Onko täälä vyötörölihavia naisia?
Löytyykö naisia mahakkaita tai vyötärölihavia? Minulla miehenä on mittasin 116cm.
Kommentit (19)
Minua kiinnostaa mahakkaat naiset.
Eiköhän ole, kun ainakin puolet suomalaisista on vyötärölihavia.
En kuitenkaan itse lukeudu heihin.
Mitä sitten?
Paljonko pyöreät naiset teidän vyötäröympärys on
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole, kun ainakin puolet suomalaisista on vyötärölihavia.
En kuitenkaan itse lukeudu heihin.
Mitä sitten?
En tykkää hoikista naisista
Mä oon tosi lihava kaikinpuolin. Lisäksi lantionpohjan lihakseni ovat todella heikot(oon väljä) ja seksissä oon tosi kokematon ja huonoksi haukuttukin. Kelpaanko mä sulle? Niin ainakin toivon.
T. Janina
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi lihava kaikinpuolin. Lisäksi lantionpohjan lihakseni ovat todella heikot(oon väljä) ja seksissä oon tosi kokematon ja huonoksi haukuttukin. Kelpaanko mä sulle? Niin ainakin toivon.
T. Janina
Ootko mahakas? Sit kelpaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Janina
Oon mahakaskin. Mut jos kaikkine huonoine puolineen kelpaan niin se ois ihanaa. Oon ollu ilman miestä ja seksiä jo 14 vuotta.
T. Janina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Janina
Oon mahakaskin. Mut jos kaikkine huonoine puolineen kelpaan niin se ois ihanaa. Oon ollu ilman miestä ja seksiä jo 14 vuotta.
T. Janina
Miten suhun saa yhteyden?
Vierailija kirjoitti:
Olen pallo, ympärysmitta 5m.
No onpa iso!
Kertokaas pyöreet naisen vyötärö? Onko isompi kun 116cm?
Eijjoo vyötärrööö