AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Vierailija kirjoitti:
Onko opintopolku tänään päivittynyt kellään?
Ei ainakaan minulla. Varasijalla edelleen ja harmitus on suuri. En tiedä mistä sitä löytää motivaatiota taas uuteen hakukierrokseen..:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minulla. Varasijalla edelleen ja harmitus on suuri. En tiedä mistä sitä löytää motivaatiota taas uuteen hakukierrokseen..:(
Älä luovuta! Tiedän että on kauhea klisee, mutta itsekin pääsin nyt 35-vuotiaana opiskelemaan, hain kolmatta kertaa. Onneksi en luovuttanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä luovuta! Tiedän että on kauhea klisee, mutta itsekin pääsin nyt 35-vuotiaana opiskelemaan, hain kolmatta kertaa. Onneksi en luovuttanut!
Kiitos tsempistä ja onnea opiskelupaikasta
Tulette kaikki epäonnistumaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pohdin kannattaako lähteä hoitoalalta tradenomiksi.. joku tuossa näköjään myös vaihtamassa alaa
Parempaa palkkaa saatte varmasti hoitoalalta. T. Tradenomi
Varmaan riippuu siitä missä on töissä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli jo yhdeksän aikoihin
Aina on näitä työtön tradenomi huuteluita. Omassa lähipiirissä 3 tradenomia ja kaikilla hyväpalkkainen työ, kaikki tekevät hyvin erilaista hommaakin vielä keskenään :)
Varasijalta paikka vastaanotettu toiseen hakukohteeseen. Iloiset ja jännittävät fiilikset! Harmittaa kun ekaan kohteeseen jäin ekalle varasijalle, mutta iloitsen kyllä tokaan kohteeseen pääsystä ja varsinkin kun ymmärsin kuinka moni ilman paikkaa jäi ja vieläkin epätietoisena odottaa pääseekö minnekään. Tsemppiä kaikille!
Itse vastaanotin paikan pe opintopolussa ensimmäiseen hakukohteeseen varasijalta alunperin ehkä 37🤔 En vaan olisi itse koskaan uskonut pääseväni, joten alun järkytyksestä selvitty! Tsemppiä niille jotka odottelee varasijoilla ja uudestaan vaan seuraavassa haussa
Mä oon 3 varasijalla, jännää! Vaikka mikään pakko ei ole päästä ees...
Onnea kaikille opiskelupaikan saaneille! Onko muita toiskertalaisia, jotka aikoo opiskella nopeutetusti toisen tutkinnon?
Vierailija kirjoitti:
Onnea kaikille opiskelupaikan saaneille! Onko muita toiskertalaisia, jotka aikoo opiskella nopeutetusti toisen tutkinnon?
Kyllä. Itse pääsin nyt varasijalta tradenomiksi ja aion nopeuttaa, jotta pääsisi pois hoitoalalta
Vierailija kirjoitti:
Minä! Saan hyväksiluettua ainakin vuoden verran opintoja suht helposti, luulen.
Tänään vielä ainakin liikkui varasijat, kun poika sai hamk:ista opiskelupaikan. Upea juttu näin vanhemmankin näkökulmasta
Vierailija kirjoitti:
Tänään vielä ainakin liikkui varasijat, kun poika sai hamk:ista opiskelupaikan. Upea juttu näin vanhemmankin näkökulmasta
On aina yhtä naurettavaa, kun vanhemmat kalastelevat huomiota lastensa kautta :p
Sain tänä aamuna kuuden jälkeen paikan verkkototeutuksesta, johon halusinkin! Ei tarvitse muuttaa paikkakuntaa kun voi opiskella mistä vaan.
Tässä on monta viikkoa herätty aamulla katsomaan opintopolkua, vihdoin se sieltä tuli!
Hei. Olin varasijalla 30 toimintaterapia metropoliaan ja sain ilmoituksen etten saanut paikkaa. Nyt tuli viesti ,että tarjotaan koulupaikkaa. Onko näissä virhe :O ?
Ei varmaan ole jos tollainen viesti tulee!