Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
1001/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vain miettii, että minkähänlainen maan matonen se tämän jutun aloittajan on. Luultavasti silkkaa pazkaa.

Alfa

Vierailija
1002/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä pellejä tuo Jonna deittailee, mutta mielestäni oikein kaunis nainen ja kelpaisi minulle. Harmi, että olen jo parisuhteessa :)

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko artikkelista puuttui se tärkein tieto eli se minkä näköisiä nuo miehet olivat. Jos ne miehet olivat itse normaalipainoisia niin sitten yksinkertaisesti Jonna yrittää liian tasokkaita miehiä koska hän on ylipainoinen, jos nuo miehet olivat myös ylipainoisia niin sitten mä ihmettelen heidän käytöstään. 

T: mies

Liian tasokas mies haukkuu Jonnaa lihavaksi? 🤣 Joo, tosi tasokasta on.

Parisuhdemarkkinoilla nyt vaan normaalipainoinen ihminen on tasokkaampi kuin lihava eikä sille voi mitään.

Paitsi, jos ei osaa käyttäytyä ja haukkuu toisia.

Vierailija
1004/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko artikkelista puuttui se tärkein tieto eli se minkä näköisiä nuo miehet olivat. Jos ne miehet olivat itse normaalipainoisia niin sitten yksinkertaisesti Jonna yrittää liian tasokkaita miehiä koska hän on ylipainoinen, jos nuo miehet olivat myös ylipainoisia niin sitten mä ihmettelen heidän käytöstään. 

Miksi ylipainoinen ei voisi olla normaalipainoisen kanssa? Miksi oletat omien mieltymysten perusteella, että yhdellekään normaalipainoiselle miehelle ei kelpaa ylipainoinen nainen?

Itse olen ylipainoinen ja suurin osa miehistä joiden kanssa olen ollut ovat olleet normaalipainoisia. Enkä nyt tarkoita vain mitään yhden illan juttuja vaan ihan olen ollut avoliitossa jossa sain lapsen sekä toisen normaalipainoisen kanssa naimisissa. Nyt olen sinkku, mutta kiinnostusta on tullut niin normaalipainoisilta kuin ylipainoisilta miehiltä. 

En ymmärrä miksi ylipainoisen ihmisen pitäisi kelpuuttaa vain ylipainoiset ihmiset eikä saisi edes katsoa normaalipainoisiin päin. Se, että joku on normaalipainoinen ei tee hänestä automaattisesti tasokasta. 

Voi tietenkin olla mutta se on todella harvinaista että ylipainoinen seurustelee normaalipainoisen kanssa. 

Kelpuutatko sinä ylipainoisia miehiä kumppaniksi vai miksi vain normaalipainoiset tuntuu sinulle kelpaavan? 

Vierailija
1005/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoilla nyt vaan normaalipainoinen ihminen on tasokkaampi kuin lihava eikä sille voi mitään.

Normaalipaino ei automaattisesti tee ihmisestä tasokkaampaa. Sellaisiakin normaalipainoisia kuvatuksia tullut vastaan, että huh huh.

Vierailija
1006/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassien tyhjennykseen käy 🤣🤣

Vierailija
1007/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yourlifeyourdecisionnothingtodowithme kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yourlifeyourdecisionnothingtodowithme kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehille kelpaa enää mikään. Muakin useimmat katsovat kuin halpaa makkaraa kun on vähän aknearpia ja en ole langanlaiha vaan löytyy per settä ja reittä. Ylipainoinen en ole. En ymmärrä miksi näiden miesten täytyy sitten vaivautua paikalle? Noloa heiltäkin. Ja mullakin ollut rehelliset kuvat eli kuvia ilman meikkiä jne.

N26

1. kuvia ilman meikkiä myös

2. tuoreita kuvia

3. koko vartalokuvia

4. et ilmoita olevasi pehmeä tai muita hienosanoja kuvaillessasi itseäsi

Miksi ei saa sanoa että on pehmeä? Pehmeys on ihanaa.

Älä itke sitten, kun toinen tulkitsee asian omin päin ja järkyttyy tavatessanne kasvotusten 

Sun kannattaa kirjottaa sinne profiiliin että tykkäät poikamaisista vartaloista.

Vierailija
1008/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että Jonnan silmissä vahvoilla voisi olla mies, joka on huomaavainen ja jolla on hyvät käytöstavat. Näitä nyt sitten kehittämään, miehet.

