AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Noniin onnea uuteen päivään meille! Koitetaan selvitä tästä sekoamatta! Mikä pettymys jos ei tänään tule, onpahan kerrankin sitten piiiiitkä vklp edessäpäin..
Noniin ajattelin että käyn vasta päivällä ekan kerran Opintopolussa - nyt klo 7:17 huomasin olevani jo katsomassa näkyykö mitään - Tamk palkkeja ei mulla näy mutta Centriaan oli yön aikana tullu palkit!!!!!!
Varmasti tänään taas tuloksia tiedossa! Savonian valintakurssin kohdalla ei edelleenkään palkkeja, joten niiden tulokset menevät varmaan ensi viikolle. Kaikissa muissa hakukohteissani Savoniaa lukuunottamatta nyt palkit.
turun amk palkit näkyvissä! ja enää vain ekassa toiveessa todistusvalinnan varasijat näkyvissä, alemmista varasijat poistuneet eli nyt jännätään onko palkkiteoria tosiaan totta. huuuh!
Hyi kun tuli äkkiä olo, että pettymyksiä tulossa. Toivotaan kaikki toisillemme parasta!
Eiköhän tässä vaiheessa se että noi varasijat tuolla näkyy jo kerro ettei paikkaa ole tulossa.
Vaikkei koulupaikkaa nyt tullutkaan, ylpeä olo on silti että jäin kätilöksi varasijalle 6. toiskertalaisena todistuksella. Ei oo historiassa turhaan opiskeltu.
Itse pelkään että kokeessa jokin osio hylätty ja siksi pettymys tulossa. Koin kokeen haastavaksi...
Eiliseen asti odotus sujui suht helposti, mutta eilisen aamupäivän ja tämän aamun aikana odotus on alkanut käymään sietämättömäksi. Opintopolkua ja tätä foorumia päivitellään ku vanhukset torikahvilla päivän säätä. Vastausten aika on nyt.
Mulla ei näy palkissa osiota "varasija" tai "varasijat".
Tarkoittiko tämä nyt jotenkin sitä, että olisi hyvä päätös tulossa?
Lapin YAMK valinta kesken... prkl... Ihan jo autossa töihin tullessa nauratti, että odotus on tän päivän osalta korkealla, mutta ihan varmaan saan tulokset vasta ensi viikolla tähän aikaan :D Mutta hei tsemppiä tähänkin päivään!
Vierailija kirjoitti:
turun amk palkit näkyvissä! ja enää vain ekassa toiveessa todistusvalinnan varasijat näkyvissä, alemmista varasijat poistuneet eli nyt jännätään onko palkkiteoria tosiaan totta. huuuh!
Sama homma täällä! Jos palkkiteoria pitää paikkansa, niin tirautan kyllä pari onnen kyyneltä, menen ja ostan itselleni jotain hyvää🥹
Missä kohdassa palkkia?
siis yo tai amistodistuksen kohdalta vai?
Hulluksihan tässä tulee odotellessa. Ei tiedä seisoisko päällään vai heittäisikö kärrynpyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä, onko näin? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä, onko näin? 😅
Varasijat näkyy yleensä oikeassa laidassa eikä sille ole omaa palkkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkään että kokeessa jokin osio hylätty ja siksi pettymys tulossa. Koin kokeen haastavaksi...
Samoja ajatuksia. Koe oli haastava ja siksi pientä lohtua tuo se, kun olivat laskeneet tietyissä osioissa alimpia pisterajoja. Ehkä se vielä tuo toivotun lopputuloksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä, onko näin? 😅
Tarkoitin siis sitä, kun minulla ei näy kohtaa "varasijat" ollenkaan. Liittyikö palkkiteoria jotenkin siihen, että varasija-osio näkyisi jo aiemmin, jos varasijalle tulee päätymään? Vai miten se nyt meni 🙊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä, onko näin? 😅
Tarkoitin siis sitä, kun minulla ei näy kohtaa "varasijat" ollenkaan. Liittyikö palkkiteoria jotenkin siihen, että varasija-osio näkyisi jo aiemmin, jos varasijalle tulee päätymään? Vai miten se nyt meni 🙊
Jos olet ollut mukana todistusvalinnassa eikä siellä mainita suoraan mitään siitä ettei paikkaa olisi, kuulostaa ihan lupaavalta!
Sivulta 31 katsoin, että 10:44 ilmoitettiin eilen ekoista tuloksists, XAMK:in osalta tarkalleen.