Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Once you know what you want, you must be prepared to sacrifice everything to get it." - Oletko samaa mieltä?

Vierailija
10.04.2024 |

Remember, theres sacrifice involved in any kind of life. Even the man who chooses the safe way has to give up the thrill of combat. The point is that once you know what you want, you must be prepared to sacrifice everything to get it.

"Muista, että kaikenlaiseen elämään liittyy uhrauksia. Jopa ihmisen, joka valitsee turvallisen tavan, on luovuttava taistelun jännityksestä. Pointti on siinä, että kun tiedät mitä haluat, sinun on oltava valmis uhraamaan kaikkesi saadaksesi sen."

Mitä mieltä olette? Ainakin itse elän kauhean turvallisesti välttäen isoja riskejä, ehkä se ei olekaan paras tapa. Toisaalta kovasti varoitellaan naisia, että älä ota riskiä ja mene rakkauden perässä. Ja taas toisaalta miehiä varoitellaan jakamasta rahojaan rakastamansa naisen kanssa. Kaikki yrittävät niin kovasti välttyä hyväksikäytöltä, ettei kukaan oikein heittäydy kunnolla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ja en ole samaa mieltä. En ole valmis uhraamaan kaikkea ihan minkä hyvänsä takia. Jos pitäisi uhrata kaikki, kohteen pitäisi olla uhrauksen arvoinen.

Vierailija
2/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä ja en ole samaa mieltä. En ole valmis uhraamaan kaikkea ihan minkä hyvänsä takia. Jos pitäisi uhrata kaikki, kohteen pitäisi olla uhrauksen arvoinen.

Niin totta, hyvä balanssi pitäisi varmaan löytää! Ja universumin voimaa vastaan ei väkisin kannata yrittää mennä vaikka kuinka haluaisi jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä. Yleensä kaiken uhraamisessa ja heittäytymisessä yhden kortin varaan ei ole järkeä. Ja silloin jos mukana on muita ihmisiä (tai eläimiä) jotka tällaisesta kärsii, se on moraalisesti väärin myös. Esim. jos uhraa perheensä että saa tavoitella jotain työelämässä tai vaikka vapaan reppureissarin elämäntapaa. 

Mutta jos on sinkku joka ei ole vastuussa kenestäkään kuin itsestään, niin voihan noinkin toki tehdä. Kohtalainen riski on että käy huonosti, mutta sitten vaan täytyy aloittaa alusta ja tehdä jotain muuta.

Vierailija
4/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en  tietenkään. Haluan useampia kuin vain yhtä asiaa, joten en tietenkään uhraa kaikkia muita haluamiani asioita yhden saavuttamiseksi.

Vierailija
5/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Money cant by me love

Vierailija
6/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hippishaibaa? Purkaa porkkanaa. 

Vierailija
7/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "kaiken" uhraaminen? 

Se on totta, että ihmisen on aina uhrattava jotain. Kaikkea ei voi koskaan saada. Jokainen tekee valintoja, joilla on seurauksensa.

Jokaisella elämänvalinnassa on hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
8/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lainauksen lähde on tapana merkitä, ap, jos et tiennyt.

Vierailija
9/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerältä ympäripyöreältä jenkkiselfhelpiltä kuullostaa.

Vierailija
10/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

You can choose a ready guide in some celestial voice

If you choose not to decide, you still have made a choice

Vierailija
11/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on suomenkielinen keskustelupalsta. 

Vierailija
12/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonkukkua, olen saanut kaiken haluamani ihan ilman tuollaista älyttömyyttä. 

Vierailija
13/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun viiden pennin elämäntapakoutsin tyhjäpäinen laineri. Entäs sitten kun jää luu käteen, kun on uhrannut kaiken ja pieleen meni? 

Vierailija
14/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut niin intohimoisen omistautunut millekään tai kenellekään, että olisin paljoa uhrannut. Saati kaikkea muuta elämää.  Mutta realiteetit huomioiden, eipä mulla olisi kovin kummoisia resurssejakaan ollut, ehkä lahjakas sekä älykäs sitten pääsee niin pitkälle, että kannattaa. Esimerkiksi vaikka pidän musiikista, niin luultavasti kymmenien vuosienkaan omistautuminen ei olisi tuonut kuin sellaisen kutosen-seiskan tasoisen valmiuden. Nykymaailmassa sillä ei elantoa saa. Valokuvausta harrastin ja olin ihan kelpo kuvaaja, tosin en mä olisi sillä itseäni ikinä elättänyt, perheestä nyt puhumattakaan. 

Vierailija
15/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jos et uhraa mitään, et saa mitään.

Silloin olet uhrannut elämäsi mukavuudelle.

Vierailija
16/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on suomenkielinen keskustelupalsta. 

Täällä keskustellaan lukuisilla eri kielillä.

Vierailija
17/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa on perää. Jos luet menestyneiden ihmisten tarinoita niin melkein poikkeuksetta siellä on otettu suuria riskejä jossain kohdassa elämää.

Vierailija
18/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tällainen tilanne vähän aikaa sitten.

Seurustelin Espanjassa asuvan naisen kanssa ja se päättyi siihen kun en halunnut muuttaa Espanjaan.

En ollut valmis riskeeraamaan kaikkea koska en ollut edes ihastunut.

Vierailija
19/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tyhmää uhrata kaikki jonkun tietyn asian tavoittaakseen, sillä sitten kun sen on saanut, se ei tuokaan tyydytystä.Ihminen haluaa aina jotain uutta.

Jos on uhrannut perheensä ,terveytensä,moraalinsa niin saattaa pientä ihmistä ketuttaa tämän huomatessaan.

Vierailija
20/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lainauksen lähde on tapana merkitä, ap, jos et tiennyt.

Haha mitä sillä teet? Mutta tässä ole hyvä: John Allyn, 47 Ronin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän