Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder toimii sillä lailla, että osapuolet tykkäävät toistensa profiileista, ja sitten voi jutella ja jopa sopia treffit. Menee hiukan kohtuuttomaksi, kun miehet tykkäävät kaikista, ja naisen pitäisi vieläpä ymmärtää, tykkäisivätkö ihan oikeasti ja pitäisi kieltäytyä treffeistä "tasoaan ylempien" kanssa.
Ei sillä, kyllä minäkin usein ruksitan ihan sillä perusteella, että mies vaikuttaa liian hyvännäkiseltä minulle, mutta muuten yritän kyllä käyttää sovellusta kuten tarkoitettu eli laittaa oikealle minua viehättäviä, enkä niitä joiden ajattelen vain kelpuuttavan minut.
Et varmaan myöskään ihmettele iltapäivälehdissä, miksi se komea mies ei halunnutkaan naimisiin vaan pillua
No sellaista ei ole käynyt, että olisin ihmetellyt, koska olen ollut tyytyväinen jos olen saanut seksiä, enkä kovin monen kanssa halua parisuhdetta - vaikka olisi komeakin, heh. Olen sikäli aika immuuni valehteleville hyväksikäyttäjille, koska lähtökohtaisesti ajattelen miehistä pahaa ja etsin virheitä, eikä parisuhde ole ajankohtainen kuin vasta kuukausien tapailun jälkeen. Jutun nainen ei ole kyyninen, vaan hän vielä uskoo miehistä hyvää.
Tuntuu hurjalta että miehet harrastavat seksiä ihmisen kanssa joka ei viehätä. No ei siinä mitään, siksi minä panenkin 10 vuotta nuorempia miehiä kun kerta suostuvat vanhaa polkemaan. Kiitos siitä.
Erittäin monet miehet harrastavat seksiä naisten kanssa, joita pitävät todella vastenmielisinä. Tämän kun naiset oppisivat ymmärtämään.
Erittäin moni mies kertoo, että heillä ei heppiin tule mitään liikettä ellei se alaston nainen siinä edessä ole kaunis.
Omasta kokemuksesta voin kertoa että ainakin itse pystyn panemaan lähes ketä tahansa naista ihan helposti.
No hyh. Minä en naisena pysty panemaan ketään vastenmielisenä pitämääni ollenkaan. Tai en sellaistakaan, joka ei herätä positiivisia tunteita.
Minä miehenä pystyn ja joskus on pakko. Se on perseestä. Eri
Missä tilanteessa sinun on ollut pakko mennä sänkyyn jonkun kanssa jota pidät epäviehättävänä??
Silloin kun haluaa helppoa seksiä eikä satu olemaan top 10 mies
Mä naisena ainakin mielummin masturboin kun harrastan seksiä miehen kanssa joka ei mua miellytä. Eikä kyllä kaikki miehetkään pane jotakin ei-viehättäviä.
Sitä vain miettii, että minkähänlainen maan matonen se tämän jutun aloittajan on. Luultavasti silkkaa pazkaa.
Naurattaa tuo kun miehet luulee että niiden tehtävä on tulla kertomaan naiselle että hän on lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että Jonnan silmissä vahvoilla voisi olla mies, joka on huomaavainen ja jolla on hyvät käytöstavat. Näitä nyt sitten kehittämään, miehet.
Sinä nyt et tiedä koko ongelman ydintä, Jonnalle ei kelpaa lihava mies ja normaalipainoiset miehet ei halua Jonnaa.
Ongelma ratkeaa jos Jonna laihduttaa tai sitten Jonna tyytyy lihavaan mieheen.
Jonna kertoi ongelman ytimen. Käytöstapojen puute.
Jonnalle "käytöstapojen puute" tarkoittaa että hoikka erikoislääkäri-lentokapteeni ei ota häntä feedattavaksi kauniaislaiseen 300m2 omakotitaloon jossa kodinhoitaja tekee kaikki kotityöt.
En tiedä kenestä Jonnasta nyt puhut, mutta ilmeisesti kyseinen nainen on satuttanut sinua pahasti. Se on ikävää.
Ja tämä on sitten vain Jonnan versio. Ehkä asiat eivät vain etene miesten kanssa toivotulla tavalla siitä yksi kertaisesta syystä, ettei Jonna ole heidän mielestään tarpeeksi kiinnostava ihmisenä. Vähän kuulosti teini-ikäiseltä pissikseltä tuolla videolla.
Vierailija kirjoitti:
Stanan jonnet ja vielä keski-ikäisetkin jonnet kuolaavat vain filtterinaamojen ja kehojen perään... aitoa naista nähneetkään. Sääli miten ulkonäkökeskeiseksi maailma on mennyt.
Niin niin, jos ei lihavuuden rajoilla keikkuva henkilö kelpaa, niin maailman ulkonäkökeskeisyys on iham berseestä, sillä lihavan ja "poikavartalon" välimaastossa ei toki ole mitään! Aivan kuin näillä lihavuuden rajoilla keikkuvilla ei olisi mitään omia kriteerejä tai mieltymyksiä, varmasti hekin laittavat hylkyyn hyvän määrän janttereita, ml. lihavia... Mutta he toki eivät ole ulkonäkökeskeisiä.
