Muita, joilla kaikki jouluvalmistelut vaiheessa?
Kommentit (8)
Edellisiin jouluihin verrattuina nyt on aikaa istahtaa hetkeksi tähänkin :)
ja ens vuonna se tulee taas uudestaan...
Kastelkaa vanha villasukka Tolussa ja heittäkää sohvan taakse. A vot kun leviää koko kotiin puhdas ja raikas tuoksu. :)
Kaikki ruoka hankkimatta. Huomenna käyn kaupasta karjalanpaistiainekset, laatikot, suklaat ym. Syömme karjalanpaistia lisukkeineen aattona, koska joulupäivänä lähdetään vanhempieni luokse, jossa kinkku ym.
Miehelle lahja vielä ostamatta ja siinä onkin miettimistä mitä ostaisi.
Täytyykin varmaan kysyä tuolta " kaikki valmista" - leveilijöiden ketjusta, että mitä ne tekee huomenna. :)
nim. olen syönyt puoli tuntia jugurttia
olisi jouluun mennessä yhtä sottaista, kuin ennen siivousta. Joten siivotaan vasta huomenna vaikkapa synttärisankarin ulkoillessa... Onpahan edes jonkunlainen järjestys tallella vielä aattonakin.
Lahjoja ei ostettu yhtään, jouluruuista puhumattakaan...