Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisen pitää antaa miehen olla mies"

Vierailija
07.09.2023 |

Mitä tuo konkreettisesti tarkottaa? No, jokaiselle miehelle varmaan eri asioita, mutta voisiko miehet avata tätä jotenkin. Naisena ajattelen miehen olevan joka tapauksessa mies riippumatta siitä, miten hänet kohtaan ja miten toimin suhteessa.

Kommentit (986)

Vierailija
781/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Se tarkoittaa sitä. Että nainen antautuu miehen huolehdittavaksi. Että mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, hellästi. Voi vähän heittäytyä "avuttomaksi". Molemmat voittavat. Se vaan on vähän vaikeaa nykyään. Kun naiset Suomessa alkavat olla "hyviä jätkiä". Sensuelli naisellisuus on kaukana.

Pitäisi siis esittää avutonta, jotta mies voisi kokea olevansa...vahva?...huolehtiva?...osaava? Eikö tuollainen esittäminen ole loukkaavaa jopa miestä kohtaan? Ihmeellistä venkoilua.

Mä ymmärrän kyllä, että meidän neljävuotiaalle on tärkeää, että kehutaan kuinka hän jaksoi vaikka nostaa iiiison pehmolelun, tai esitetään että pelästytään kun hän sanoo "pöö! ", mutta en ihan ymmärrä miten sellainen mitenkään liittyy aikuisen mi

Juuri näin, tänä päivänä miehet kokee olevansa turhia kun ei meitä tarvita enää mihinkään, ennen meidän piti tuoda rahaa taloon. Naiset tienaavat omat rahansa, ja pärjää ilman meitä. Ihan hyvä tietty, kun naisten ei tarvitse jäädä huonoon suhteeseen loppuelämäksi mutta miehellä ei ole selkeätä roolia enää.

Mulle tulee hyvä mieli vaikka niinkin pienestä asiasta kun purkin avaamisesta, tai huonekalujen nostamisesta / siirtämisestä. 

Olen ollut hyvissä ja huonoissa suhteissa, huonoissa suhteissa minua ei arvostettu pätkääkään.. Ainoa funktio oli maksaa laskut ja isomman osan matkoista koska tienasin enemmän. Muuten olin ärsyttävä ja turha ja mieluiten olisi pitänyt olla hiljaa. Mun haluilla, ajatuksilla, tarpeilla ei ollut merkitystä, kaikki pyöri eksän ympärillä. 

Vierailija
782/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä oleva kommentti oli siis vastaus 780 vastaukseen. Tää lainaus ei toimi tällä sivustolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset tulevat usein naisen kautta. Km nainen ajattelee usein ensisijaisesti lasten kautta. Km miehelle on vaimossaan tärkeintä, että vaimo hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, kunnioittaa häntä ja hänen tarpeitaan (mm. erilainen tapa purkaa ja ladata akkujaan), ei ole riidanhaluinen ja hymyilee.

Tuossapa mies niin hyvin kertoi, että perheellisen naisen pitää unohtaa itsensä kokonaan ja olla olemassa vain muita varten. Ei ihme, että nuoria naisia ei parisuhde ja lapset kauheasti kiinnosta. En minäkään haluaisi tuollaista parisuhdetta.

Kiitos kun kerroit mistä olit eri mieltä. Tuntosarvesi tosin kaipaavat vähän kalibrointia nyt. Missä muussa asiassa saattaisi olla tarpeellista miettiä vähän syvemmältä? Ei tarvitse kertoa tässä.

En ole mies. Tuossapa kerroin vain, mihin päätelmään olen tullut se

Keskimääräinen, = karkea yleistys

Vierailija
784/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä on helppo kohdella miehenä. 

Kunnioita miehen rajoja. Jos mies sanoo ei niin se on ei.

Osoita että arvostat miestä, pienet eleet siitä merkitsevät paljon.

Älä odota miehen lukevan tunteitasi ja ajatuksiasi kuin kirjaa, sano mitä ajattelet.

Älä pakota miestäsi tekemään mitä hän inhoaa yli kaiken.

Anna miehelle hiljentymisrauha työpäivän jälkeen tai ylipäätään kotiin saapumisen jälkeen.

Ja sitten ne tärkeimmät:

Pidä koti siistinä, miehen pallit tyhjinä ja vatsa täynnä.

Olkaa hyvä.

M

Taidat olla yksiössäsi ihan yksin mieheytesi kanssa. 

Vierailija
785/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä odota miehen lukevan tunteitasi ja ajatuksiasi kuin kirjaa, sano mitä ajattelet.

Anna miehelle hiljentymisrauha työpäivän jälkeen tai ylipäätään kotiin saapumisen jälkeen.

Ja sitten ne tärkeimmät:

Olkaa hyvä.

M

Kommenttisi osoittaa että et ymmärtänyt mitä sanoin tai et haluakaan ymmärtää.

Anna kun arvaan: olet sinkku tai tullut jätetyksi suhteesta jossa et arvostanut puolisoasi piirun vertaa.

Avain hyvään suhteeseen on molemminpuoleinen arvostus ja kunnioitus.

Vierailija
786/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää antaa, miehen olla mies.

Vierailija
787/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kummallisesti aina kun naiset sanovat, etteivät halua tämän lainausketjun ensimmäisen viestin kaltaisia asioita, alkaa r-illa ja miehittäjillä uhkailu.."

1. En ole mies

2. Vastasin lennokkijuttuun. Siihen, että nykyään on vain lennokkeja eikä mitään taisteluita.  Et voi olla niin pihalla, etkö lue uutisia? Ukrainan tilanne, mitä ne miehittäjät siellä on tehneet? Venäjän agenda entisistä historiallisistaalusmaista, joihin Suomikin on kuulunut? Millä minä sinua uhkailin? 🤯

3. Naisten vapaus miesten rajojen asettamisesta? Keksi nyt joskus joku uusi juttu, jota spämmäät. Mitä ihmeen rajoja ne miehet sulle esittää koko ajan? 

4.On karmivaa ja halveksuttavaa haukkua joka asiasta miehiä, kun kuvittelee että jokainen nainenkin on mies, jos on eri mieltä. Tai kirjoittaa jotain mitä lukija ei ymmärrä.

5. Pointtini taisi olla joku muu kuin sinun alistaminen, uhkailu tai mistä nyt keksitkin jonkun väännön. :D

Vierailija
788/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi ei tähän ehkä suostu . Minä itse arvostan sitä että mieheni kantaa painavat tavarat ja kassit pyytämättä ja korjaa ja remontoi sekä tekee asiat mitkä minulle vaikeita kuten uuden puhelimen käyttöönotto tai modeemin asennus . Itse parsin mielelläni miehen sukkia ja nappeja , siivoan ja teen ruokaa , laadin kauppalistat ym mitkä osaan hyvin ja näistä ei minulle vaivaa .

Jos en osaa jotain asiaa, minkä mieheni osaa niin hän opettaa minulle sen miten se tehdään. Pätee myös toiste päin. 

Vierailija
789/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehille sekä naisille on parasta, että saa olla ihminen ja ihan sellaine ihminen, kuin haluaa, eikä häntä

lokeroida mitenkään. 

Vierailija
790/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitäkö se minusta tarkoittaa vai toisten mielestä? Minulle se on tarkoittanut naisena ja vaimona sitä, että miehellä saa olla omat kiinnostuksenkohteet. Minä en pakota häntä mukaan vaateostoksille eikä hän pakota minua mukaan lätkämatsiin. Käyn myös oikein mielelläni salsa-tunneilla ja zumbassa, missä on lähes yksinomaan naisia. Jos vaatisin mieheni tulevan mukaan, hän ehkä tulisi kerran ka sanoisi, että ei toista kertaa.

Minulla on 2 poikaa ja tytär. Pojille olen yrittänyt kertoa, ettei tarvitse mahtua aina muottiin, saa olla sellainen kuin on. Koulut naisistuvat, opettajakunta naisistuu. Toisella pojalla oli luokanvalvojana miesope 2 vuotta, ja aivan äärettömän hyvä opettaja, siis pojan kannalta. Säännöt oli selkeät, mutta pienistä ei nipotettu. Ei tullut sataa wilma-viestiä, että nyt Pekka halkaisi pyyhekumin tunnilla, varmaan ostatte yhdessä uuden, tai että Pekalla ja Tommilla oli kinaa ruokatauolla, kai selvittelette kotina vanhempien kesken. Se opettaja ymmärsi, miten tärkeää pojalle on suora, rehellinen selvittely heti tapahtuman jälkeen, eikä tuoda jotain pikkukiistoja kotiin. Kiusaaminen on ihan eri asia, mutta jos kahdella kaveruksille on keskenään kiistaa, kyllä sen pystyy koulullakin ope hoitamaan, ainakin tuo miesopettaja. Tutkitusti aivojen toimintakin on tietyssä iässä erilaista keskimäärin sukupuolten välillä ja pojat voivat kypsyä hitaammin.

Vierailija
791/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo otsikko kertoo, että nainen on pomo. Miksi se vässykkä mies ei halua toimia vastuun kantavana turvallisena ja ihanana miehenä. Valtaa molemmille, mutta sulassa sovussa. Akateeminen johtajanainen ei nöyristele. 

Vierailija
792/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet asennevammainen ja paree olola yksin kasseinesi :)

Vierailija
793/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Itse miellän itseni feministiksi jossain määrin, mutta ei se tarkoita etteikö parisuhteessa voida työnjakoa tehdä kykyjen mukaan. Ei ole esim. järkeä että minä tekisin fyysisesti raskaammat hommat, kun mies on vahvempi. Siinä sen sijaan on järkeä että kytken ne modeemit, kun olen sellaisessa häntä parempi. Minulta sujuu paremmin vaatehuolto, mieheltä ruokahuolto jne. Toki molemmat tekee kaikkea tarvittaessa ihan sujuvasti. 

Vierailija
794/986 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ne tärkeimmät:

Olkaa hyvä.

M

Ole siis hemmotteleva äiti äidin jälkeen...

Vierailija
795/986 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Se tarkoittaa sitä. Että nainen antautuu miehen huolehdittavaksi. Että mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, hellästi. Voi vähän heittäytyä "avuttomaksi". Molemmat voittavat. Se vaan on vähän vaikeaa nykyään. Kun naiset Suomessa alkavat olla "hyviä jätkiä". Sensuelli naisellisuus on kaukana.

Pitäisi siis esittää avutonta, jotta mies voisi kokea olevansa...vahva?...huolehtiva?...osaava? Eikö tuollainen esittäminen ole loukkaavaa jopa miestä kohtaan? Ihmeellistä venkoilua.

Mä ymmärrän kyllä, että meidän neljävuotiaalle on tärkeää, että kehutaan kuinka hän jaksoi vaikka nostaa iiiison pehmolelun, tai esitetään että pelästytään kun hän sanoo "pöö! ", mutta en ihan ymmärrä miten sellainen mitenkään liittyy aikuisen mi

Jokainen haluaa tuntea itsensä tarpeelliseksi ja merkittäväksi. Niiden perustelujen pitää löytyä ihan normielämästä. Jos mieheni kehuisi minua tyhjästä, pitäisin sitä v*ttuiluna. Pyrin toimimaan niin, että teen sen oman osuuteni. Oletan puolisoni tekevän saman. Olemme ja elämme toisiamme varten. Kun jompikumpi ei tee osuuttaan (ilman hyvää syytä), hän ei ole enää silloin toista varten. 

Vierailija
796/986 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ne tärkeimmät:

Olkaa hyvä.

M

Kommenttisi osoittaa että et ymmärtänyt mitä sanoin tai et haluakaan ymmärtää.

Anna kun arvaan: olet sinkku tai tullut jätetyksi suhteesta joss

Nainen tekee kaiken miehen huvinvoinnin eteen ja mies sit arvostaa? Tätäkä on molemminpuoleinen arvostus?

Eri

Vierailija
797/986 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kummallisesti aina kun naiset sanovat, etteivät halua tämän lainausketjun ensimmäisen viestin kaltaisia asioita, alkaa r-illa ja miehittäjillä uhkailu.."

1. En ole mies

2. Vastasin lennokkijuttuun. Siihen, että nykyään on vain lennokkeja eikä mitään taisteluita.  Et voi olla niin pihalla, etkö lue uutisia? Ukrainan tilanne, mitä ne miehittäjät siellä on tehneet? Venäjän agenda entisistä historiallisistaalusmaista, joihin Suomikin on kuulunut? Millä minä sinua uhkailin? 🤯

3. Naisten vapaus miesten rajojen asettamisesta? Keksi nyt joskus joku uusi juttu, jota spämmäät. Mitä ihmeen rajoja ne miehet sulle esittää koko ajan? 

4.On karmivaa ja halveksuttavaa haukkua joka asiasta miehiä, kun kuvittelee että jokainen nainenkin on mies, jos on eri mieltä. Tai kirjoittaa jotain mitä lukija ei ymmärrä.

5. Pointtini taisi olla joku muu kuin sinun alistaminen, uhkailu tai mistä nyt keksitkin jonkun

Voit olla nainen tai voit sanoa olevasi nainen. Loppujen lopuksi sanojesi sisältö merkitsee. Ei sanojan sukupuoli. 

Eri

Vierailija
798/986 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero dr aamaa 

Vierailija
799/986 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ja naisia on moneen junaan ,mutta naiset  sopii vain vetureiksi.

Vierailija
800/986 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan halua, että mies nuolee mun alapäätä, se ei ole miehen hommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän