Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh vastaa, jos jollain kysyttävää.

Vierailija
15.12.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa lapsille joka ilta ja juttelee toki minunkin kanssani.

Vierailija
2/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yh, joka haluais jo kipeesti semmosen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapset olivat kun erositte (sukupuolet myös)? Olen itse huolissani pojastani, joka on juuri tulossa oidipaali-vaiheeseen ja me nyt luultavast eroamme (kuulemma haitallisin vaihe erota, jos on poikalapsi). Luulen, että miehelläni on suhde. Joka tapauksessa yhteiselämämme on hyvin hankalaa eikä meidän (näin jälkiviisaasti ajateltuna) olisi koskaan pitänyt mennä naimisiin.

Olen niin surullinen lasteni puolesta. Olisin halunnut yrittää kaikkeni.

Vierailija
4/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


t. yh, joka haluais jo kipeesti semmosen

On. Tosin kovin nuori suhde vielä, vasta kuukauden verran olemme tapailleet.

Vierailija
5/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset




Vierailija
6/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Minkä ikäisiä lapset olivat kun erositte (sukupuolet myös)? Olen itse huolissani pojastani, joka on juuri tulossa oidipaali-vaiheeseen ja me nyt luultavast eroamme (kuulemma haitallisin vaihe erota, jos on poikalapsi). Luulen, että miehelläni on suhde. Joka tapauksessa yhteiselämämme on hyvin hankalaa eikä meidän (näin jälkiviisaasti ajateltuna) olisi koskaan pitänyt mennä naimisiin.

Olen niin surullinen lasteni puolesta. Olisin halunnut yrittää kaikkeni.

Lapsemme olivat 6 ja 4 vuotiaita. Tyttöjä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset




Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi