Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Täytyy sanoa normaalipainoisena ja ihan perus miehenä, ettei Jonna viehätä minua parisuhdemielessä. Kyse ei ole pelkästään painosta vaan olemuksesta. Alitajuntani varoittaa tuosta naisesta, että luvassa on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nättihän tuo on.
Miten joku voi olla niin sivistymätön ja tyhmä, että toteaa treffeillä että "odotin pahempaa". Totaalinen juntti.
Se oli kömpelö kohteliaisuus. Tarviiko siitä sitten mennä lehteen kertomaan, se on asia josta voidaan olla montaa mieltä.
Se ei kyllä ollut mikään kohteluaisuus vaan juntti mies vain kuvitteli, että hänellä on joku oikeus kommentoida naisen ulkonäköä. Kuka on edes niin tyhmä että lähtee treffeille, jos heti odottaa että vastapuoli on pahan näköinen??
Kyllä se minunkin mielestäni oli kömpelö kohteliaisuus. Siis aivan uskomattoman kömpelö ja nolo, mutta silti kohteliaisuus. Kyseessä on sellainen kohteliaisuus, joka laukaistaan pilke silmäkulmassa, mutta oikeasti se toimii harvoin jos koskaan. Tämä Jonnan treffikumppani oli tuskin mikään suuri sanaseppo.
t. eri
Jonna on mun silmiin aika upea, kyllä kelpaisi minulle. Mutta olen 99.9% varma että minä en kelpaisi hänelle 😀
M27
Jotka tuota sanoo lihavaksi ei sitten ole sellaisia kunnon muumeja edes nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nättihän tuo on ja nuorikin vielä. Miksei voisi kelvata. Onko ylipaino oikeasti niin iso asia.
Varmasti kelpaa mutta se sitten on eri asia kenelle se kelpaa. Ei se ne tasokkaat miehet jonnaa kelpuuta koska jonnalla on ylipainoa eikä jonna ole todella kaunis.
Jonnalle sopisi joku ylipainoinen mies ja en tiedä riittääkö jonnalla rahkeet mieheen jolla on korkeakoulututkinto, tiukkaa tekee että se saisi korkeakoulutetun miehen.
Joku ylipainoinen duunarimies on jonnan tasoa tai sitten tosi ruma sekä ylipainoinen korkeakoulutettu mies.
Jonna on 2/5 tasoltaan, ylipaino pois niin 3/5.
Et taida olla niitä kaikkein fiksuimpia yksilöitä noin kapealla ajatusmaailmalla. Todennäköisesti haiset hieltä tietokoneen äärellä. Ehkä kerran olet päässyt juttelemaan naisen kanssa. Ehkä jopa panemaan, mutta se ei tee sinusta osaavaa naisten suhteen. Enemmänkin vaikutat täydeltä kusipäältä joka lähinnä hyväksikäyttää ihmisiä.- Oikea Mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kuitenkin ihan huolitellun näköinen nainen kaikin puolin. Kun on paljon kiloja niin moni luovuttaa ja kulkee verkkareissa eikä jaksa laittautua.
Mitä se huolittelu auttaa kun näkyy kilometrin päähän että on syönyt aivan törkeästi liikaa kaloreita.
Miksi ylipäätään huolitella jos laiminlyö sen tärkeimmän ulkonäköön vaikuttavan asian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvee mätisäkki. Ylipaino on melkeinpä suurin turn-off.
Ja juuri tästähän jutussa oli kyse. Onko teillä miehillä joku pakkomielle olla ilkeitä ja haukkua naisia, joiden ulkonäöstä ette pidä? Ettekö vaan osaa pitää sitä suutanne kiinni? Mielessännehän voitte ajatella mitä lystäätte. Ei kaikkea tarvitse oksentaa kuuluville. Miten vaikeaa se on nipistää huulet kiinni, tai olla hyökkäämättä kirjoittamaan haukkumasanoja näppis sauhuten?
Nyt kyllä luet erittäin valikoivasti tätä ketjua, jos näet vain miesten haukkuvan naisia. Luepa vaikka ihan ensimmäinen sivu.
Miehillä on hyvin usein tapana haukkua naisia irl. Varsinkin, jos on saanut pakit. Toisin päin sitä ei tapahdu.
Nainen harvemmin saa pakkeja kun ei tee aloitteitakaan. Jos saa niin ollaan iltapäivälehdessä vinkumassa
Vahvistat nyt sitä mistä kirjoitin. Naisen ei pidä koskaan tyytyä oli lihava tai laiha. Miehen pitää oikeasti tuntua hyvältä,jotta sinkkuus voidaan vaihtaa parisuhteeseen. Naiset saa parempaa seksiä omalta kädeltään. Kulkea vapaasti ollessaan sinkkuna. Lihoa ja rypistyä itseellisenä vanhempana. Suhteessa rupeat väistämättä elämään miehen tahtomaa elämää.
