Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
1021/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna on tyypillinen suomalainen nainen;

läski ja luulee itsestään liikoja.

NAISET! Kehittäkää itseänne. Hankkikaa koulutus, työ ja laihduttakaa. Opetelkaa laittamaan ruokaa (oikeaa ruokaa, ei puolivalmista) ja lopettakaa miesviha.

Tuo olisi jo hyvä alku sille, että ette olisi inkkeleitä hautaan asti! :D

Mitä ihmettä sönkötät? Naiset kyllä käyvät töissä ja osaavat laittaa ruokaa :D Eikö nuo ole enemmän miespuolisten inkkelien ongelmia nuo syrjäytymiset ja kela-pummailut.

Vierailija
1022/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mitään xl naisia kohtaan. Monet yrittävät parhaansa. 

Monet elävät kuitenkin täysin omassa fantasiassaan. He hehkuttavat, että elämäntapa ei vaikuta mitenkään terveyteen ja luulevat, että pelkät kasvot riittävät saamaan 9/10 tasoisen miehen. Noh, ehkä joitakin onnistaa, mutta varmemmalla pääsee jos valitsee oman tasoisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassien tyhjennykseen käy 🤣🤣

Typerästi sanottu. Joskus voi olla ihan vaan hiljaa. Siinä ei nytkään olisi kukaan menettänyt mitään.

Oon samaa mieltä ja oli typerä kommenttu. Ei meinaa edes onnistu kassien tyhjennys. Harvalla kun on 20+cm, jotta pääsee ihrojen välitse.

Missä todellisuudessa sä oikein elät? Yhtälailla ylipainoinen nainen osaa levittää jalkansa kuten normaalipainoinen eikä siinä edessä mitään läskiä ole. Tuolla kommentilla paljastit vain ja ainoastaan oman typeryytesi ja tietämättömyytesi.

Itse olen ylipainoinen nainen ja hyvin on onnistunut seksi myös miesten kanssa joilla keskivertoa pienempi penis. 

Vierailija
1024/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että Jonnan silmissä vahvoilla voisi olla mies, joka on huomaavainen ja jolla on hyvät käytöstavat. Näitä nyt sitten kehittämään, miehet.

Ihan hyvä vinkki. Yllättäen 5% miehistä vaikuttaa olevan tätä mukavaa ja hyväkäytöksistä varteenotettavaa tasoa.

He kyllä erottuvat joukosta edukseen.

Näin on. Harmi vaan kun heitä on niin vähän.

Vierailija
1025/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä 😳 Hänhän on aivan mielettömän kaunis! Joku rotannaamainen harmaa insinöörismies häpeillyt seurassa? Ei saatana!

Ei se nyt mikään kaunis ole vaan "tavisnainen" jolla on ylipainoa eli ei mikään haluttu tai laadukas nainen.

Parisuhdemarkkinoilla se kuuluu sinne alakastiin.

Onhan tuo kasvoistaan kaunis, silmät vallankin, tukka on pitkä ja osaa pukeutua imartelevasti. Lisäksi on rintava, mistä moni mies pitää.

Oikeasti tällä palstalla, ja muutenkin netissä, tuntuu kulkevan ihan eri miehet kuin irl. Minä olen keski-ikäinen nainen, joka olen ollut vähän kaikkea kilpaurheilevan atleetin ja ryhävalaan väliltä (ettei uskoisi, miten paljon kortisoni lihottaa ja lyhyeessä ajassa, kaikella kunnioituksella ryhävalaita kohtaan), ja ihan samat miehet ovat kuolanneet perääni (pun intended) koko ajan. Ja uudetkin, ei sen puoleen.

Minun kokemukseni mukaan miehiä ei heilauta joku 20 kg suuntaan tai toiseen, eikä oikein sekään mitä päällensä pukee.

Vierailija
1026/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko söpön petite thaikun vai ihran, joka jatkaa kasvamistaan? Ota vielä huomioon, että tuo nainen ei kaunistu kukkiessaan. 35+ ja game over.

No sie et saa kumpaakaan, joten kysymys lienee retorinen.

Vierailija
1027/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerästi sanottu. Joskus voi olla ihan vaan hiljaa. Siinä ei nytkään olisi kukaan menettänyt mitään.

Oon samaa mieltä ja oli typerä kommenttu. Ei meinaa edes onnistu kassien tyhjennys. Harvalla kun on 20+cm, jotta pääsee ihrojen välitse.

Missä todellisuudessa sä oikein elät? Yhtälailla ylipainoinen nainen osaa levittää jalkansa kuten normaalipainoinen eikä siinä edessä mitään läskiä ole. Tuolla kommentilla paljastit vain ja ainoastaan oman typeryytesi ja tietämättömyytesi.

Itse olen ylipainoinen nainen ja hyvin on onnistunut seksi myös miesten kanssa joilla keskivertoa pienempi penis. 

Riippuu läskin määrästä ja asennosta. 

Vierailija
1028/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole mitään xl naisia kohtaan. Monet yrittävät parhaansa. 

Monet elävät kuitenkin täysin omassa fantasiassaan. He hehkuttavat, että elämäntapa ei vaikuta mitenkään terveyteen ja luulevat, että pelkät kasvot riittävät saamaan 9/10 tasoisen miehen. Noh, ehkä joitakin onnistaa, mutta varmemmalla pääsee jos valitsee oman tasoisensa.

Eipä vissiin ole :D Xl ei edes ole niin iso koko vielä kun suurin osa naisista on kokoa L.

Vierailija
1029/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonna on tyypillinen suomalainen nainen;

läski ja luulee itsestään liikoja.

NAISET! Kehittäkää itseänne. Hankkikaa koulutus, työ ja laihduttakaa. Opetelkaa laittamaan ruokaa (oikeaa ruokaa, ei puolivalmista) ja lopettakaa miesviha.

Tuo olisi jo hyvä alku sille, että ette olisi inkkeleitä hautaan asti! :D

Mitä ihmettä sönkötät? Naiset kyllä käyvät töissä ja osaavat laittaa ruokaa :D Eikö nuo ole enemmän miespuolisten inkkelien ongelmia nuo syrjäytymiset ja kela-pummailut.

Jep. Siksi inkeli etsii ikuisesti äitiä kokkaamaan ja siivoomaan. Mutta kuka semmoseen nyt ryhtyis?

Vierailija
1030/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että Jonnan silmissä vahvoilla voisi olla mies, joka on huomaavainen ja jolla on hyvät käytöstavat. Näitä nyt sitten kehittämään, miehet.

Ihan hyvä vinkki. Yllättäen 5% miehistä vaikuttaa olevan tätä mukavaa ja hyväkäytöksistä varteenotettavaa tasoa.

He kyllä erottuvat joukosta edukseen.

Näin on. Harmi vaan kun heitä on niin vähän.

Kyllä suurin osa miehistä on onneksi ihan hyväkäytöksisiä. Ne muut vaan melskaavat kuuluvimmin.

Vierailija
1031/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna itse on reilusti ylipainoinen eikä ole mikään todella kaunis vaan aika tavallisen näköinen nainen, hän on joku 2/5 tason nainen. 

Millaisen miehen hän haluaa? 

Miehen joka on vähintään 180cm,lihaksikas,korkeakoulutettu,omaa hyvät käytöstavat,itsevarma,huumorintajuinen,älykäs,pukeutuu merkkivaatteisiin,on rahaa millä hemmotella Jonnaa välillä ja painoa miehellä on sen verran että se ei ole lihava eikä mahaa ole. Tälläisen miehen taso on vähintään 4/5. 

Onko Jonnalla rima liian korkealla miesten suhteen ja eikö Jonnalle kelpaa mies joka on myös 2/5? 

Vierailija
1032/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä panisin Jonnaa koska vaan :)

Ylimääräiset kilot ei muuten tarkoita sitä, etteikö pillu voisi olla tosi kaunis.

Juu mutta kun hän ei kaivannut mitään panomiestä vaan kunnon miestä ja suhdetta.

Vierailija
1033/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko söpön petite thaikun vai ihran, joka jatkaa kasvamistaan? Ota vielä huomioon, että tuo nainen ei kaunistu kukkiessaan. 35+ ja game over.

No sie et saa kumpaakaan, joten kysymys lienee retorinen.

Suomen keskipalkalla saa helposti. 3k nettona on iso raha siellä. Heidän keskiverto on 400.

Vierailija
1034/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu läskin määrästä ja asennosta. 

No mä en sitten taida olla tarpeeksi läski koska seksi onnistuu kyllä ilman ongelmia. Myös takaapäin joka on yksi lempiasennoistani. Kyllä on miehet aina reiän löytäneet. :D 

Vierailija
1035/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna itse on reilusti ylipainoinen eikä ole mikään todella kaunis vaan aika tavallisen näköinen nainen, hän on joku 2/5 tason nainen. 

Miehen joka on vähintään 180cm,lihaksikas,korkeakoulutettu,omaa hyvät käytöstavat,itsevarma,huumorintajuinen,älykäs,pukeutuu merkkivaatteisiin,on rahaa millä hemmotella Jonnaa välillä ja painoa miehellä on sen verran että se ei ole lihava eikä mahaa ole. Tälläisen miehen taso on vähintään 4/5. 

Onko Jonnalla rima liian korkealla miesten suhteen ja eikö Jonnalle kelpaa mies joka on myös 2/5? 

Sillä ei taida olla kauheasti väliä. Kunhan nyt jokainen vain pitäisi ne loukkaavat ja törkeät kommentit muiden ulkonäöstä ihan vain omana tietonaan.

Vierailija
1036/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisina misseinä taidat pitää meitä suomalaisia naisia, kiva kuulla :) jos hänkin on vain 2/5 ulkonäöltään.

Vierailija
1037/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4749 kirjoitti:

Ja tämä on sitten vain Jonnan versio. Ehkä asiat eivät vain etene miesten kanssa toivotulla tavalla siitä yksi kertaisesta syystä, ettei Jonna ole heidän mielestään tarpeeksi kiinnostava ihmisenä. Vähän kuulosti teini-ikäiseltä pissikseltä tuolla videolla.

Vähän kuulostikin, mutta onhan nuo silti ihan pimeitä nuo miesten kommentit. Esimerkiksi tuo englanniksi viestitellyt. Aivan alimman tason mies, tervepäinen ei suustaan tuollaisia päästele.

Vierailija
1038/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna ei pyytänyt sun tasoarviota, koska sun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Ja Jonna halusi vain hyvää käytöstä. Tuo sinun lista on lienee sun ihannemiehen ominaisuudet. Onnea etsintään.

Vierailija
1039/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaihoiset pitää kuulemma, kun on vähän ylimääräistä. En tosin tiedä haluavatko suomen feministit miestä, joilla on yleensä suht konservatiiviset arvot.

Vierailija
1040/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku mies oikeasti sitä mieltä, että pelkkä normaalipainoisuus riittää korkeampaan tasoon? 

Kun ei se oikeasti riitä. Olen paljon normaalipainoisia miehiä, jotka ovat sitten muuten kyllä suoraan sanottuna etovia. Ei auta siinä kohtaa se normaalipainoisuus eikä todellakaan ole mitään tasokkaita miehiä. Myös naisista löytyy tapauksia, että kroppa on normaali, mutta kasvot, käytös, olemus yms. ei todellakaan ole mitään tasokasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän