Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK Yhteishaku syksy 2023

Vierailija
05.09.2023 |

Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?

Kommentit (1613)

Vierailija
1161/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintakoe pisteet palvelu on avautunut. 

Vierailija
1162/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nuo olikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolusta klikkaamalla oma hakemus löytyy ainakin hakemuksen loppupuolelta linkki

Vierailija
1164/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tietoa milloin voin ottaa koulupaikan vastaan muulta kun ensimmäiseltä vaihtoehdolta? En löydä tietoa opintopolusta.

Minut hyväksyttiin viimeiseen haku vaihtoehtoon ja siinä lukee että odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia. 

Vierailija
1165/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain tietoa milloin voin ottaa koulupaikan vastaan muulta kun ensimmäiseltä vaihtoehdolta? En löydä tietoa opintopolusta.

Minut hyväksyttiin viimeiseen haku vaihtoehtoon ja siinä lukee että odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia. 

Taisi olla niin, että piti odottaa kaikkien tulosten ilmestymistä eli 24.11.

Vierailija
1166/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun osiokohtaiset pisteet sai tietoon ja näki, että päätöksentekotaidot olisi mennyt helposti läpi alkuperäisillä pisterajoilla ja matikasta saatu lähes täydet pisteet ja olen varasijalla niin onkohan minua ennen valituilla kaikilla sama tilanne vai olisiko jollain valitulla joku kokeen osio hylätty alkuperäisillä pisterajoilla... Silloin tuntuisi kyllä epäreilulta, mutta tätähän en saa tietää koskaan.

Vierailija
1167/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Pitikin käydä heti omat pisteet katsomassa ja tämmösillä pisteillä aukesi LABista opiskelupaikka ei-ensikertalaiselle:

- Päätöksentekotaidot: 71,875/100

- Opetuskieli (Suomi): 38.888/50

- Englanti: 46.875/50

- Matemaattiset taidot: 92.5/100

- Eettiset taidot: 80/100

- Tunneälytaidot: 85/100

Kokonaispisteet oli 415 ja risat. Päätöksentekotaitojen pisteet ovat kyllä suuri yllätys koska koin osion tänä syksynä aika haastavaksi tiukan aikarajan vuoksi. Olin jo henkisesti valmistautunut siihen että koko osio menee hylätyksi koska siitä jäi niin epävarma oloja jouduin muutaman vastauksen arvaamaan. Opetuskielen pisteistä en ole tippaakaan yllättynyt. Oletinkin ettei se osio mennyt kovinkaan hyvin kun jätin sen viimeiseksi ja olin tuossa vaiheessa koetta jo aika väsynyt. Lisäksi olin varma etten pääse mihinkään kouluun tämän kokeen perusteella koska luulin tosiaan kusseeni tuon päätöksentekotaitojen osion ihan täysin. Tuntui etten ymmärtänyt lukemaani ollenkaan ja vastailu meni ihme säätämiseksi. :D Millaisia pisteitä te muut saitte ja tuliko yllätyksiä vastaan sen suhteen?

Vierailija
1168/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonian valintakurssin tuloksia odottelen.

Mutta nyt kun kirjauduin Opintopolkuun ja yritin mennä omiin hakemuksiin niin tulee vain tällaista herjaa kokoajan:

"Omat hakemukseni

Tunnistautumisesi onnistui, mutta emme löytäneet hakemuksia henkilötunnuksellasi. Etsi koulutukset sanahaulla, ja täytä hakulomake. Tunnistautuneena voit tällä sivulla muokata hakemustasi hakuaikana."

Onkohan kenelläkään muulla vastaanvanlaista ongelmaa tällä hetkellä Opintopolussa? Tähän asti hakemus näkynyt kyllä kokoajan, mutta nyt on oppijanumerokin hävinnyt nimeni ja syntymäaikani alta.....

Vierailija
1169/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama juttu "Tietojen lataus epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen" tuo teksti tulee kun koittaa nähdä omat haut.

Vierailija
1170/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain häikkää myös minulla opintopolussa tällä hetkellä. 

Vierailija
1171/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiketalous Centria Ylivieskaan pääsin. Valintakurssi pisteitä 61.

Vierailija
1172/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Joku häikkä järjestelmässä. 

Vierailija
1173/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kouluun pääsystä! 😃

Vierailija
1174/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käääk!!! 

Ei löydy hakemusta ollenkaan.. 

Onko muilla näin? 

Vierailija
1175/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo varasijat liikkuneet perjantain jälkeen.. Perjantainakin liikkuu yhdestä hakukohteesta vain pykälän eteenpäin. Onkohan muilla liikkuneet? Odotin eilen tapahtuvan jotakin mutta.... blaah

Mulla on liikkunut todistusjono joka päivä, myös vkl. Ykkösvaihtoehto vain jumittaa siinä kakkossijalla, mihin alun perin jäin.

Vierailija
1176/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolku jumittaa. 🤣Onkohan ihmiset liikaa vieraillut siellä...

Vikaan vaihtoehtoon saan paikan, jos ylemmät paikat ei aukea.

Vierailija
1177/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun osiokohtaiset pisteet sai tietoon ja näki, että päätöksentekotaidot olisi mennyt helposti läpi alkuperäisillä pisterajoilla ja matikasta saatu lähes täydet pisteet ja olen varasijalla niin onkohan minua ennen valituilla kaikilla sama tilanne vai olisiko jollain valitulla joku kokeen osio hylätty alkuperäisillä pisterajoilla... Silloin tuntuisi kyllä epäreilulta, mutta tätähän en saa tietää koskaan.

Aloin itsekkin pohtimaan tätä samaa

Vierailija
1178/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelin mukaan opintopolussa lukee jossain että päivitetään. Itsellä päästi hakemukseen kun tarpeeksi kauan yritin, mutta mitään iloa asiasta ei ollut, koska muutoksiakaan ei ollut

Vierailija
1179/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin itsekkin pohtimaan tätä samaa

Varsinkin kun 1 koulu on 1.5pisteen päässä ja toinen 3

Vierailija
1180/1613 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Pitikin käydä heti omat pisteet katsomassa ja tämmösillä pisteillä aukesi LABista opiskelupaikka ei-ensikertalaiselle:

- Päätöksentekotaidot: 71,875/100

- Opetuskieli (Suomi): 38.888/50

- Englanti: 46.875/50

- Matemaattiset taidot: 92.5/100

- Eettiset taidot: 80/100

- Tunneälytaidot: 85/100

Kokonaispisteet oli 415 ja risat. Päätöksentekotaitojen pisteet ovat kyllä suuri yllätys koska koin osion tänä syksynä aika haastavaksi tiukan aikarajan vuoksi. Olin jo henkisesti valmistautunut siihen että koko osio menee hylätyksi koska siitä jäi niin epävarma oloja jouduin muutaman vastauksen arvaamaan. Opetuskielen pisteistä en ole tippaakaan yllättynyt. Oletinkin ettei se osio mennyt kovinkaan hyvin kun jätin sen viimeiseksi ja olin tuossa vaiheessa koetta jo aika väsynyt. Lisäks

Tuli yllätyksenä pisteet 😂 Sain reilut 406 ja kokeen jälkeen oli todella epävarma olo pitkien tehtävien vuoksi. Nyt ei toimi valintapisteet -palvelu. Olisi kiva käydä katsomassa mistä tuo koostui.