AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valintakoe pisteet palvelu on avautunut.
Missä nuo olikaan?
https://tulokset.amkvalintakoe.fi/
tuon löytää myös ammattikorkeakouluun sivustolta
Aika älytön juttu, kun minulla kävi AMK-valintakokeessa niin, että aikaa tuhraantui ensimmäisten päätöksentekotaito-osion tehtäviin niin paljon että jouduin arvaamaan lonkalta ainakin 6 viimeisintä tehtävää 2 minuutin sisään ja tuolla tulokset-palvelussa nyt väitetään, että olisin saanut 81,25/100
Herää kysymys, kuinkahan moni on saanut opiskelupaikan perustuen hyvään tuuriin.
Mua harmittaa kun en tajunnut että vääristä vastauksista ei mene miinuspisteitä. Omaa tyhmyyttä kun en tota ennen koetta selvittänyt. Jätin sitten matikka osiossa paljon vastaamatta. Lottoamalla olisi varmasti joku osunut oikein ja olisin saanut enemmän pisteitä.
Täällä kyseltiin, että mille linjalle Savoniaan haettu, niin mulla tulosten odottelu päällä Savoniasta sosionomiksi. Oon koko päivän malttanut olla kurkkimatta ja nyt kun menin, niin opintopolku ei toimi ääääää :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyseltiin, että mille linjalle Savoniaan haettu, niin mulla tulosten odottelu päällä Savoniasta sosionomiksi. Oon koko päivän malttanut olla kurkkimatta ja nyt kun menin, niin opintopolku ei toimi ääääää :D
Mulla kans sosionomiksi haku, verkkototeutukseen. Mutta se on vasta viidentenä vaihtoehtona, joten en stressaa tuloksia juurikaan. Yläpuolella olen jo hyvissä jonotusasemissa muualle.
Nyt pääsee taas hakemukseen. Ei ainakaan itsellä mitään muutoksia eiliseen.
Odotan vielä tuloksia Savonian sosionomi verkkototeutuksiin, mutta olen jo saanut paikan alempaa ja olen siihen tyytyväinen. En voi tätä alempaa kuitenkaan ottaa vastaan ennen kuin Savonian tulokset tulevat.
Pääsin kouluun mutta vähän harmittaa että matikasta sain sen 20 pistettä :(( Jos tuota rajaa ei olisi laskettu niin olisi ollut hylsy vaikka muut osiot meni aika hyvin :/
Vierailija kirjoitti:
Nyt pääsee taas hakemukseen. Ei ainakaan itsellä mitään muutoksia eiliseen.
Mä en ainakaan pääse.. Näyttää vieläkin tyhjää hakemuksien kohdalla 😱
Vierailija kirjoitti:
Pääsin kouluun mutta vähän harmittaa että matikasta sain sen 20 pistettä :(( Jos tuota rajaa ei olisi laskettu niin olisi ollut hylsy vaikka muut osiot meni aika hyvin :/
Eli veit mahdollisesti jonkun paikan joka olisi päässyt vanhoilla rajoilla läpi mutta sait jostain osuudesta vaan paremmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli veit mahdollisesti jonkun paikan joka olisi päässyt vanhoilla rajoilla läpi mutta sait jostain osuudesta vaan paremmat
Kaikki ovat paikkansa ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika typerä kommentti. Laskettiinhan päätöksentekotaitojenkin rajaa, viime kokeessa laskettiin myös jonkun osion rajaa. Eli toisinsanoen aika moni on vienyt sitten paikan joltain toiselta :DD
Onko varasijat liikkuneet muilla? Itellä ei tänään mikään ja miettii heittääkö kirveen kaivoon
Vierailija kirjoitti:
Onnea koulupaikasta!
Noniin, nyt on tullut Savoniaan ainakin palkit! Että voiskohan toivoa että huomenna tuloksia tulee jo..
Mulla Xamkin kohdalla lukee, että peruuntunut. Pisteet eivät riittäneet varasijaan. Olin siis sijalla 40. Jännä, luulin, että vasta sitten paikat alkaa peruuntumaan, kun kaikki tulokset on tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Onko varasijat liikkuneet muilla? Itellä ei tänään mikään ja miettii heittääkö kirveen kaivoon
No eipä oo... hiljasta pitelee et näinköhän mitää tuleekaan tapahtumaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla Xamkin kohdalla lukee, että peruuntunut. Pisteet eivät riittäneet varasijaan. Olin siis sijalla 40. Jännä, luulin, että vasta sitten paikat alkaa peruuntumaan, kun kaikki tulokset on tulleet.
Olikohan tähän koulutukseen jo kaikki paikan saaneet sitten vastaanottaneet paikkansa ja näin varasijat peruuntuvat.. Mihin olit varasijalla?
Mulla näkyy näin: "Suoritusten ja hakemusten näkymisessä on ongelmia Oma Opintopolussa. Ongelmaa selvitetään. Pahoittelemme häiriötä."