Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Tummaihoiset pitää kuulemma, kun on vähän ylimääräistä. En tosin tiedä haluavatko suomen feministit miestä, joilla on yleensä suht konservatiiviset arvot.
Tulihan se mustamiesfantasiakin sieltä. Joko ois laari pian tyhjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna itse on reilusti ylipainoinen eikä ole mikään todella kaunis vaan aika tavallisen näköinen nainen, hän on joku 2/5 tason nainen.
Millaisen miehen hän haluaa?
Miehen joka on vähintään 180cm,lihaksikas,korkeakoulutettu,omaa hyvät käytöstavat,itsevarma,huumorintajuinen,älykäs,pukeutuu merkkivaatteisiin,on rahaa millä hemmotella Jonnaa välillä ja painoa miehellä on sen verran että se ei ole lihava eikä mahaa ole. Tälläisen miehen taso on vähintään 4/5.
Onko Jonnalla rima liian korkealla miesten suhteen ja eikö Jonnalle kelpaa mies joka on myös 2/5?
Aikamoisina misseinä taidat pitää meitä suomalaisia naisia, kiva kuulla :) jos hänkin on vain 2/5 ulkonäöltään.
Suomalaiset naiset on pääosin luokkaa 3/5 eli ei häävejä, vain harva nainen on 4/5 tai 5/5.
Ylipaino naisillakin yleistä,pukeutuminen ei ole naisellista, käytöstavat ei ole naisellisia, monella huono ruumiinrakenne, ruma naama. Jonnalla jos naama olisi ruma niin se olisi 1/5.
Vierailija kirjoitti:
Jonna pyytää miehiltä normaaleja käytöstapoja, niin miehet triggeröityy vielä huonompiin käytöstapoihin. Mitä teinejä täällä oikein pyörii?
Jos joku triggeröityy, niin tämä Jonna itse. Jutun perusteella hän ennen tapaamistaan jankutti moneen kertaan pluskokoisuudestaan, ja sitten kun mies tavatessa sanoi, etteivät hänen ihransa olekaan niin pahoja kuin mies oli puheiden perusteella ajatellut, niin Jonna pahoittaa siitä mielensä ja päätyy Ilta-Sanomiin haukkumaan suomalaisia miehiä. Jos hän itse ei tekisi läskeistään niin suurta numeroa, niin eivät miehetkään sitä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Tummaihoiset pitää kuulemma, kun on vähän ylimääräistä. En tosin tiedä haluavatko suomen feministit miestä, joilla on yleensä suht konservatiiviset arvot.
Suomalaisilla miehillä on usein myös konservatiiviset arvot, poislukien perhe- ja sukurakkaus. Että siinä mielessä valinta on usein ojan ja allikon välillä
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka pyrkivät miellyttämään kaikkia päätyvät lopulta vain inhoamaan itseään. Pitää olla oma itsensä. Tyytyväinen itseensä. Silloin jokainen on parhaimmillaan.
Juuri näin. Koskee myös miehiä. Kun on sinut itsensä kanssa ja muille ystävällinen niin on haluttua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna itse on reilusti ylipainoinen eikä ole mikään todella kaunis vaan aika tavallisen näköinen nainen, hän on joku 2/5 tason nainen.
Miehen joka on vähintään 180cm,lihaksikas,korkeakoulutettu,omaa hyvät käytöstavat,itsevarma,huumorintajuinen,älykäs,pukeutuu merkkivaatteisiin,on rahaa millä hemmotella Jonnaa välillä ja painoa miehellä on sen verran että se ei ole lihava eikä mahaa ole. Tälläisen miehen taso on vähintään 4/5.
Onko Jonnalla rima liian korkealla miesten suhteen ja eikö Jonnalle kelpaa mies joka on myös 2/5?
Jonna ei pyytänyt sun tasoarviota, koska sun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Ja Jonna halusi vain hyvää käytöstä. Tuo sinun lista on lienee sun ihannemiehen ominaisuudet. Onnea etsintään.
Oliko Jonnalta hyvää käytöstä ottaa vain nättejä epärealistisia kuvia ja peitellä totuutta?
Peitellä mitä? Hänhän kertoi miehille olevansa xl-kokoa jo ennen tapaamista. Eikä kaikki kuvat olleet mitään peittäviä.
Kuolaisin pahoinvoinnista niiden reisien takia.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku mies oikeasti sitä mieltä, että pelkkä normaalipainoisuus riittää korkeampaan tasoon?
Kun ei se oikeasti riitä. Olen paljon normaalipainoisia miehiä, jotka ovat sitten muuten kyllä suoraan sanottuna etovia. Ei auta siinä kohtaa se normaalipainoisuus eikä todellakaan ole mitään tasokkaita miehiä. Myös naisista löytyy tapauksia, että kroppa on normaali, mutta kasvot, käytös, olemus yms. ei todellakaan ole mitään tasokasta.
Naisen tasoon vaikuttaa pääosin ulkonäkö ja paino. Luonne myös osittain vaikuttaa mutta ei niin paljoa kuin ulkonäkö ja paino.
T: mies
Vierailija kirjoitti:
"Vastakkaisen sukupuolen huomio yökerhoympäristössä "ansaitaan" hyvällä ulkonäöllä. Eli jos näytät hyvältä, tulet saamaan huomiota. Jos et näytä hyvältä, et tule saamaan huomiota."
Kyllä se näin on. Itse kävin nuorempana säännöllisesti yökerhoissa ja tuntui että kukaan ei huomaakaan minua. Minulla oli vain noin 12 kg painoa liikaa. Innostuin laihduttamaan, ja kyllä asia muuttui sitten. Aloin saamaan huomiota eri tavalla ja olin yllättynyt siitä. Mutta se oli vain pelkkää huomiota ja seksin halua, ei johtanut mihinkään. Pikkuhiljaa lihoin 5kg takaisin. Eräs outo ihminen kenen kanssa juttelin baarissa satunnaisesti kommentoi että olen vankistunut. Heti huomattiin.
Nykyään olen reilusti lihava enkä käy missään. Olen koko elämäni kamppaillut kilojen kanssa ja lopulta luovuttanut.
Miksi metsästit yökerhojen kovimpia himonussija suosikkimiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku mies oikeasti sitä mieltä, että pelkkä normaalipainoisuus riittää korkeampaan tasoon?
Kun ei se oikeasti riitä. Olen paljon normaalipainoisia miehiä, jotka ovat sitten muuten kyllä suoraan sanottuna etovia. Ei auta siinä kohtaa se normaalipainoisuus eikä todellakaan ole mitään tasokkaita miehiä. Myös naisista löytyy tapauksia, että kroppa on normaali, mutta kasvot, käytös, olemus yms. ei todellakaan ole mitään tasokasta.
Jos kaikki muut tekijät ovat samoja, niin normaalipainoinen (nainen) on aina ylipainoista tasokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisina misseinä taidat pitää meitä suomalaisia naisia, kiva kuulla :) jos hänkin on vain 2/5 ulkonäöltään.
Suomalaiset naiset on pääosin luokkaa 3/5 eli ei häävejä, vain harva nainen on 4/5 tai 5/5.
Ylipaino naisillakin yleistä,pukeutuminen ei ole naisellista, käytöstavat ei ole naisellisia, monella huono ruumiinrakenne, ruma naama. Jonnalla jos naama olisi ruma niin se olisi 1/5.
Se on varmaan rankkaa tolleen 0/5 miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tasoon vaikuttaa pääosin ulkonäkö ja paino. Luonne myös osittain vaikuttaa mutta ei niin paljoa kuin ulkonäkö ja paino.
T: mies
Aa ja sit avioeron hetkellä itketään hullua naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki muut tekijät ovat samoja, niin normaalipainoinen (nainen) on aina ylipainoista tasokkaampi.
Jotkut miehet kuitenkin haluaa pyöreämmän naisen. Jopa normaalipainoiset miehet. Ei kaikki halua mahdollisimman laihaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassien tyhjennykseen käy 🤣🤣
Typerästi sanottu. Joskus voi olla ihan vaan hiljaa. Siinä ei nytkään olisi kukaan menettänyt mitään.
Oon samaa mieltä ja oli typerä kommenttu. Ei meinaa edes onnistu kassien tyhjennys. Harvalla kun on 20+cm, jotta pääsee ihrojen välitse.
Missä todellisuudessa sä oikein elät? Yhtälailla ylipainoinen nainen osaa levittää jalkansa kuten normaalipainoinen eikä siinä edessä mitään läskiä ole. Tuolla kommentilla paljastit vain ja ainoastaan oman typeryytesi ja tietämättömyytesi.
Itse olen ylipainoinen nainen ja hyvin on onnistunut seksi myös miesten kanssa joilla keskivertoa pienempi penis.
No katsos kun poju ei ole koskaan päässyt edes sormella koittaan, mistä se voisi tietää?
Kumma, miten tämä läskiviha on aina naista saamattomien miesten juttu. Ne miehet, jotka saavat naista, eivät vaivaa päätään tinder- tai palstanaisten tasolla, vaan elävät elämäänsä ja ovat varmaan tälläkin hetkellä panemassa.
IRL olen kuullut tälle palstalle ominaista läskivihaa vain appiukkoni suusta. Se kun on katkera siitä, että ei saa nuorta, hoikkaa ja kaunista naista. Selittää, että viisikymppinen olisi hänelle jo nuori, kun on itse yli 70. Pihlajanmarjat on kovin happamia, kun kaljuuntunut suurkuluttaja ei kelpaa, vaikka kuinka olisi nuorena ollut kova tanssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuolaisin pahoinvoinnista niiden reisien takia.
Hankipa yrjöämpäri kun lähdet prismaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen noin 3,5/5 mies koska olen ihan ok näköinen, en ole ylipainoinen, on korkeakoulutus ja palkkaa saan ihan hyvin työstäni. Minulla on asuntolainaa vähän enää, velaton kesämökki ja ihan hieno auto.
Tasoani laskee se etten ole 190cm, naama ei ole sellanen jykeväleukainen piirtyvä leuka.
Onko se laihduttaminen ja normaalipainossa pysyminen nyt niin ylitsepääsemättömän vaikeaa? Ei minulle ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kohdalla on, he pitävät laihemmista naisista. Puhutaan keskiarvosta. En siis puhu Katja Ihalaisen aviomiehestä yms, joilla on siihen fetissi. Miehet keskiarvoisesti myös pitävät nuoremmista naisista.
Sama kuin nainen valitsisi mielummin pitkän tai menestyneen miehen. Kyse on aina keskiarvosta. Tosin kukaan ei puutu naisten makuun, ainoastaan miehen. Koska FEMINISMI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen noin 3,5/5 mies koska olen ihan ok näköinen, en ole ylipainoinen, on korkeakoulutus ja palkkaa saan ihan hyvin työstäni. Minulla on asuntolainaa vähän enää, velaton kesämökki ja ihan hieno auto.
Tasoani laskee se etten ole 190cm, naama ei ole sellanen jykeväleukainen piirtyvä leuka.
Tosta voi vähentää -3,5 juttujen perusteella.
Oliko Jonnalta hyvää käytöstä ottaa vain nättejä epärealistisia kuvia ja peitellä totuutta?