Jos tuttusi laittaisi viestin "Että käytkö katsomassa laittoiko hän oven kiinni kun lähti kotoaan"
se asuu noin kilsan päässä. Menisitkö vallan vasten? Lähti siis viikonlopuksi pois.
Kommentit (42)
Meen myöhemmin. En kyllä mielellään koska ei pidetä juurikaan yhteyttä paitsi silloin kun hän jotain tarvitsee. ap
Menisin. Passitin joskus isäni 5 km päästä tarkistamaan otinko eteisestä valot pois kun lähdin kahdeksi viikoksi reissuun.
Ohikulkiessani kyllä, vartavasten en.
Riippuu, onko kyseisellä henkilöllä esim. pakko-oirehäiriö. Toki sitä ei välttämättä tiedä, mutta jos henkilö kyselee useinkin tällaisia, voi hyvinkin olla kyse pakko-oireista. Näihinhän ei missään nimessä saisi muut lähteä sitten mukaan, siitä ei ole hyötyä. ihmisen tulee vaan itse oppia sietämään sitä ahdistusta ja epävarmuutta.
Mikäli henkilö nyt kysyi tämän tyyppistä varmistusta eka kerran eikä tietoa häiriöstä ole, kävisin katsomassa. Voihan sitä itsellä joskus olla sama tilanne jos kiireessä hössöttäen lähtee.
Menisin. Koira pääsisi ylimääräiselle lenkille.
en, olkoon huolellisempi jatkossa tai hankkikoon apua pakko oireisiinsa
Kyllä mä varmaan menisin. Ei tuo ole mitenkään kohtuuton matka ja lenkkeilen muutenkin, joten sama se olisi käydä lenkillä kokeilemassa. Olen itse vähän samanlainen, että helposti jää mietityttämään, että meniköhän se ovi nyt kiinni tjsp, joten ymmärrän kyllä tuttua.
Menisin.
Kääntäisin asian niin, että kiva juttu, tuleepa mukava lisälenkki.
Kysy paljon maksaa vaivannäöstäsi
no jää palveluksen velkaa
sano, että kuulut mafiaan ja jonain päivänä, ehkä vuosien päästä pyydät pientä vastapalvelusta
se ei ole häneltä paljoa, mutta merkitsee sulle paljon
ja hän tekee sen
En lähtisi vartavasten erikseen vaan kävisin samalla kun lähden muutenkin liikkeelle.
Menisin, helppo tehdä päivän ulkoilu siihen suuntaan.
On joskus aiemminkin pyytänyt käymään katsomassa. Sit sillä on tapana pyytää että käyn laskemassa viemäreihin ja altaisiin vettä jos on kauemmin poissa. Miehensä on sanonut ettei niihin tarvii käydä vettä laskemassa.ap.
Aika pitkä matka kilometri. Kulkeeko miten usein julkinen liikenne? Kaverisi maksaa kulut?
Lähetä viesti, että ovi oli sepposen selällään. Tule sitten kertomaan miten reagoi.
Voisin käydä, kilometrin matka ei ole matka eikä mikään.
Menisin