Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi peräännyt treffeistä mukavasti sujuneen jutustelun jälkeen, kun toinen kertoo olevansa isä/äiti?

Vierailija
06.09.2023 |

Jos lapset ovat sinulle totaalinen dealbreaker, voisitko perustella kantasi? Kiitos!

Kommentit (288)

Vierailija
21/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni ovat jo aikuisia ja en halua miestä, jonka lapset roikkuvat vielä mukana. Aikuiset lapset menettelevät, mutta pienemmät ei kiitos.

Lapsenlapset ovat ihan ok.

Vierailija
22/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kerro lapsestasi jo profiilissa?

Ei minullakaan lue profiilissa, että olen vapaaehtoisesti lapseton. Mitä se jollekulle Tinder-hoidolle kuuluu, mikä perhetilanteeni on.

Ei tullut mieleen, että lapsettomuus on pikkasen eri asia kuin se, että on lapsia 🙄. Ja ei tullut mieleen, että ap ei ehkä etsi vain jotain hoitoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isät eivät ole seksuaalisesti haluttavia, simple as that. Lisääntyvät ihmiset ovat niin itsekkäitä etten ikinä voisi seurustella tai edes harrastaa seksiä lisääntyneen kanssa.

En ymmärrä, mä etin nimenomaan ihmistä jolla on jo lapsia ja jotka ovat aktiivisia vanhempia, mikään ei oo kuumempaa kun isä joka viihtyy lastensa kanssa :D

Onneksi ihmiset etsii eri asioita, löytyy jokaiselle joku. :D

Lapselleen lässyttävä isukki herättää itsessäni lähinnä säälin tunteita. Pikkuhousut liimaantuvat kiinni jalkoihin.

Vierailija
24/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isät eivät ole seksuaalisesti haluttavia, simple as that. Lisääntyvät ihmiset ovat niin itsekkäitä etten ikinä voisi seurustella tai edes harrastaa seksiä lisääntyneen kanssa.

En ymmärrä, mä etin nimenomaan ihmistä jolla on jo lapsia ja jotka ovat aktiivisia vanhempia, mikään ei oo kuumempaa kun isä joka viihtyy lastensa kanssa :D

Minä tiedän aika paljonkin kuumempia miehiä, kuin miehet, jotka istuvat hiekkalaatikon reunalla tai kuskaavat jälkikasvuaan johonkin harrastuksiin...

Vierailija
25/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan lue profiilissa, että olen vapaaehtoisesti lapseton. Mitä se jollekulle Tinder-hoidolle kuuluu, mikä perhetilanteeni on.

Minä taas kirjoittaisin sen Tinderissä bioon ekalle riville tikkukirjaimilla. Turha deittailla miehiä jotka haluavat isäksi.

Eri asia tietysti jos etsii 100% pelkästään "hoitoja".

Minusta ei ole turha deittailla ihmisiä, joiden kanssa ei päädy naimisiin asti, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
26/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jättäisin yhteydenpidon tuossa vaiheessa ihan siksi, ettei toinen oo vaivautunut lapsesta aiemmin kertomaan. Tulee sellainen olo että on epärehellinen ihminen, tai ei pidä lastaan kovin oleellisena seikkana elämässä.

Muutenkin lapsi muuttaa arkea paljon, joten ymmärrän jos ei joku minun kanssa halua deittailla, koska minulla lapsia

Miten se lapsi panemiseen vaikuttaa? Tuskin se kuitenkaan siellä treffeillä on mukana.

Sä yhdistät lapsen jotenkin panemiseen?! Hyi helv*tti!!!!

Vierailija
27/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleen, että lapsettomuus on pikkasen eri asia kuin se, että on lapsia 🙄. Ja ei tullut mieleen, että ap ei ehkä etsi vain jotain hoitoja!

Jokainen on aluksi Tinder-hoito. Jatkotutustuminen sitten kertoo, onko edelletyksiä muuhunkin.

Vierailija
28/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli kerran, kun kävi juuri ap:n kuvaamalla tavalla. Eli pitkähköjen keskustelujen jälkeen ilmenee, että miehellä on 13- ja 15v lapset. Kiinnostukseni lopahtaa ja kerron miehelle, että elämäntilanteemme on lasten takia liian eri. Sitten mies ihan paniikissa vastaa siihen: Mun lapset on aikuisia! Mistä lähtien 13v on ollut aikuinen :D

Vierailija
29/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän aika paljonkin kuumempia miehiä, kuin miehet, jotka istuvat hiekkalaatikon reunalla tai kuskaavat jälkikasvuaan johonkin harrastuksiin...

Ilmoittanet sitten heti profiilissa, että et halua koskaan lapsia, ettei vaan kukaan lapsia haluava mies erehdy luulemaan muuta.

Vierailija
30/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta oli kerran, kun kävi juuri ap:n kuvaamalla tavalla. Eli pitkähköjen keskustelujen jälkeen ilmenee, että miehellä on 13- ja 15v lapset. Kiinnostukseni lopahtaa ja kerron miehelle, että elämäntilanteemme on lasten takia liian eri. Sitten mies ihan paniikissa vastaa siihen: Mun lapset on aikuisia! Mistä lähtien 13v on ollut aikuinen :D

13-vuotias on ollut aikuinen suurimman osan ihmiskunnan historiaa. Sinun pitäisi kysyä, mistä lähtien 13-vuotias on ollut lapsi. (Tarkistamatta veikkaisin, että 1890-luvulta ehkä.)

Vierailija
31/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni ovat jo aikuisia ja en halua miestä, jonka lapset roikkuvat vielä mukana. Aikuiset lapset menettelevät, mutta pienemmät ei kiitos.

Lapsenlapset ovat ihan ok.

Sama juttu. Kun on itse elänyt jo omien lasten lapsuuden, niin ei sitä halua kovin mielellään enää sotkeutua niihin aikoihin ja vieläpä vieraiden lasten kanssa.

Vierailija
32/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13-vuotias on ollut aikuinen suurimman osan ihmiskunnan historiaa. Sinun pitäisi kysyä, mistä lähtien 13-vuotias on ollut lapsi. (Tarkistamatta veikkaisin, että 1890-luvulta ehkä.)

Tuon miehen lapset tuskin elävät 1890 -lukua...

Vierailija
33/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista, joten meille molemmille ja etenkin lapsillesi parempi, ettemme tapaa. Jos pitäisin lapsista, olisin hankkinut niitä itse. Muiden jälkikasvu ei kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
34/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvioissa exät pyörii vahvasti mukana. Yhenillan juttu ja joskus uusiksi

Vierailija
35/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittanet sitten heti profiilissa, että et halua koskaan lapsia, ettei vaan kukaan lapsia haluava mies erehdy luulemaan muuta.

Mielestäni olisi ihan reilua katkoa tuolla tiedolla heti kaikki toisen epämääräiset lapsentekohaaveet eli se olisi hyvä tieto molempien kantilta.

Vierailija
36/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon miehen lapset tuskin elävät 1890 -lukua...

Olettaen, että he ovat meidän aikalinjaltamme, he elävät 2020-lukua. Mutta tämän sinä toki tiesitkin.

Vierailija
37/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan leski kelpaa

Vierailija
38/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olisi ihan reilua katkoa tuolla tiedolla heti kaikki toisen epämääräiset lapsentekohaaveet eli se olisi hyvä tieto molempien kantilta.

Ei kukaan ole vastuussa jonkun toisen ihmisen lapsihaaveista.

Vierailija
39/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on aluksi Tinder-hoito. Jatkotutustuminen sitten kertoo, onko edelletyksiä muuhunkin.

Ei ole. Vai onko esim jokainen sun kaveri ollut ensin kaveri -hoito? Työkaveri on työpaikka -hoito? Jne.

Vaikutat harvinaisen tyhmältä yksilöltä.

Vierailija
40/288 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Vai onko esim jokainen sun kaveri ollut ensin kaveri -hoito? Työkaveri on työpaikka -hoito? Jne.

Vaikutat harvinaisen tyhmältä yksilöltä.

Ymmärrätkö tahallasi väärin, vai onko tämä todellinen suoritustasosi?