Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi peräännyt treffeistä mukavasti sujuneen jutustelun jälkeen, kun toinen kertoo olevansa isä/äiti?

Vierailija
06.09.2023 |

Jos lapset ovat sinulle totaalinen dealbreaker, voisitko perustella kantasi? Kiitos!

Kommentit (288)

Vierailija
41/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla lapsia, mutta isoja sellaisia ja ei mitään lahkeessa riippuvia, joita isukki joutuu paapomaan joka hetki.

Vierailija
42/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kerro lapsestasi jo profiilissa?

Ei minullakaan lue profiilissa, että olen vapaaehtoisesti lapseton. Mitä se jollekulle Tinder-hoidolle kuuluu, mikä perhetilanteeni on.

Ei tullut mieleen, että lapsettomuus on pikkasen eri asia kuin se, että on lapsia 🙄. Ja ei tullut mieleen, että ap ei ehkä etsi vain jotain hoitoja!

Jokainen on aluksi Tinder-hoito. Jatkotutustuminen sitten kertoo, onko edelletyksiä muuhunkin.

Ei ole. Vai onko esim jokainen sun kaveri ollut ensin kaveri -hoito? Työkaveri on työpaikka -hoito? Jne.

Vaikutat harvinaisen tyhmältä yksilöltä.

Ymmärrätkö tahallasi väärin, vai onko tämä todellinen suoritustasosi?

Ihan sun omaa logiikkaasi jatkoin. Sulle kun jokainen tutustuminen vaikuttaa olevan ensin hoito. Itse miellän kyseisen termin pikkasen eri tavalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa kuvioissa exät pyörii vahvasti mukana. Yhenillan juttu ja joskus uusiksi

Sulla siis niin huono itsetunto, että yhteydenpito exään on jotenkin kamala asia? On ihan normaalia, että vaikka suhde ei toiminut, niin eron jälkeen ollaan hyvissä väleissä ja jaetaan vanhemmuus hyvässä hengessä. Ihmissuhde siinä missä kavereiden ja ystävienkin kanssa.

Vierailija
44/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan lue profiilissa, että olen vapaaehtoisesti lapseton. Mitä se jollekulle Tinder-hoidolle kuuluu, mikä perhetilanteeni on.

Minä taas kirjoittaisin sen Tinderissä bioon ekalle riville tikkukirjaimilla. Turha deittailla miehiä jotka haluavat isäksi.

Eri asia tietysti jos etsii 100% pelkästään "hoitoja".

Minusta ei ole turha deittailla ihmisiä, joiden kanssa ei päädy naimisiin asti, mutta kukin tyylillään.

Minusta on, sillä etsin elämänkumppania. Tai siis etsisin jos olisin Tinderissä, löysin jo omani.

Vierailija
45/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleen, että lapsettomuus on pikkasen eri asia kuin se, että on lapsia 🙄. Ja ei tullut mieleen, että ap ei ehkä etsi vain jotain hoitoja!

Jokainen on aluksi Tinder-hoito. Jatkotutustuminen sitten kertoo, onko edelletyksiä muuhunkin.

Ei ole. Vai onko esim jokainen sun kaveri ollut ensin kaveri -hoito? Työkaveri on työpaikka -hoito? Jne.

Ihan sun omaa logiikkaasi jatkoin. Sulle kun jokainen tutustuminen vaikuttaa olevan ensin hoito. Itse miellän kyseisen termin pikkasen eri tavalla...

Tinder-hoito tarkoittaa tuntematonta ihmistä, jonka kanssa mätsäät Tinder-seuranhakusovelluksessa, juttelet, käyt ehkä kaljalla, ja harrastat seksuaalista kanssakäymistä. Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

Vierailija
46/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa kuvioissa exät pyörii vahvasti mukana. Yhenillan juttu ja joskus uusiksi

Sulla siis niin huono itsetunto, että yhteydenpito exään on jotenkin kamala asia? On ihan normaalia, että vaikka suhde ei toiminut, niin eron jälkeen ollaan hyvissä väleissä ja jaetaan vanhemmuus hyvässä hengessä. Ihmissuhde siinä missä kavereiden ja ystävienkin kanssa.

Ohis, mutta ei todellakaan ole. Sen verran on näitä sekoiluja tullut sivusta seurattua.

Vierailija
47/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua omiakaan lapsia, saati toisten mukuloita elämääni. En pidemmän päälle jaksa lapsia.

Vierailija
48/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille nuorille aikuisille se on ehdoton EI, mutta ei monille keski-ikäisille.

Vierailija
49/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uusperhekuvio ei kiinnosta, eikä itsellä ole lapsia. Jos ei ole profiilissa kertonut, että on niitä lapsia, niin voi itseään syyttää.

Vierailija
50/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pidän lapsista niin uusperhekuvio on ihan älyttömän rankka. Olen itse lapseton ja kahdesti yrittänyt seurustella lapsellisten (vuoroviikko) miesten kanssa. Varsinkin toista näistä miehistä oikeasti rakastin, mutta suhde kaatui pitkän sinnittelyn jälkeen uusperheen rasituksiin. Näin itse lapsettomana ihmisenä se on pitemmän päälle todella rankkaa ja ärsyttävääkin elää elämäänsä ja parisuhdettaan toisen lasten ehdoilla. Vaikka pidän itseäni aika tasapainoisena ihmisenä ja tosiaan tykkään lapsista, niin koin todella vaikeita tunteita miehen lapsia ja myös miestä kohtaan, kun tuossa kuviossa sinniteltiin. Ero tuli lopulta, yhä surettaa. Jatkossa vain ja ainoastaan lapseton mies tulee kyseeseen.

Vierailija
51/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä vatsanahka on turn-off.

Vierailija
52/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder-hoito tarkoittaa tuntematonta ihmistä, jonka kanssa mätsäät Tinder-seuranhakusovelluksessa, juttelet, käyt ehkä kaljalla, ja harrastat seksuaalista kanssakäymistä. Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

Opettelehan edes lukemaan ne aloitukset mihin vastaat 🤦🏻. Olet harvinaisen tyhmä.

53/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan yksinkertaisesti pidä lapsista, muuten kuin korkeintaan sukulaislapsistani (vähän aikaa kerrallaan).

Sitä paitsi olen kirjoittanut profiiliini etsiväni miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia. Jos lapsi on esim 16-17-vuotias, se on ok, kun sen ikäiset ovat jo yleensä täysin omatoimisia.

54/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tutustuttu deittisovelluksessa, niin oletan, että henkilön profiilitekstissä on maininta lapsista tai että henkilö ottaisi asian esille viestitellessä.

Vierailija
55/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta oli kerran, kun kävi juuri ap:n kuvaamalla tavalla. Eli pitkähköjen keskustelujen jälkeen ilmenee, että miehellä on 13- ja 15v lapset. Kiinnostukseni lopahtaa ja kerron miehelle, että elämäntilanteemme on lasten takia liian eri. Sitten mies ihan paniikissa vastaa siihen: Mun lapset on aikuisia! Mistä lähtien 13v on ollut aikuinen :D

Jotkuthan on omasta mielestään lapsettomia, kun lapset ovat aikuisia ja asuvat omillaan. Ei pitäisi kuulemma haitata.

Haittaa. Minulla ei ole minkään ikäisiä lapsia, enkä halua kumppania, jolla on lapsia. Aivan sama, onko lapsia 1 vai 15, tai onko lapsi iältään 3v vai 30v.

Vierailija
56/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Jos on tutustuttu deittisovelluksessa, niin oletan, että henkilön profiilitekstissä on maininta lapsista tai että henkilö ottaisi asian esille viestitellessä.

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka olettavat mieluummin kuin kysyvät.

Vierailija
57/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta ja tämä on silti minusta äärettömän typerä kysymys. Ihmisillä on omat kriteerinsä joiden mukaan he kumppaninsa valitsee, ja niihin on täysin turha jäädä vänkäämään. Joku ei halua velaa, joku ei halua lisääntynyttä, joku ei halua persua, joku ei halua vegaania, joku ei halua uskovaista, joku ei halua sohvaperunaa, joku ei halua työnarkomaania, joku ei halua demiseksuaalia, joku ei halua amislaista, joku ei halua tyhjätaskua, joku ei halua pätkää jne jne jne. Turha niistä on loukkaantuu. Sen kun keskittyy niihin, joiden kanssa toiveet natsaa yksin ja unohtaa suosiolla ne joiden kanssa ei natsaa.

Vierailija
58/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta oli kerran, kun kävi juuri ap:n kuvaamalla tavalla. Eli pitkähköjen keskustelujen jälkeen ilmenee, että miehellä on 13- ja 15v lapset. Kiinnostukseni lopahtaa ja kerron miehelle, että elämäntilanteemme on lasten takia liian eri. Sitten mies ihan paniikissa vastaa siihen: Mun lapset on aikuisia! Mistä lähtien 13v on ollut aikuinen :D

Jotkuthan on omasta mielestään lapsettomia, kun lapset ovat aikuisia ja asuvat omillaan. Ei pitäisi kuulemma haitata.

Haittaa. Minulla ei ole minkään ikäisiä lapsia, enkä halua kumppania, jolla on lapsia. Aivan sama, onko lapsia 1 vai 15, tai onko lapsi iältään 3v vai 30v.

Varma keino ilmoittaa olevansa vastuuton vanhempi. Siis se että luulee olevansa lapseton kun lapset ovat kasvaneet. Tai kokee olevansa.

Vierailija
59/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ollenkaan sama onko vaikka miehen lapsi 3 vuotias tai 23 vuotias! Hassu ajatuskin jo. Varmaan suurin osa 23 vuotiaista asuu jo omillaan, kun taas taapero on pikkuinen ja vaatii hoitoa pitkään.

Kuinka vanha sinä olet? 20?

Vierailija
60/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ollenkaan sama onko vaikka miehen lapsi 3 vuotias tai 23 vuotias! Hassu ajatuskin jo. Varmaan suurin osa 23 vuotiaista asuu jo omillaan, kun taas taapero on pikkuinen ja vaatii hoitoa pitkään.

Kuinka vanha sinä olet? 20?

Minulle tuo on aivan sama. En halua tapailla lisääntyjää yhtään enemmän kuin haluan tapailla murhaajaa.