AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Vierailija kirjoitti:
Öääää mä täällä odottelen että pääsinkö pilkuopintoihin sosionomin verkko-opintoihin. Viimestään pe tulee tieto.
Ja pääsin, jes!!
Ei toi vipunen ainakaan päivitys reaaliajassa joka aamupäivä, tai ainakaan kaikilta osin vastaanotin varasijalta paikan eilen klo 8 aamulla eikä vieläkään ole valitut eikä vastaanottaneet muuttuneet ylöspäin tilastossa. Edes kolmella jaollisuus ei selitä tätä, koska joko valittuja on nyt seuraavan kolmella jaollisen luvun yli (kerta olin toisella varasijalla) tai paikat ovat nyt täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ei toi vipunen ainakaan päivitys reaaliajassa joka aamupäivä, tai ainakaan kaikilta osin vastaanotin varasijalta paikan eilen klo 8 aamulla eikä vieläkään ole valitut eikä vastaanottaneet muuttuneet ylöspäin tilastossa. Edes kolmella jaollisuus ei selitä tätä, koska joko valittuja on nyt seuraavan kolmella jaollisen luvun yli (kerta olin toisella varasijalla) tai paikat ovat nyt täynnä.
Ai se ajatusviiva ei taaskaan toimi 🙄😂 pitäisi siis olla viiva sanojen osin ja vastaanotin välissä.
onneks haku on ohi niin ei tarvitse tätäkään puoliksi toimivaa, raskaskäyttöistä keskustelupalstaa mihinkään enää. Kiitos kaikille seurasta, toivottavasti moni pääsi sisään!!!
Kauhee piina 1. varasija, toiskertalainen hakija. No ehkä huomenna. 😅
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, edelleen! 😄 Vähän tuskaa tää viimeiseen asti odottelu!
Eikös vipusen pitänyt olla reaaliaikainen? Osoitekentässäkin lukee lopussa "live"...
Vierailija kirjoitti:
Eikös vipusen pitänyt olla reaaliaikainen? Osoitekentässäkin lukee lopussa "live"...
Täällä siis yks epätoivonen, joka jonottaa kahteen kohteeseen molempiin tokana varasija jonossa... Vipusessa ja opintopolussa rampattu koko päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä siis yks epätoivonen, joka jonottaa kahteen kohteeseen molempiin tokana varasija jonossa... Vipusessa ja opintopolussa rampattu koko päivä
Joo sitä mäkin tässä kyttäilen, että tulisko se tulos jo tänään näkyviin kun viimeisetkin joko vastaanottaa tai hylkää paikan klo 15 mennessä.. Turhauttavaa jos järjestelmä panttaa tietoa vielä, vaikka se iltapäivällä pitäis siellä jo selvillä olla! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meitä onnistaa! Päivitellään tänne sitten 😁 tsemppiä odottelijoille ja onnea paikan saaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meitä onnistaa! Päivitellään tänne sitten 😁 tsemppiä odottelijoille ja onnea paikan saaneille.
Toivotaan!! Joo päivitellään kuinka kävi! Tsemppiä odotteluun myös! 😊
Kertokaa myös, jos huomaatte Vipusen päivittyneen nyt iltapäivällä / illalla. Jotta tietää, onko paikkoja oikeasti vielä vastaanottamatta (vai näyttääkö Vipunen vaan niin). Nimimerkillä varasijalta kyttäävä.
Mietin tässä, että jos vipunen ei näytä päivittyneeltä klo. 15 jälkeen, että olisi paikkoja vastaanottamatta ja opintopolku ei ole päivittynyt niin voisihan sitä soitella hakijapalveluihin, että kuin kävi.
Vipusen sivuilta "Jatkuvasti päivittyvä raportti päivittyy aina edellisen päivän tiedoilla."
Eli siis eikä tämä "reaaliaikainen" raportti olekaan mikään reaaliaikainen :o
Katsoin opintopolkua, varasijat päivittyneet nyt toistamiseen tänään
Joo opintopolku päivitty äsken mullakin....
Heiiii niin olikin Opintopolku päivittynyt ja minä 1. varasijalla ikuisuuden roikkunut sain juuri tiedon, että pääsin sisään!! Uskomatonta, olin aivan varma ettei näin ei-enskana tuo paikka enää irtoaisi, kun ei koko aikana varasija ollut liikkunut. 

Tsemppiä kaikille teille samassa tilanteessa olleille, toivon että saatte saman viestin pian! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikka tuli! Ja itku! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikka tuli! Ja itku! 😂
Ihanaa, onnittelut! 🤩 Mulle myös, tuo edellinen hehkutusviesti oli mun! T. Se joka oli myös 1. varasijalla ihan viimeiseen asti
Ihan vaan kesää varten tiedoksi paikat tosiaan elää paljon viimeisen vastaanotto päivän jälkeen
SINULLE TARJOTAAN OPISKELUPAIKKAA, no oltiinhan tässä jo odoteltu n. 1.5kk todistusvalinnan varasijalla 2 ja viimeisen viikon verran varasijalla 1 . Tietojenkäsittely tradenomiksi Lappiin tieni siis käy! On kyllä huippufiilis ja toivottavasti tämä luo vielä toivoa niille, jotka ovat jo pidempään varasijoilla tuskailleet :)