Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisen pitää antaa miehen olla mies"

Vierailija
07.09.2023 |

Mitä tuo konkreettisesti tarkottaa? No, jokaiselle miehelle varmaan eri asioita, mutta voisiko miehet avata tätä jotenkin. Naisena ajattelen miehen olevan joka tapauksessa mies riippumatta siitä, miten hänet kohtaan ja miten toimin suhteessa.

Kommentit (986)

Vierailija
761/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen pitää antaa pissata seisaaltaan ja kaivaa muniaan. 

Herrasmies pissaa istualtaan

En välitä tietää miten herrasmies asioi wc:ssä, se on hänen yksityisasiansa. Pääasia että siivoaa jälkensä, oli sitten herrasmies tai moukka.

Vierailija
762/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo koskee vain heikkoluonteisia miehiä. Oikea, kunnon miehisellä itsetunnolla varustettu mies ei koe alemmuutta, jos nainen on itsenäinen ja pärjäävä.

Tästä on juuri kyse. Vain heikko mies näkee naisen uhkana, tervepäinen mies tajuaa että hyvin ansaitseva vaimo tuo rahaa yhteiseen talouteen. Ja ellei nykyään osaa itse  ottaa uutta puhelinta käyttöön itse, täytyy olla vanhus. Joku modeemi kytketään seinään, ja salasana löytyy laitteen pohjasta, onpa vaikeaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministi ei tähän ehkä suostu . Minä itse arvostan sitä että mieheni kantaa painavat tavarat ja kassit pyytämättä ja korjaa ja remontoi sekä tekee asiat mitkä minulle vaikeita kuten uuden puhelimen käyttöönotto tai modeemin asennus . Itse parsin mielelläni miehen sukkia ja nappeja , siivoan ja teen ruokaa , laadin kauppalistat ym mitkä osaan hyvin ja näistä ei qminulle vaivaa .

Ai saatana 🤣🤣🤣 kuka sua ohjaa suojatyöpaikassa? 

Halveksitko kaikkia suorittavan työn tekijöitä? Vai pelkästään niitä, jotka haluavat tehdä jotain toisen hyväksi? Vai onko kyse siitä, että nainen tekee miehelleen? Lyön vetoa, että hänen miehensä tekee kerrottujen asioiden lisäksi lähes kaiken, mitä vaimo pyytää, rakkaudesta ja kunnioituksesta vaimoaan kohtaan. Sellaisen miehen sukkia parsii mielellään j

Ei suorittavan työn tekijät ole tyhmiä kuten sinä oletat, kyllä he pystyvät omat puhelimensa ottamaan käyttöön. Jos ne asiat sinulle ovat jotakin suurta osaamista edellyttäviä, olet joko itse varsin typerä, tai sitten hyvin iäkäs.

Vierailija
764/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset tulevat usein naisen kautta. Km nainen ajattelee usein ensisijaisesti lasten kautta. Km miehelle on vaimossaan tärkeintä, että vaimo hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, kunnioittaa häntä ja hänen tarpeitaan (mm. erilainen tapa purkaa ja ladata akkujaan), ei ole riidanhaluinen ja hymyilee.

Tuossapa mies niin hyvin kertoi, että perheellisen naisen pitää unohtaa itsensä kokonaan ja olla olemassa vain muita varten. Ei ihme, että nuoria naisia ei parisuhde ja lapset kauheasti kiinnosta. En minäkään haluaisi tuollaista parisuhdetta.

Kiitos kun kerroit mistä olit eri mieltä. Tuntosarvesi tosin kaipaavat vähän kalibrointia nyt. Missä muussa asiassa saattaisi olla tarpeellista miettiä vähän syvemmältä? Ei tarvitse kertoa tässä.

En ole mies. Tuossapa kerroin vain, mihin päätelmään olen tullut sen suhteen mitä keskimääräinen mies pitää tärkeänä parisuhteessa. Minusta ne asiat ovat ehdottomasti hyväksyttäviä. Kyllä pidän näitä tärkeänä parisuhteessa myös itseäni kohtaan.

En nähnyt tarpeelliseksi kuvata mitä keskimääräinen nainen pitää tärkeänä. Me pidämme tosi monia asioita prioriteettilistan kärkipäässä. Luettelo ei mahtuisi yhteen viestiin.

