AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Ei uutta tilanteeseen
T. Se joka varsilla 2 ja paikkoja vastaanottamatta 3kpl
Vierailija kirjoitti:
Ei uutta tilanteeseen
T. Se joka varsilla 2 ja paikkoja vastaanottamatta 3kpl
Ei täälläkään..
T. Varasijalla 1 jo aikojen alusta asti
Mä en vieläkään ymmärrä kun omaan hakukohteeseen oli 28 aloituspaikkaa. Vipusessa lukee aloituspaikat 28 mutta sit paikkojen kohdalla 63 joista 60 vastaanottanut. Miten voi olla näin? Että opiskelupaikkoja olisi muka yli kaksinkertainen määrä
Ei tapahdu vipusessakaan mitään..
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään ymmärrä kun omaan hakukohteeseen oli 28 aloituspaikkaa. Vipusessa lukee aloituspaikat 28 mutta sit paikkojen kohdalla 63 joista 60 vastaanottanut. Miten voi olla näin? Että opiskelupaikkoja olisi muka yli kaksinkertainen määrä
Minkä ajankohdan tuloksia katsoit? Mä en ainakaan nähnyt puhelimella kuin 2023 kevään ja syksyn tilanteen, ja nyt pitäisi olla se kevät 2024 valittuna jos kyseessä syksyn yhteishaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, ettei paikkoja hyväksytä, eikä mitään tapahdu! Jos ei perjantaihin mennessä tapahdu hyväksyntää, niin kaippa ne jonot sitten lähtee liikkeelle.
Jännäksi menee. Sain koulun hakijapalveluista omasta tilanteesta tällaisen viestin: hakeneista vain kahdella on enää paikka vastaanottamatta ja yksi on vastaanottanut paikan ehdollisesti eli on jäänyt jonottamaan ylempää hakutoivetta.
Tsäänssit on vielä, mutta aika laihalla pohjalla. XD
Hitto se paikka tuli sieltä! Toivottavasti muillakin varasijoilla odottavilla tuli tänään tai tulee perjantaihin mennessä iloisia uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, ettei paikkoja hyväksytä, eikä mitään tapahdu! Jos ei perjantaihin mennessä tapahdu hyväksyntää, niin kaippa ne jonot sitten lähtee liikkeelle.
Jännäksi menee. Sain koulun hakijapalveluista omasta tilanteesta tällaisen viestin: hakeneista vain kahdella on enää paikka vastaanottamatta ja yksi on vastaanottanut paikan ehdollisesti eli on jäänyt jonottamaan ylempää hakutoivetta.
Hitto se paikka tuli sieltä! Toivottavasti muillakin varasijoilla odottavilla tuli tänään tai tulee perjantaihin mennessä iloisia uutisia.
Mahtavaa, paljon onnea!! :)
Kyselin itsekin tänään hakijapalveluista tilannetta. Vastasivat, että yksi ei-enska on vielä vastaanottamatta paikkaa, ja olen 1. varasijalla. Hiukan jännittäväksi menee!
Kuinka pian olette hakijapalveluista saaneet vastauksen? Mietin, että laittaisinko itsekin viestiä kun tokalla varasijalla roikun...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pian olette hakijapalveluista saaneet vastauksen? Mietin, että laittaisinko itsekin viestiä kun tokalla varasijalla roikun...
Mulle vastasivat 3 tunnin kuluessa. Laita ihmeessä, eihän siinä mitään menetä jos kysyy :)
Kyselin itsekin tänään hakijapalveluista tilannetta. Vastasivat, että yksi ei-enska on vielä v
Kiitos! Toivottavasti sulla tärppää myös!
Vierailija kirjoitti:
Kyselin itsekin tänään hakijapalveluista tilannetta. Vastasivat, että yksi ei-enska on vielä v
Kiitos! Toivottavasti sulla tärppää myös!
Kiitos, toivotaan!
Onko tosiaan niin että uusi pistelasku systeemi on muuttanut sisäänpääsyä onnekkaiden hyväksi
Aikaisempina vuosina Lapin ja Oulun tietojenkäsittelyn linjoille on päässyt vaikka ei olisi saanut puolia oikein pääsykokeissa mutta nyt vaikka olisi enemmän oikein niin on silti varasijoilla
Vai tapahtuuko perjantaina suuria liiikkumisia
Öääää mä täällä odottelen että pääsinkö pilkuopintoihin sosionomin verkko-opintoihin. Viimestään pe tulee tieto.
Mulla oli tänään varasijat liikkunu monta pykälää, mut sinne minne oon varasijalla 1. ei liikkunu :(
No nyt on mun hakukohteissa tapahtunut vipusessakin liikehdintää. En päässyt kohteeseen, missä olin varasijalla 2. Edelleen on kyllä mahis päästä kohteeseen, missä oon varasijalla 6. Sinne olis vielä 6 paikkaa jälellä. Mut joo, tuskin niin tuuri tulee käymään. Polkuopintoja kohti siis.
Näkeekö joku vipusesta mikä tilanne centria AMK tradenomi Ylivieska ?
Puhelimella ei näe
Centria Tradenomi AMK Ylivieska 60 paikkaa 51 hyväksynyt
Vierailija kirjoitti:
Mulla tänne varasija 2 ... Ei ole liikkunut tulosten julkaisun jälkeen yhtään!! Jännittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tänne varasija 2 ... Ei ole liikkunut tulosten julkaisun jälkeen yhtään!! Jännittää
Syön sanani! Varasijalla 1 tällä hetkellä ... :D