Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK Yhteishaku syksy 2023

Vierailija
05.09.2023 |

Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?

Kommentit (1613)

Vierailija
1561/1613 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vipusen sivuilta "Jatkuvasti päivittyvä raportti päivittyy aina edellisen päivän tiedoilla."

Eli siis eikä tämä "reaaliaikainen" raportti olekaan mikään reaaliaikainen :o

Mutta mulla ei ole päivittynyt edellisen päivän tieto sinne, kuten edellä kerroin..

Vierailija
1562/1613 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiiii niin olikin Opintopolku päivittynyt ja minä 1. varasijalla ikuisuuden roikkunut sain juuri tiedon, että pääsin sisään!! Uskomatonta, olin aivan varma ettei näin ei-enskana tuo paikka enää irtoaisi, kun ei koko aikana varasija ollut liikkunut. 

Tsemppiä kaikille teille samassa tilanteessa olleille, toivon että saatte saman viestin pian! :)

Sama tilanne, valintakurssitulokset julkaistiin noin kuukausi sitten ja olin ei-enskana tokalla varasijalla, eikä mikään liikahtanut ennen eilistä mihinkään suuntaan. Ja eilen aamulla sit suoraan tuli tieto opiskelupaikasta! Huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1613 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se opiskelupaikka tuli :) varasijalta 2. Tradenomiopinnot kutsuu! 

Vierailija
1564/1613 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aamulla varasija 6, kuten ihan alusta asti ollut. Klo.10 oli varasija 3. Klo.15:01 kävin toiveikkaana mutta edelleen sama varasija 3. Kävin sitten vielä klo.15:20 ja tarjottiin opiskelupaikkaa 🥳 joka nyt vastaanotettu.

Vierailija
1565/1613 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille paikan saaneille! Itse varasija nro kolme ykkösvaihtoehtoon,muttei ole noussut ainakaan toistaiseksi yhtään.

Vierailija
1566/1613 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea teille paikan saaneille! Itse varasija nro kolme ykkösvaihtoehtoon,muttei ole noussut ainakaan toistaiseksi yhtään.

Kiitos! Toivottavasti sullakin varasijat pian liikahtaa ja saisit paikan! 

Vierailija
1567/1613 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään fyssariksi hakeneita? Mä oon LAB varasijalla 2. ja pelottaa, etten taaskaan pääse sisään. En oo ensikertalainen niin vähän huonolta näyttää.. 

Vierailija
1568/1613 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin 12. varasijalta toiskertalaisena OAMKiin sairaanhoitajaksi! En olisi uskonut 😍 Tsemppiä kaikille muillekin, jotka vielä odottaa. 

Vierailija
1569/1613 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin 12. varasijalta toiskertalaisena OAMKiin sairaanhoitajaksi! En olisi uskonut 😍 Tsemppiä kaikille muillekin, jotka vielä odottaa. 

Aika hyvä nousu toiskertaiselle! Onnittelut!

Vierailija
1570/1613 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis ikinä uskonut, tokakertalainen ja varasijalta unelmakohteeseen😍 Oon niin onnellinen.

Vierailija
1571/1613 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alan vaihtaja. Haluan sotealalta pois. Mikään ei tunnu sillä kentällä enää miltään. Hain tradenomipuolelle ja jäin varasijalle 2 toiskertalaisena. Harmitti kun varasija ei liikkunut. Eilen aamulla katsoin ennen töitä, että eipä ole varasija liikkunut lainkaan. Raskaan työpäivän päätteeksi avasin opintopolun ja silmille lävähti teksti, että minulle tarjotaan opiskelupaikkaa!!! Innostus, helpotus ja riemu. 

Tänään taas on tullut pakokauhu; apua. Onko minusta tähän. Mutta kun mietin, niin todellakin on ja nyt se muutos on mahdollista. 

Vierailija
1572/1613 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa opiskella jos vain mahdollista.

Vierailija
1573/1613 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asti varasijoilta voi päästä?

Vierailija
1574/1613 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin asti varasijoilta voi päästä?

Jos muistan oikein oikein, niin 12.12. saakka täytetään varasijoilta. Itsekin olen varasijalla nro 2 ei enskarina. Vipusen mukaan oli ainakin eilen vielä 3 paikkaa vastaanottamatta omaan hakukohteeseen. 

Vierailija
1575/1613 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa tietämätöntä ensikertalaista :D Pitääkö mun nyt ilmoittautua noille kursseille, vai onko kaikilla aluksi samat? Vai käydäänkö tää ekoina päivinä koulussa läpi? Ei meinaan mitään hajua mihin kannattaisi ilmoittautua. Sairaanhoitaja monimuoto Turku amk jos merkitystä

Vierailija
1576/1613 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa tietämätöntä ensikertalaista :D Pitääkö mun nyt ilmoittautua noille kursseille, vai onko kaikilla aluksi samat? Vai käydäänkö tää ekoina päivinä koulussa läpi? Ei meinaan mitään hajua mihin kannattaisi ilmoittautua. Sairaanhoitaja monimuoto Turku amk jos merkitystä

Yleensä ilmottaudutaan kursseille koulun alettua, ekoina päivinä neuvotaan kyllä. Kannattaa etsiä koulun sivuilta "uudelle opiskelijalle"-sivut ja lukea sieltä mitä pitää tehdä ennen koulun alkamista. Esim ladata Tuudo ja tehdä joku orientaatiokurssi. :)

Vierailija
1577/1613 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pohdin kannattaako lähteä hoitoalalta tradenomiksi.. joku tuossa näköjään myös vaihtamassa alaa

Vierailija
1578/1613 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä jännitystä ilmassa, mutta myös sellainen helpotuksen tunne. 

Vierailija
1579/1613 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne muilla? :) mä en ole vuosiin päässyt sisään AMK valintakokeen kautta. Siispä koitin tänä vuonna hakea monimuotona kouluihin, joissa oma tehtäväpaketti. Sieltä varasija 2 ja nyt oli tullut ilmoitus, että olis opiskelupaikka mulle!

Vierailija
1580/1613 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pohdin kannattaako lähteä hoitoalalta tradenomiksi.. joku tuossa näköjään myös vaihtamassa alaa

Parempaa palkkaa saatte varmasti hoitoalalta. T. Tradenomi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan