Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
421/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hauku Jonnaa mutta jokainen mies jolla on komeutta tai vaurautta, jättää tuollaisen naisen ottamatta, tämä on ruma fakta.

Entäs jos miehellä onkin sivistystä ja järkeä?

Vierailija
422/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olisi kiva kuulla että minkälaisen miehen Jonna haluaa kumppaniksi. Siis minkä näköinen mies sille kelpaa,mikä koulutustaso sillä miehellä on ja missä asemassa se mies on työelämässä.

Nyt tuon artikkelin perusteella jäi täysin mysteeriksi se oliko ne Jonnan tapailemat miehet minkälaisia?

Tämä. Olisi aivan super mielenkiintoista nähdä ne miehet, joiden kanssa Jonna on treffeillä käynyt, ja jotka eivät Jonnasta kiinnostuneet.

Olen aivan varma että Jonna ei treffaille ylipainoisten miesten kanssa, Jonna kelpaisi kyllä monelle ylipainoiselle miehelle mutta miksi Jonnaa ei kiinnosta ylipainoiset miehet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on tärkeää, että naisella on pieni tiukka ja treenattu peppu. Joten tuommonen läski levinnyt takakontti ei kyllä kauheesti innosta. 

Vierailija
424/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen ihminen voi muuttua normaalipainoiseksi jos vain haluaa. Se vaatii aikaa tyypillisesti pari kuukautta eikä mistään tarvitse edes luopua koska terveellisesti voi syödä hyvin ja liikkua voi halvalla.

Lihasten hankkiminen on vaikeampaa ja pituuden mahdotonta. Silti ulkonäköstandardeissa näiden puuttumista pidetään omana syynä, kun taas lihavuutta ei.

Itku siitä että muut eivät pidä omasta ulkonäöstä on sitä turhempaa mitä pienemmällä vaivalla voi asian korjata. Tai sitten voi olla rohkeasti oma itsensä, mutta olla valittamatta siitä jos kaikki muut eivät siitä viehäty.

Vierailija
425/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tätä. Jos deittikumppanin ulkonäkö ei nappaakaan, niin miksi se pitää ääneen sanoa? Eikö voi vaan todeta, että tämä ei nyt taida toimia. Tuntuu siltä että halutaan oikein pahoittaa toisen mieli sen sijaan, että oltaisiin ystävällisiä ja kohteliaita. Vai ettekö pysty käyttäytymään ja olemaan kohteliaita jos jonkun ulkonäkö ei teitä miellytä?!

Vierailija
426/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jonna vaan on paljon tasokkaampi kuin keskivertomies. Siksi tuntuukin oudolta, että joku häpeäisi hänen seuraansa. Jos olisin heteromies, niin olisin ylpeä, että saisin noin kauniin naisen. Ja miksi jotkut täällä käyttäytyy kuin Jonna olisi jotenkin todella lihava? Eikä ylipaino automaattisesti tarkota, ettei pidä huolta itsestään. Eihän kukaan ajattele niin alipainosestakaan.

Ei minulla ainakaan ole mitään väliä, pitääkö nainen "huolta itsestään". Minä viehätyn hyvin hoikista naisista seksuaalisesti mutta en viehäty ylipainoisista naisista. Ei siinä muusta ole kysymys, enkä pidä painoa millään lailla kunnollisuuden tai moraalisen puhtauden mittarina. Olenhan ylipainoinen itsekin.

Haluaisitko itse kumppanin, joka ei kiihotu sinusta?

Vierailija
427/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nättihän tuo on ja nuorikin vielä. Miksei voisi kelvata. Onko ylipaino oikeasti niin iso asia.

Varmasti kelpaa mutta se sitten on eri asia kenelle se kelpaa. Ei se ne tasokkaat miehet jonnaa kelpuuta koska jonnalla on ylipainoa eikä jonna ole todella kaunis.

Jonnalle sopisi joku ylipainoinen mies ja en tiedä riittääkö jonnalla rahkeet mieheen jolla on korkeakoulututkinto, tiukkaa tekee että se saisi korkeakoulutetun miehen.

Joku ylipainoinen duunarimies on jonnan tasoa tai sitten tosi ruma sekä ylipainoinen korkeakoulutettu mies.

Jonna on 2/5 tasoltaan, ylipaino pois niin 3/5.

Olen lähes täysin varma että Jonna yrittää kropaltaan tasokkaampia miehiä mitä itse on kropaltaan.

Tää just, en tiedä jonnan koulutustasoa mutta jos jonna on normaalipainoisten korkeakoulutettujen perään niin vaikeaa tulee sillä olemaan pariutuminen ellei jonna laihduta tai laske rimaa miesten suhteen.

Tradenomi opiskelija

Vierailija
428/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hauku Jonnaa mutta jokainen mies jolla on komeutta tai vaurautta, jättää tuollaisen naisen ottamatta, tämä on ruma fakta.

Sivistystä ja järkeä voi olla vaikka kuinka, mutta silti kumppanista pitäisi viehättyä myös.

Vierailija
429/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreähkö nainen tarvitsee kookkaan miehen. Ihan nätti on, kun pukeutuu vähän peittävämmin.

Usein vaan on että nämä pyöreähköt naiset haluaa miehen joka näyttää justin bieberille tai david beckhamille ja jolla on hyvä ammatti missä tienaa hyvin. Sitten ne valittaa kun nämä tasokkaat miehet ei heitä kelpuuta kuten jonna nyt tässä tekee.

Pyöreähkölle naiselle ei siis kelpaa tasoisensa seura eli pyöreähkö mies.

Millä vuosituhannella sinä elät? Eikös Beckham ja Bieber ole menneen talven lumia...

Vierailija
430/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta poru alkaa siinä kohtaa, kun pelimerkit ei riitä saamaan sitä mitä niin moni muukin haluaa.

Vierailija
431/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonna on mun silmiin aika upea, kyllä kelpaisi minulle. Mutta olen 99.9% varma että minä en kelpaisi hänelle 😀

M27

Mikset kelpaisi? Miksi sinulla on noin huono itsetunto?

Itsetunnossani ei ole mitään vikaa. Mutta olen Jonnan näköisiä naisia lähestynyt lukuisia kertoja sekä deittiapeissa että ravintoloissa ja yökerhoissa, ja poikkeuksetta minut on torjuttu joka kerta. Eli arvioni perustui puhtaasti omiin kokemuksiin, kymmenien lähestymisten jälkeen.

T. Sama jolta kysyit

Vierailija
432/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistystä ja järkeä voi olla vaikka kuinka, mutta silti kumppanista pitäisi viehättyä myös.

Komeus ja vauraus ei sen sijaan takaa että päässä on järkeä ja sivistystä

Vierailija
433/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on tärkeää, että naisella on pieni tiukka ja treenattu peppu. Joten tuommonen läski levinnyt takakontti ei kyllä kauheesti innosta. 

Toiset tykkää jyystää pikkupoikamaisia peppuja..

Tämähän oli naisen peppuihanne vielä 1990-luvulla. "Ass like on a ten-year-old boy" kuvailii seksistinen ja ärsyttävä naistennaurattajamies Jamie Lee Curtisin hahmoa klassikkoelokuvassa True Lies.

Minulle Kate Moss ja heroin chic on aina ollut se juttu.

Vierailija
434/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "alhaisen tason nainen"? 😂 Jonna on kauniskasvoinen, nuori, mukavan ja järkevän oloinen, kiva tyyli, hyvä puhumaan. Pelkkä lihavuus ei tee hänestä mitään alhaisen tason otusta millainen ap on. Ap olet tyhmä, huonokäytöksinen, ruma, epähygieeninen ja paskaa seuraa. Todellinen alhaisista alhaisin kuvatus.

Mielenkiintoisia päätelmiä pystyt tekemään kirjoituksen perusteella. Oletko harkinnut uraa Astral-TV:n puolella?

Vierailija
435/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeus ja vauraus ei sen sijaan takaa että päässä on järkeä ja sivistystä

Ei todellakaan. Eikä myöskään toisin päin, kuten esimerkiksi minusta voi huomata.

Vierailija
436/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Jonna on ylipainoinen, mutta miksi ylipainoisia naisia karsastavat miehet sitten ovat lähteneet hänen kanssaan treffeille? Jos kerran Jonnan profiilin kuvat kertovat rehellisesti ylipainosta (ja aiemmin hän on siitä jopa ihan kirjoittanut), niin mikä tulee yllätyksenä? MIKSI mennä treffeille, jos ei lähtökohtaisesti kiinnosta? Helpon seksin toivossa? 

Ei ole todellakaan ok kommentoida kenenkään ulkonäköä negatiivisesti, mutta sen lisäksi itseäni ihmetyttää kyllä kovasti treffikumppanien logiikka. Eli kuvittelivatko he, että Jonna on sittenkin hoikempi kuin kuvissaan vai oliko tarkoituskin päästä vain nälvimään treffeillä?

Tsemppiä Jonnalle! Olet kaunis! Samaa mieltä muuten siitä, että herrasmies huomioi kaikki naiset seurueessa. Itselleni on todella iso turn-off, jos minua liehittelevä mies on tyly muille naisille. Toki keskustellaan eniten sen kanssa, josta ollaan kiinnostuneita, mutta siinä kun vasta tutustutaan ja tunnustellaan kiinnostusta, peruskäytöstapoihin kuuluvaa kohteliaisuutta pitää riittää kaikille. 

Vierailija
437/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani jonnassa on aivan muut jutut jotka ajaisi pois, esimerkkinä superblondius. Selvästi kuuluu tähän tukiaisen fanikuntaan. Lisäksi tämä älytön someriippuvuus ja tehdään videoita jonnekin kiinan vakoiluappiin.

Vierailija
438/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonna on mun silmiin aika upea, kyllä kelpaisi minulle. Mutta olen 99.9% varma että minä en kelpaisi hänelle 😀

M27

Mikset kelpaisi? Miksi sinulla on noin huono itsetunto?

Itsetunnossani ei ole mitään vikaa. Mutta olen Jonnan näköisiä naisia lähestynyt lukuisia kertoja sekä deittiapeissa että ravintoloissa ja yökerhoissa, ja poikkeuksetta minut on torjuttu joka kerta. Eli arvioni perustui puhtaasti omiin kokemuksiin, kymmenien lähestymisten jälkeen.

T. Sama jolta kysyit

Jonnan näköisiä naisia? Mitä merkitystä sillä on? Tuleeko yllätyksenä että naiset ovat yksilöitä? Ihan kuin kaikki saman painoiset olisivat luonteeltaan samanlaisia 😂

Vierailija
439/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä tätä. Jos deittikumppanin ulkonäkö ei nappaakaan, niin miksi se pitää ääneen sanoa? Eikö voi vaan todeta, että tämä ei nyt taida toimia. Tuntuu siltä että halutaan oikein pahoittaa toisen mieli sen sijaan, että oltaisiin ystävällisiä ja kohteliaita. Vai ettekö pysty käyttäytymään ja olemaan kohteliaita jos jonkun ulkonäkö ei teitä miellytä?!

Sanos muuta. Kauniina naisena osaan käyttäytyä kohteliaasti, vaikka treffikumppani ei olisi yhtään sellainen mitä kuvittelin. Aina voi juoda kahvit ja jutustella, vaikka treffikumppani olisi ties mikä tonttu. En kehtaisi laukoa mitään ulkonäkökommentteja tai häipyä sovituilta treffeiltä.

Vierailija
440/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabrielle kirjoitti:

Uskomattoman lihava nainen tuo Jonna. En voi ymmärtää tuota että ihminen päästänyt itsensä tuollaiseen kuntoon???

Täällä taas katkeroituneet, pahalta haisevat ja erakoituneet epäonnistujat äänessä.

Aika hiljaista on tainnut olla siellä kammarin puolella, eikö? Insestiä ei lasketa.