En todellakaan halua olla vahvoilla tuon Jonnan tai hänen kaltaistensa silmissä. Onneksi ei siis tarvitse ruveta "kehittämään" käytöstään.

m26

Vierailija
1009/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipaino ei automaattisesti tee ihmisestä tasokkaampaa. Sellaisiakin normaalipainoisia kuvatuksia tullut vastaan, että huh huh.

Kuinka monta pariskuntaa tiedät missä toinen on selkeästi ylipainoinen ja toinen normaalipainoinen? Ei tuolla kaduilla niitä pariskuntia juurikaan näy joten miksi sellaisia pariskuntia sitten ei ole? 

Vierailija
1010/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipainoinen ei voisi olla normaalipainoisen kanssa? Miksi oletat omien mieltymysten perusteella, että yhdellekään normaalipainoiselle miehelle ei kelpaa ylipainoinen nainen?

Itse olen ylipainoinen ja suurin osa miehistä joiden kanssa olen ollut ovat olleet normaalipainoisia. Enkä nyt tarkoita vain mitään yhden illan juttuja vaan ihan olen ollut avoliitossa jossa sain lapsen sekä toisen normaalipainoisen kanssa naimisissa. Nyt olen sinkku, mutta kiinnostusta on tullut niin normaalipainoisilta kuin ylipainoisilta miehiltä. 

En ymmärrä miksi ylipainoisen ihmisen pitäisi kelpuuttaa vain ylipainoiset ihmiset eikä saisi edes katsoa normaalipainoisiin päin. Se, että joku on normaalipainoinen ei tee hänestä automaattisesti tasokasta. 

Voi tietenkin olla mutta se on todella harvinaista että ylipainoinen seurustelee normaalipainoisen kanssa. 

Kelpuutatko sinä ylipainoisia miehiä kumppaniksi vai miksi vain normaalipainoiset tuntuu sinulle kelpaavan? 

No ei todellakaan ole mitenkään harvinaista vai missä ihmeen todellisuudessa sä oikein elät. :D Kyllä mulle kelpaa myös ylipainoinen mies, mutta on nyt vain sattunut suurin osa olemaan normaalipainoisia. Tällä hetkellä kyllä virittelen Tinderissä sutinaa miehen kanssa joka on ylipainoinen, mutta sellainen seksikäs nallekarhumainen ja kasvoiltaan komea.

Vierailija
1011/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerästi sanottu. Joskus voi olla ihan vaan hiljaa. Siinä ei nytkään olisi kukaan menettänyt mitään.

Vierailija
1012/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta pariskuntaa tiedät missä toinen on selkeästi ylipainoinen ja toinen normaalipainoinen? Ei tuolla kaduilla niitä pariskuntia juurikaan näy joten miksi sellaisia pariskuntia sitten ei ole? 

Aika montakin ja vastaan tulee usein. Mä en voi mitään sille, että sä kuljet laput silmillä. 

Vierailija
1013/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄ ON NIIN PERUS

2/10 hakee ainoastaan 9/10. Peitellään kehoa, jotta ei näy mitään.

Tai meikataan/photoshopataan, jolla peitetään vanhuuden "ilot".

Naisella saa olla vaikka mitkä kriteerit, pituus, raha, paino, maine yms yms..

Miksei ne tee artikkelia, jossa nainen ghostaa, kun mies ei vastaa hänen odotuksiaan? Ainiin KOSKA FEMINISMI JEE

Vierailija
1014/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että Jonnan silmissä vahvoilla voisi olla mies, joka on huomaavainen ja jolla on hyvät käytöstavat. Näitä nyt sitten kehittämään, miehet.

En todellakaan halua olla vahvoilla tuon Jonnan tai hänen kaltaistensa silmissä. Onneksi ei siis tarvitse ruveta "kehittämään" käytöstään.

m26

No ääliönä et ole vahvoilla kenenkään silmissä.

Vierailija
1015/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m26

Suosittelen silti huomaavaisuutta ja hyviä käytöstapoja. Niillä teet paremman vaikutuksen kuin millään muulla. Mutta teet kuten itse parhaaksi näet 🙂.

Vierailija
1016/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole mitenkään harvinaista vai missä ihmeen todellisuudessa sä oikein elät. :D Kyllä mulle kelpaa myös ylipainoinen mies, mutta on nyt vain sattunut suurin osa olemaan normaalipainoisia. Tällä hetkellä kyllä virittelen Tinderissä sutinaa miehen kanssa joka on ylipainoinen, mutta sellainen seksikäs nallekarhumainen ja kasvoiltaan komea.

Kyllä se on harvinaista. Ehkä muutama pariskunta sadasta on sellaisia missä toinen on ylipainoinen ja toinen normaalipainoinen. Lähes kaikki pariskunnat taas on sellaisia missä normaalipainoiset on keskenään ja ylipainoiset keskenään.

T:mies 

Vierailija
1017/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerästi sanottu. Joskus voi olla ihan vaan hiljaa. Siinä ei nytkään olisi kukaan menettänyt mitään.

Oon samaa mieltä ja oli typerä kommenttu. Ei meinaa edes onnistu kassien tyhjennys. Harvalla kun on 20+cm, jotta pääsee ihrojen välitse.

Vierailija
1018/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä ja oli typerä kommenttu. Ei meinaa edes onnistu kassien tyhjennys. Harvalla kun on 20+cm, jotta pääsee ihrojen välitse.

Sinä osoitat tasoasi nyt hyvin surullisella tavalla.

Vierailija
1019/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jonnan mukaan baari ei tosin ole paljoa parempi paikka. Yöelämä paljastaa, miten plus-kokoiseen suhtaudutaan verrattuna hoikempiin ystäviin. Tyttökavereille saatetaan ostaa juomia, mutta Jonnalle ei. Ei, vaikka hän seisoisi ihan vieressä. Silloin hän ajattelee:

– No, mäkin voisin ottaa ton, mutta ihan vaan omaan piikkiin sitten.

Usein baarissa käy niin, että Jonnan tyttöporukkaa on pyydetty liittymään seuraan. Niissä tilanteissa Jonna on huomannut, että hänelle puhutaan muita vähemmän.

– Kysyisit edes kaksi kysymystä minulta, jos kysyt muilta viisi, Jonna miettii.

Mutta entä jos omaa silmää vain sattuu miellyttämään tietynlainen ulkonäkö? Eikö jokainen saa tapailla ketä tahtoo?

– Totta kai saa. Onhan mullakin mieltymyksiä. Saan silti sanoa, jos minusta tuntuu ikävältä, Jonna vastaa."

Eli toisin sanottuna, Jonna pitäisi myös sada ilmaisia juomia ja huomiota, yhtä paljon kuin hoikempien ystäviensä. Vaan kuinkahan mahtaa olla, tarjoaako Jonna kaikille miehille tasapuolisesti huomiota? Ja mahtavatko nämä mieltymykset olla kuinkakin paljon stereotypioista poikkeavia? Veikkaanpa että Jonnan "mieltymys" on pitkä, raamikas, itsevarma ja sanavalmis mies. Ja tämä mies saa huomiota, kun taas porukan ujo ja pienikokoinen mies ei saa Jonnalta ainuttakaan kysymystä kun tämä katselee silmät lautasina porukan komeaa ja karismaattista miestä.

Ongelmahan tuossa on kerrottu viimeisessä kohdassa. Jonnaa harmittaa, että on hän kavereiden kanssa viettämässä aikaa, joku tai jotkut miehet pyytävät häntä ja hänen kavereitaan liittymään seuraan minkä jälkeen Jonna jää porukan ulkopuolelle, koska uusi seura kohtelee häntä kuin ilmaa. Kyllä muakin ketuttaisi ihan urakalla, jos lähtisin kavereiden kanssa illanviettoon ja yhtäkkiä olisin ulkopuolinen jopa siinä kavereiden kanssa ollessa. Ei kyse ole niistä ilmaisista juomista, vaan siitä että jos itse jää ainoana ilman ja joutuu tilaamaan omaan piikkiin eikä kukaan näistä uusista tyypeistä edes puhu sulle, niin tietää kyllä että olisi ihan sama vaikka vaivihkaa liueta paikalta eikä porukka varmaan edes huomaisi kovin pian. Sellainen pilaa kenen tahansa illan.

Jos tilanne on tämä, niin silloin ongelma on kyllä niissä Jonnan kavereissa eikä miehissä. Miten voi olla noin halpamaista, että jos on lähdetty ystäväporukalla viettämään iltaa, niin yhtäkkiä aletaankin kiehnäämään joidenkin random-ukkojen kanssa ja jätetään toinen yksin? Jos minulle tehtäisiin toistuvasti noin, niin olisi kyllä äkkiä entisiä ystäviä.

Vierailija
1020/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko söpön petite thaikun vai ihran, joka jatkaa kasvamistaan? Ota vielä huomioon, että tuo nainen ei kaunistu kukkiessaan. 35+ ja game over.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän