Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
2101/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanilla on näköjöän Tampereen keikan paita 🙊 MCllä ei ole koskaan lähteitä, mutta yksi video on muusikko Iva Lorensin storysta. Toinen nainen on vaikuttaja Teodora Miljkovic ja mies muusikko Luka Racic. 

Vierailija
2102/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis toi oli Belgradissa asti missä he ovat olleet viime yönä. . ? Aika wow, kun ei olla  pitkään aikaan saatu mitään tietoa, missä Bojan liikkuu vapaillaan, niin nyt sitten saatiin ainakin tämä nähdä 💙💙💙

Se missä artistit viettää vapaansa, ei pitäisi kenellekään olla mikään "aika wow" -tilanne. Menee vähän sen kuuluisan rajan yli kytätä vapaa-aikaa. Eri asia, jos aristi itse jakaa julkisuuteen menemisensä ja tulemisensa. 

Siis Bojan on myös itse jakanut tota stooriinsa. Muuten oon samaa mieltä, että ei ne olinpaikat meille kuulu. 

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis toi oli Belgradissa asti missä he ovat olleet viime yönä. . ? Aika wow, kun ei olla  pitkään aikaan saatu mitään tietoa, missä Bojan liikkuu vapaillaan, niin nyt sitten saatiin ainakin tämä nähdä 💙💙💙

Se missä artistit viettää vapaansa, ei pitäisi kenellekään olla mikään "aika wow" -tilanne. Menee vähän sen kuuluisan rajan yli kytätä vapaa-aikaa. Eri asia, jos aristi itse jakaa julkisuuteen menemisensä ja tulemisensa. 

Siis Bojan on myös itse jakanut tota stooriinsa. Muuten oon samaa mieltä, että ei ne olinpaikat meille kuulu. 

- eri

Ja alkuperäinen stoori on Nacelta

Vierailija
2104/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hänhän jakoi, että ei sillä. . .

Vierailija
2105/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika jännä mennä Belgradiin asti bileisiin. Ellei sitten jotain muutakin samalla reissulla.

Vierailija
2106/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää Luka Racic taas olikaan? Miten on liittynyt Bojaniin aiemmin, oliko niillä jotain yhteisia instassa "esiintymisiä" siis? 

Vierailija
2107/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän oli sen jonkun muusikon juhlat. Jure taisi olla ainoa joka ei paikalla ollut. 

Vierailija
2108/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika jännä mennä Belgradiin asti bileisiin. Ellei sitten jotain muutakin samalla reissulla.

Niin, sitä mä just tarkoirin tolla wowlla, en niinkään sitä, että saadaan tietää missä ne on. Toki itse en koe sen selville saamisessa mitään ongelmaa, jos lähde on julkinen some.  

Vierailija
2109/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks noi näyttänyt olevan hienot juhlat tai joku konsertti yms? Jos heidät on sinne kutsuttu niin varmaan tietysti sinne menevät

Vierailija
2110/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähde on julkinen some, niin saada tietää sen perusteella jonkun julkkiksen olinpaikka on täysin kosher. 

Vierailija
2111/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks noi näyttänyt olevan hienot juhlat tai joku konsertti yms? Jos heidät on sinne kutsuttu niin varmaan tietysti sinne menevät

Eivät ihmiset välttämättä mene bileisiin, vaikka heidät olisi kutsutut, jos sinne on useiden tuntien ajomatka, toisessa maassa ja rajalla joutuu odottamaan tunnin pari per suunta.

Vierailija
2112/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ihmiset, jotka julkaisee jotain julkiseen someen, mutta vaativat samalla, että sen pitää olla yksityistä, ovat koomisia. 

Vierailija
2113/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen tapahtuma, jossa oli ihan punainen matto. Seurassa olleet nimesin lähinnä siksi ennen kuin alkaa mikään väittely. Nekin on kaikki julkisessa ammatissa ja jakanut sijaintinsa.

Vierailija
2114/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ollut jonkun serbialaisen, Putin-lover maan siis, paska-centerin avajaiset samalla? Siitä toi punainen matto ym. 

Vierailija
2115/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan tännekin tiedoksi jos joku ei tiennyt, että JC pyytää stooreissaan ilmoittamaan jos suomen keikka kiinnostaa 💚

Vierailija
2116/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tossa mustakaan oo mitään ihmeellistä, että käyvät tuollaisissa tilaisuuksissa. Ja vaikuttaa siis levyn kannalta hyvältä, että nyt JO:lla on selvästi ollut hyvin aikaa tehdä kaikenlaista kun tuossa reissussa menee vähintään pari päivää, B ehti myös viikonloppuna sinne konserttiin ja maanantaina viettää aikaa kaupungilla vanhan kaverinsa kanssa jne. Eli levy ei voi olla enää niin pahasti kesken, että kaikki mahdollinen aika pitäisi viettää studiolla.

Vierailija
2117/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tossa mustakaan oo mitään ihmeellistä, että käyvät tuollaisissa tilaisuuksissa. Ja vaikuttaa siis levyn kannalta hyvältä, että nyt JO:lla on selvästi ollut hyvin aikaa tehdä kaikenlaista kun tuossa reissussa menee vähintään pari päivää, B ehti myös viikonloppuna sinne konserttiin ja maanantaina viettää aikaa kaupungilla vanhan kaverinsa kanssa jne. Eli levy ei voi olla enää niin pahasti kesken, että kaikki mahdollinen aika pitäisi viettää studiolla.

Näin se on tulkittavissa. Tuo on hyvä merkki, että pystyvät myös vapaata viettämään, vaikka pari päivääkin. Ehkä kaikki biisit on äänitetty tai tyyliin 1 tai 2 biisiä voi vielä olla äänittämättä, mutta vaikuttaa siltä, että levy on hyvällä mallilla eikä studiossa tarvitse niin tiiviisti viettää aikaa, että se saataisiin ajallaan valmiiksi.

Vierailija
2118/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että B ei ole pitänyt tota Tampereen esiintymispaitaa päällä varmaan sen jälkeen, kun K pesi kostopitsin eli vielä varmaan K-hiukasia.

Vierailija
2119/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että B ei ole pitänyt tota Tampereen esiintymispaitaa päällä varmaan sen jälkeen, kun K pesi kostopitsin eli vielä varmaan K-hiukasia.

Soon! Pian saa niitä hiukkasia suoraan lähteestä!

Vierailija
2120/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mä mietin et kun toikin paita näyttää tommoselta tekokuituiselta, et mahtaako se haista 😭 Siis onko se niitä paitoja et haisee tyyliin heti kun vetää päälleen jo. Bojan on ihana mut mä sitten mietin tämmöstä ... Pahoittelut. 

Ketju on lukittu.