takia moni on harmissaan, jos joutuu syömään isolla annoksella pitempään. Eli mahahaava, luukato, diabetes, rasvan kertyminen vatsaan, niskaan ja kasvojen pyöristyminen jne.
Tietenkään se ei sinänsä ole haitaton lääke ja iso annos lyhyenkin aikaa saa kehon hetkeksi tietyllä tavalla sekaisin, eikä kortisonia ole mitään syytä käyttää ilman ns. vakavaa aihetta, mutta se on silti eri asia, kuin kortisonin pitkäaikaiskäytön haittavaikutukset, joita ei kyllä lyhyessä kuurissa ehdi muodostua.