Km mies pitää _minun mielestäni_ tärkeimpänä kolmea asiaa: naisen hymy, hyväksyntä/kunnioitus ja sopuisuus. En ottanut kantaa siihen, pitäisikö naisen hyväksyä kaikki, hymyillä koko ajan ja olla aina hyväntuulinen. Eihän se ole kenellekään mahdollista :D

Sinun olisi ehkä parempi mieltää minut pick me-tytöksi, vaikka olenkin todennäköisesti sinua vanhempi. Päättelen sen siitä, että minun mielestäni asiat eivät ole mustavalkoisia, ja yritän ymmärtää toistenkin kantoja. Yritän myös ymmärtää lukemani, vaikka olisin eri mieltä. Yritätkö sinä, vai onko sinulla tänään huono päivä? Jokaisella on joskus.

Vierailija
765/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministi ei tähän ehkä suostu . Minä itse arvostan sitä että mieheni kantaa painavat tavarat ja kassit pyytämättä ja korjaa ja remontoi sekä tekee asiat mitkä minulle vaikeita kuten uuden puhelimen käyttöönotto tai modeemin asennus . Itse parsin mielelläni miehen sukkia ja nappeja , siivoan ja teen ruokaa , laadin kauppalistat ym mitkä osaan hyvin ja näistä ei qminulle vaivaa .

Halveksitko kaikkia suorittavan työn tekijöitä? Vai pelkästään niitä, jotka haluavat tehdä jotain toisen hyväksi? Vai onko kyse siitä, että nainen tekee miehelleen? Lyön vetoa, että hänen miehensä tekee kerrottujen asioiden lisäksi lähes kaiken, mitä vaimo pyytää, rakkaudesta ja kunnioituksesta vaimoaan ko

Oletan, että nainen oli iäkkäämpi, enkä hauku ketään typerykseksi. Nimittelijä kertoo vain itsestään ja asenteestaan toisia kohtaan. En tainnut sanoa, että ne olisivat minulle suurta osaamista vaativia? Jollekin toiselle saattaa olla.

Vierailija
766/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kuuluu pelätä miestä, eikä tämä tarkoita mitään fyysistä väkivaltaa eikä hengistäkään, vaan kun nainen ei enää pelkää miestä, menettää hän vähitellen kauneutensa ja hurmaamistaitonsa, ja pakottaa näin myös miehet " naisiksi" , jolloin syntyy ikään kuin tyhjä tila.

Onpa omituinen analyysi. En taida tätä ihan ymmärtää. En ole ikinä pelännyt miestäni. Jos olisin pelännyt, en olisi mennyt naimisiin hänrn kanssaan. Silti mieheni kokee minut riittävän viehättävänä, että haluaa myös olla minun kanssani. Ja ei, hän ei todellakaan ole muuttunut naiseksi. Toisinaan voisi olla helpompaa, jos oliskin vähän ees, kuin naiset. Mut kun on oman itsensä herra, ei ole minun muokattavissa. Ja hyvä näin. Sama on toisin päin.

Vierailija
767/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksitko kaikkia suorittavan työn tekijöitä? Vai pelkästään niitä, jotka haluavat tehdä jotain toisen hyväksi? Vai onko kyse siitä, että nainen tekee miehelleen? Lyön vetoa, että hänen miehensä tekee kerrottujen asioiden lisäksi lähes kaiken, mitä vaimo

Joo, vanhukselle joku puhelin voi olla vaikea. Vaan ei ne genitaalit auta asiaan yhtään, ei ole mitään syytä miksi miehen pitäisi mun puhelinta käsitellä lainkaan. En minäkään hänen puhelintaan räplää.

Vierailija
768/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuuluu pelätä parisuhteessa..sairas mieli puhuu. Onneksi tuollaiset jää nykyään yksin, hyvästä syystä.

Vierailija
769/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Se tarkoittaa sitä. Että nainen antautuu miehen huolehdittavaksi. Että mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, hellästi. Voi vähän heittäytyä "avuttomaksi". Molemmat voittavat. Se vaan on vähän vaikeaa nykyään. Kun naiset Suomessa alkavat olla "hyviä jätkiä". Sensuelli naisellisuus on kaukana.

Vierailija
770/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Se tarkoittaa sitä. Että nainen antautuu miehen huolehdittavaksi. Että mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, hellästi. Voi vähän heittäytyä "avuttomaksi". Molemmat voittavat. Se vaan on vähän vaikeaa nykyään. Kun naiset Suomessa alkavat olla "hyviä jätkiä". Sensuelli naisellisuus on kaukana.

Mitä tuossa nainen voittaa, nyrkin ja hellan välissä? Ja millä rahalla olit aikonut sen huolehtimisen tehdä, töissä kun et ole. Vaan varmaan veisit naisen rahatkin, olet sen tyyppinen.

Vierailija
771/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi ei tähän ehkä suostu . Minä itse arvostan sitä että mieheni kantaa painavat tavarat ja kassit pyytämättä ja korjaa ja remontoi sekä tekee asiat mitkä minulle vaikeita kuten uuden puhelimen käyttöönotto tai modeemin asennus . Itse parsin mielelläni miehen sukkia ja nappeja , siivoan ja teen ruokaa , laadin kauppalistat ym mitkä osaan hyvin ja näistä ei minulle vaivaa .

En haluaisi ajatella, että miehenä oleminen tarkoittaa painavien tavaroiden kanniskella ja remontoimista. Vaikka voihan se sitäkin jollekin olla.

Itse ajattelen, että miehenä olemiseen kuuluu jämäkkyyttä ja itsenäisyyttä. Henkistä voimaa ja itsevarmuutta. Ei sitä että pitää pyytää lupa olla mies. Eikä todellakaan sitä, että naisen pitäisi miehen antaa olla mies.

Nykyään miehet tarvitsevat sitä henkistä voimaa ja jämäkkyyttä enemmän kuin aikaisemmin. Kaikki se "valkoisen heteromiehen" arvostelu ja dissaaminen kaipaa vastavoimaksi vahvoja miehiä, jotka eivät häpeile itseään eivätkä pyydä lupaa olemassaoloon. Mutta eivät mene myöskään mihinkään toiseen ääripäähän vaan ovat huomaavaisia muita kohtaan.

Vierailija
772/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, varsinkin seksiä harrastaessa, vapautuneesti.

Vierailija
773/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset tulevat usein naisen kautta. Km nainen ajattelee usein ensisijaisesti lasten kautta. Km miehelle on vaimossaan tärkeintä, että vaimo hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, kunnioittaa häntä ja hänen tarpeitaan (mm. erilainen tapa purkaa ja ladata akkujaan), ei ole riidanhaluinen ja hymyilee.

Tuossapa mies niin hyvin kertoi, että perheellisen naisen pitää unohtaa itsensä kokonaan ja olla olemassa vain muita varten. Ei ihme, että nuoria naisia ei parisuhde ja lapset kauheasti kiinnosta. En minäkään haluaisi tuollaista parisuhdetta.

Kiitos kun kerroit mistä olit eri mieltä. Tuntosarvesi tosin kaipaavat vähän kalibrointia nyt. Missä muussa asiassa saattaisi olla tarpeellista miettiä vähän syvemmältä? Ei tarvitse kertoa tässä.

En ole mies. Tuossapa kerroin vain, mihin päätelmään olen tullut sen suhteen mitä keskimääräinen mies pitää tärk

Km mies pitää _minun mielestäni_ tärkeimpänä kolmea asiaa: naisen hymy, hyväksyntä/kunnioitus ja sopuisuus. En ottanut kantaa siihen, pitäisikö naisen hyväksyä kaikki,

Mitä tarkoittaa lyhenne km?

Tässä yhteydessä se ei taida tarkoittaa kilometriä eikä kauppatieteiden maisteria.

Vierailija
774/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun mies saa olla mies. Pääosa kotitöistä, ruuanlaitosta ja lasten hoidosta on minun. Hän tekee pitkiä päiviä ja taloudellisesti antaa perheeseen enemmän. Miehen vastuulla nikkaroinnit, auto, lamput, kassien kanto ym. Minä puolestaan teen asioita mitkä sujuu minulta paremmin, kodinhoito, kukat, vaatehuolto, sisustus, ruokasuunnittelu.

Ei ongelmaa, seksi sujuu ja elämä on hyvää. En myöskään ole nalkuttava vaimo, molemmat saa omaa tilaa tarpeen tullen.

Mies osallistuu vapaapäivinä kodinhoitoon ja lasten hoitoon.

Arvostan miehen loogista ja suoraviivaista ajattelutapaa, itse rönsyilen monesti. Molemmat saamme toisiltamme ja koen, että nainen ja mies täydentää toisiaan, näin siis meillä."

Onko tää sen #hommaavaimoaasiasta miehen vaimo? Osaako se noin hyvin suomea?

Vierailija
775/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exälle mieheys tarkoitti sitä, että sai maata sohvalla pelaamassa vaikka olisi kotitöitä, lähteä minä tahansa päivänä kaljalle vartin varoitusajalla, sai olla osallistumatta mihinkään mihin "ei huvittanut" osallistua, kuten ikkunoiden pesu, pyörien huolto, vanhempainillat, lasten menojen suunnittelu, eikä tietenkään mitkään "akkamaiset" jutut, jotka käsitin ihan normi kotitöiksi. Tosin ei huvittanut myöskään äijämäiset jutut, eli ei ottanut poraa käteen, ei vaihtanut itse auton renkaita, ei ollut se joka kantaa kauppakassit, eikä korjannut laitteita ja lampun vaihtoa olisi pitänyt odottaa neljä kuukautta, vaan oli se joka ruikutti ja valitti jatkuvasti kaikesta. Mun toki oletettiin tekevän kokoajan kotona jotain, jos kerran kahdessa viikossa erehdyin hetkeksi sohvalle ennen iltaa, mies alkoi tivata että eikös se ole kohta ruoka-aika, tai että joutuuko hän nyt laittamaan pyykit. Myös mun iltamenoista piti neuvotella jo pitkään etukäteen, vartin varoitusaika ei olisi tullut kuuloonkaan. Sai jatkaa miehekästä asennetta yksinään. 

Vierailija
776/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä on helppo kohdella miehenä. 

Kunnioita miehen rajoja. Jos mies sanoo ei niin se on ei.

Osoita että arvostat miestä, pienet eleet siitä merkitsevät paljon.

Älä odota miehen lukevan tunteitasi ja ajatuksiasi kuin kirjaa, sano mitä ajattelet.

Älä pakota miestäsi tekemään mitä hän inhoaa yli kaiken.

Anna miehelle hiljentymisrauha työpäivän jälkeen tai ylipäätään kotiin saapumisen jälkeen.

Ja sitten ne tärkeimmät:

Pidä koti siistinä, miehen pallit tyhjinä ja vatsa täynnä.

Olkaa hyvä.

M

Vierailija
777/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi siis esittää avutonta, jotta mies voisi kokea olevansa...vahva?...huolehtiva?...osaava? Eikö tuollainen esittäminen ole loukkaavaa jopa miestä kohtaan? Ihmeellistä venkoilua.

Vierailija
778/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää antaa miehelle seksiä ja naisen pitää totella miestä, naisen pitää myös pitää mies tyytyväisenä.

Miehen tehtävä on asettaa naiselle rajat ja mies tuo turvaa sekä vakautta naiselle.

Näin luonto on tarkoittanut asioden olevan mutta me ihmiset keksimme oman ideologiamme ja kukaan ei voi enää hyvin.

Tule jo pois sieltä luolamiesajalta. Nykysotakin on jotakin lennokin ohjaamista etänä, ei mitään painia.

Niiden lennokkien jälkeen tulevat ihan fyysiset miehittäjät. Aika paljon tätä ennen pitäisi saada kansallinen yhteishenki toimimaan, että voisimme estää sen. Jos emme luota toisiimme ja osaa tehdä yhteistyötä edes perustasolla (perhe), tukehdumme itsekkyyteemme kahtiajakautuneena kansakunta

Kummallisesti aina, kun naiset sanovat, etteivät halua tämän lainausketjun ensimmäisen viestin asioita, niin alkaa r-illa ja miehittäjillä uhkailu. Kertoo todella paljon (joistain) miehistä tämä... Naisten vapaus miesten rajojen asettamisesta kyllä selkeästi kyrsii joitakin, edelleen. Se on karmivaa ja halveksuttavaa.

Vierailija
779/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi siis esittää avutonta, jotta mies voisi kokea olevansa...vahva?...huolehtiva?...osaava? Eikö tuollainen esittäminen ole loukkaavaa jopa miestä kohtaan? Ihmeellistä venkoilua.

Mä ymmärrän kyllä, että meidän neljävuotiaalle on tärkeää, että kehutaan kuinka hän jaksoi vaikka nostaa iiiison pehmolelun, tai esitetään että pelästytään kun hän sanoo "pöö! ", mutta en ihan ymmärrä miten sellainen mitenkään liittyy aikuisen miehen miehekkyyteen. 

Vierailija
780/986 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän kyllä, että meidän neljävuotiaalle on tärkeää, että kehutaan kuinka hän jaksoi vaikka nostaa iiiison pehmolelun, tai esitetään että pelästytään kun hän sanoo "pöö! ", mutta en ihan ymmärrä miten sellainen mitenkään liittyy aikuisen miehen miehekkyyteen. 

Saattaa kuulostaa naurettavalta mutta mies haluaa tuntea itsensä tarpeelliseksi ja että hänen kontribuutiotaan arvostetaan.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi