AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Noh kaikki tulokset tulleet..
1. varasija 4
2. varasija 6
3. varasija 5
Kaikki sosionomi paikkoja. Ekaan haluaisin.... ensikertalainen oon.. oiskohan mahdollista
Pääsin ei-ensikertalaisena sisään ja en voi uskoa asiaa. Mietin voiko olla virhe ja minua luultu ensikertalaiseksi🙉 Laitoin hakemukseen tiedot aiemmin suoritetusta tutkinnosta ja mutta tuli silti näin tyhmä asia mieleen... Ja eivätkö hae tiedot myös automaattisesti...
Vierailija kirjoitti:
Pääsin ei-ensikertalaisena sisään ja en voi uskoa asiaa. Mietin voiko olla virhe ja minua luultu ensikertalaiseksi🙉 Laitoin hakemukseen tiedot aiemmin suoritetusta tutkinnosta ja mutta tuli silti näin tyhmä asia mieleen... Ja eivätkö hae tiedot myös automaattisesti...
Sun opiskelutiedot löytyy opintopolusta sun omidta tiedoista, voit itsekin tarkastella niitä. Eli kyllä, heillä on tieto.
onnittelut opiskelupaikasta!!
Mä taidan luovuttaa, metropolia ei varmaan julkase tänään enää tuloksia...
Jep. Olis ollut kiva jos metropolia olis tänään antanut tulokset
Mikä hitto tossa savoniassa oikeasti voi kestää?? 😂 onks se päivitys unohtunut johonkin pinon pohjalle. Monivalinta, jestas sentään!
Voikohan tänään vielä myöhemmin tulla tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto tossa savoniassa oikeasti voi kestää?? 😂 onks se päivitys unohtunut johonkin pinon pohjalle. Monivalinta, jestas sentään!
Kieroillen kestää kauemmin ;)
"LAB ja HAMK tulokset nyt tulleet Opintopolkuun 😍😍😍 hain siis tekniikan aloille. Sain valintakokeesta 340 pistettä ja pääsin kaikkiin hakukohteisiin, eli ensimmäinen hakuvaihtoehto kutsuu!!! NY RILLATAAN! 🥰🥰"
ONNEA PALJON!! Kumpi sulla oli ykkösvaihtoehtona? 😊 Mietin, onko täällä tulevia opiskelutovereita.
T. HAMK Valkeakoski ykkösenä 🤗
Tosiaan LAB tulokset tulleet ja varasija 31.tekniikan puolelle. On eri asia noustaanko lainkaan ylös vai onko vaa toiveajattelua 😂😅 Onnea teille jotka saitte opintopaikkanne 😘
Te jotka olette ottamassa 1. hakutoiveesta saamaanne opiskelupaikkaa vastaan, niin eikö olekin kuumottavaa, että painaa varmasti oikeaa painiketta, että otan paikan sitovasti vastaan eikä siitä etten ota😅
Onko täällä muita, jotka on päässyt opiskelemaan Xamk fysioterapeutti, päivätoteutus?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka olette ottamassa 1. hakutoiveesta saamaanne opiskelupaikkaa vastaan, niin eikö olekin kuumottavaa, että painaa varmasti oikeaa painiketta, että otan paikan sitovasti vastaan eikä siitä etten ota😅
No hitto!!! Joo 😆 aivan kamalaa olisi painaa väärin!
En kestä. Neljäs kerta kun kävin valintakokeessa, nyt ykköskohteeseen läpi! Ja olisin päässyt kaikkiin kuuteen. En uskalla vielä tänään "painaa nappulaa" ettei tule huti.
Tsemppiä kaikille, kannattaa vain jaksaa harjoitella ja yrittää uudestaan!
Sano elä muuta! Hermot riekaleina täällä ootellaaan
Onnea 😊 Mulla ensimmäinen kerta, että kunnolla valmistauduin ja meni huonommin kuin viime syksynä 😅 Varmaan pisteytysmuutokset vaikuttivat. Toisaalta olen tyytyväinen, kun pääsin kaikki osiot läpi :D Nyt ostin valmennuskurssin ja haen taas keväällä 👍 En ole päässyt katsomaan koepisteitä, sivusto on kai ruuhkautunut, muilla sama?
Koepisteet näkee todennäköisesti vasta silloin 24.11. tuolta sivulta.
Minne hait?:)