Käyttäjä4749 kirjoitti:
Ja tämä on sitten vain Jonnan versio. Ehkä asiat eivät vain etene miesten kanssa toivotulla tavalla siitä yksi kertaisesta syystä, ettei Jonna ole heidän mielestään tarpeeksi kiinnostava ihmisenä. Vähän kuulosti teini-ikäiseltä pissikseltä tuolla videolla.
Sekin on mahdollista. Niissäkään tapauksissa ei varmaan tarvitse ruveta ulkonäköä haukkumaan, tai muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset ovat läskejä. Onneksi olen Suomessa asuessani vapaaehtoisesti sinkku. En kestäisi tuollaisia naisia päivääkään.
Hei! Läskit suominaiset! Ottakaa mallia japanilaisista naisista. Kiitos. M28
Tämä.
Nämä meidän Jonnat ja Jaanat vain lihoo ja lihoo. Japanissa ja Etelä-Koreassa naiset huolehtivat terveydestään. Saisivat suomalaiset naiset todellakin ottaa mallia ulkomaalaisista, etenkin aasialaisista, naisista ja RYHDISTÄYTYÄ.
Kuule osoitapa viestisi SUOMALAISILLE MIEHILLE joista suurempi osa on lihavia kuin suomalaisista naisista.
Olen hetero. Ei voisi vähempää kiinnostaa miesten paino. Suominaiset ovat sitä paitsi lihavampia ja suurempi % naisista on ylipainoisia.
70% suomimiehistä on läskejä ja 60% naisista, se on ihan tilastofakta mutta apukoululainen ääliö tuskin ymmärtää oikeita mitattuja tieteellisiä faktoja.
apukoulu? Ootsä vanhuuseläkkeellä? Löytyykö tinderistä gilfhuntereita?
Naiset jotka pyrkivät miellyttämään kaikkia päätyvät lopulta vain inhoamaan itseään. Pitää olla oma itsensä. Tyytyväinen itseensä. Silloin jokainen on parhaimmillaan.
Koko artikkelista puuttui se tärkein tieto eli se minkä näköisiä nuo miehet olivat. Jos ne miehet olivat itse normaalipainoisia niin sitten yksinkertaisesti Jonna yrittää liian tasokkaita miehiä koska hän on ylipainoinen, jos nuo miehet olivat myös ylipainoisia niin sitten mä ihmettelen heidän käytöstään.
T: mies
Jonna pyytää miehiltä normaaleja käytöstapoja, niin miehet triggeröityy vielä huonompiin käytöstapoihin. Mitä teinejä täällä oikein pyörii?
Kannattaisi laihduttaa ennenkuin täyttää 30-vuotta... muuten jää jäljelle ruma roikkuva nahka. Nyt kun iho on kimmoisa, on laihduttaminenkin helpompaa ja tulee nätimpi lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Koko artikkelista puuttui se tärkein tieto eli se minkä näköisiä nuo miehet olivat. Jos ne miehet olivat itse normaalipainoisia niin sitten yksinkertaisesti Jonna yrittää liian tasokkaita miehiä koska hän on ylipainoinen, jos nuo miehet olivat myös ylipainoisia niin sitten mä ihmettelen heidän käytöstään.
Liian tasokas mies haukkuu Jonnaa lihavaksi? 🤣 Joo, tosi tasokasta on.
Vierailija kirjoitti:
Ei paino liity käytöstapoihin mitenkään. Hoikka ja ylipainoinen voivat käyttäytyä yhtä hyvin muita ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole väliä. Ääliö on ääliö, oli minkälaisessa paketissa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehen suurin rakkauden ja ihailun kohde on kuviteltu alfamies.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi laihduttaa ennenkuin täyttää 30-vuotta... muuten jää jäljelle ruma roikkuva nahka. Nyt kun iho on kimmoisa, on laihduttaminenkin helpompaa ja tulee nätimpi lopputulos.
Jonnan ei tarvitse laihduttaa, jos ei tahdo. Ei varsinkaan miesten takia. Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen ei voisi olla normaalipainoisen kanssa? Miksi oletat omien mieltymysten perusteella, että yhdellekään normaalipainoiselle miehelle ei kelpaa ylipainoinen nainen?
Itse olen ylipainoinen ja suurin osa miehistä joiden kanssa olen ollut ovat olleet normaalipainoisia. Enkä nyt tarkoita vain mitään yhden illan juttuja vaan ihan olen ollut avoliitossa jossa sain lapsen sekä toisen normaalipainoisen kanssa naimisissa. Nyt olen sinkku, mutta kiinnostusta on tullut niin normaalipainoisilta kuin ylipainoisilta miehiltä.
En ymmärrä miksi ylipainoisen ihmisen pitäisi kelpuuttaa vain ylipainoiset ihmiset eikä saisi edes katsoa normaalipainoisiin päin. Se, että joku on normaalipainoinen ei tee hänestä automaattisesti tasokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemarkkinoilla nyt vaan normaalipainoinen ihminen on tasokkaampi kuin lihava eikä sille voi mitään.
Nämä "Jonnat" eivät itse yleensä huomioi ja juttele vaatimattoman näköisille tuntemattomille miehille oma-aloitteisesti yhtään mitään, vaikka ollaan samassa vasta tavatussa porukassa. Juomien tarjoamisesta puhumattakaan. He eivät itse todellakaan tee sitä mistä miehiä kritisoivat.
Tervetuloa tavallisten miesten maailmaan, jossa suurin osa tuntemattomista naisista kohtelee kuin ilmaa näissä tilanteissa.