AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö joku opiskelemaan metropoliaan suuhygienistiksi?🤩
Minääääääää!! :) Pääsitkö sä?
Vierailija kirjoitti:
Mistäs porukka tänään oottaa saavansa tuloksia?
Jos tekniikan alojen tuloksia on vielä tulematta, toivois että varasijat lähtis liikkumaan kun loput tulokset tulee?
Tsemppiä kaikille tähän päivään, toivotaan että saadaan lisää hyväksyttyjä tänne tänään! :)
Vierailija kirjoitti:
Savonian valintakurssin tuloksia edelleen odotellaan täällä.
Sama tääl. Siel ei vaa olla opeteltu painaa nappulaa 😅.
Paljonkohan nuo varasijat yleensä liikkuu? Varmaan koulutuskohtaista osittain.
Itse odotan toimintaterapeutin koulutuksen jonossa etenemistä.. varasijalla 12
Ei oo varasijat liikkuneet perjantain jälkeen.. Perjantainakin liikkuu yhdestä hakukohteesta vain pykälän eteenpäin. Onkohan muilla liikkuneet? Odotin eilen tapahtuvan jotakin mutta.... blaah
Ei oo liikkuneet xamkin ja labin yamkin varasijat täälläkään moneen päivään.
Muutamia pykäliä on mulla ainakin varasijat liikkunut, mutta eipä montaa sijaa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutamia pykäliä on mulla ainakin varasijat liikkunut, mutta eipä montaa sijaa kuitenkaan.
Mullakin liikkui viikonloppuna pari sijaa, eilen ei kai lainkaan. Ei mitään tietoa miten edes päivittyy
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan nuo varasijat yleensä liikkuu? Varmaan koulutuskohtaista osittain.
Riippuu kaiketi aika paljon alasta, suosiosta ja vuodesta. Ainakin kun selailin vanhoja keskusteluja omasta alasta, niin vaihdellut tosi paljon. Jännityksessä itse täällä!
Itse varasijalla 4. Tuntuu ettei mihinkään voi keskittyä kun pitää kytätä opintopolkua. Ainakaan minulla ei ole perjantain jälkeen varasija liikkunut mihinkään suuntaan :( Harmittaa jo valmiiksi tuntuu että menee koko kevät hukkaan jos ei nyt pääse.
Nuo varasijat päivittyy kerran päivässä aamupäivisin. Lukee tuolla opintopolun sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse varasijalla 4. Tuntuu ettei mihinkään voi keskittyä kun pitää kytätä opintopolkua. Ainakaan minulla ei ole perjantain jälkeen varasija liikkunut mihinkään suuntaan :( Harmittaa jo valmiiksi tuntuu että menee koko kevät hukkaan jos ei nyt pääse.
Voit vielä yrittää lisähaun kautta tai esim. Polkuopinnot😊
Varmaan johtuu siitä että esim minulla on ehdollinen hyväksytty yamk paikka xamkissa, mutta 1 hakuvaihtoehtoni pitkittää näköjään päätöstä opiskelijoista. En varmasti ole ainoa, joten varasijoillekin voi tapahtua vielä ihan mitä vain tässä viikon aikana!
Yhyyyy missä savonian valintakurssin tulokset viipyyy ....
En malta enää..
Jos ootte savonialle hakenut nii mihin ootte hakenut? :D
LAB puutekniikka 31. varasija eikä ol liikuttu mihinkää suuntaa. Taitaa jääd kaukaseks haaveeks nää AMK opinnot tält vuodelt 😂