Vahvistat nyt luuloa että nainen haluaa aina olla oikeassa, myös silloin kun on väärässä
Miksi te miehet ette suostu ymmärtämään miksei teitä huolita ilmaiseksi? Ainoastaan epätoivoinen nainen voi huolia miehen jopa maksusta. Muut taasen puntaroi miehen tuomaa hyötysuhdetta (syystä)
Tilastollisesti kaikista onnellisin ja tervein mies sattuu olemaan naimisissa. Naisista onnettomimpia ovat perheelliset vaimot.Dolanin mukaan miehet hyötyvät avioliitosta, koska se ”rauhoittaa” heidät. Avioliiton myötä miehet ottavat vähemmän riskejä, tienaavat paremmin ja elävät pidempään.
Haluatko kertoa missä kohtaa mainitaan onnellisuus? Rahan teko kylläkin mainitaan, miksiköhän?
Miehet haluaa saada rahan kautta valtaa. Fresh&Fitin Myron myönsi tuoreimmassa lähetyksessä miesten haluavan päästä sanomaan viimeisen sanan minkä takia mies mielellään ottaisi pienituloisen kotirouvaksi tahtovan naisen. Avioliitto toden totta tuo miehille onnea ja autuutta. Mies saa perheen avulla myönteistä näkyvyyttä. Edustusrouvalta egon buustausta.
Rumaa naista ei mielellään huolita siitä syystä ettei tästä koeta saavan henkistä hyötyä. Rahaa vasten tällainen saatetaan huolia (Jonna,varo!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöreähkö nainen tarvitsee kookkaan miehen. Ihan nätti on, kun pukeutuu vähän peittävämmin.
Usein vaan on että nämä pyöreähköt naiset haluaa miehen joka näyttää justin bieberille tai david beckhamille ja jolla on hyvä ammatti missä tienaa hyvin. Sitten ne valittaa kun nämä tasokkaat miehet ei heitä kelpuuta kuten jonna nyt tässä tekee.
Pyöreähkölle naiselle ei siis kelpaa tasoisensa seura eli pyöreähkö mies.
Montako samanlaista viestiä aiot katkeruuksissas kirjottaa? Mee käymään huorissa...sieltä säkin ehkä saat.
Helpointa on elää yksin. Ei tarvitse stressata mistään tyhmistä ja pinnallisista taso jutuista ja stressata kiloista tai koulutuksesta. Ota tai jätä, ihan sama. Hyvin olen pärjännyt yksikseen koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Jotka tuota sanoo lihavaksi ei sitten ole sellaisia kunnon muumeja edes nähneet.
Lihava voi olla ainoastaan se kaikkein lihavin ja muut on sitten jotain muuta?
Ei sinulla ole nälkä kun et ole nähnyt afrikkalaista nälkään kuolevaa
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen? Aika vaatimaton tavallinen suomalainen pullukka nainen.
Kirjoittajana oli erittäin vaatimattoman näköinen näppyläinen mies, jolla on ruma naama ja surkea kroppa.
Mun mielestä olisi kiva kuulla että minkälaisen miehen Jonna haluaa kumppaniksi. Siis minkä näköinen mies sille kelpaa,mikä koulutustaso sillä miehellä on ja missä asemassa se mies on työelämässä.
Nyt tuon artikkelin perusteella jäi täysin mysteeriksi se oliko ne Jonnan tapailemat miehet minkälaisia?
En hauku Jonnaa mutta jokainen mies jolla on komeutta tai vaurautta, jättää tuollaisen naisen ottamatta, tämä on ruma fakta.
Ylipainoisena miehenä voin sanoa, etten alkaisi deittailla ylipainoista naista. En vain viehäty tästä nimenomaisesta ruumiinrakenteesta. Kannattaa siis laittaa kokovartalokuva sinne Tinderiin, niin välttyy ainakin joiltakin pettymyksiltä.
Naisen EI pidä olettaa, että "tyytymällä" ylipainoisiin miehiin löytää deittikumppanin, jolle oma paino on automaattisesti OK
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi kiva kuulla että minkälaisen miehen Jonna haluaa kumppaniksi. Siis minkä näköinen mies sille kelpaa,mikä koulutustaso sillä miehellä on ja missä asemassa se mies on työelämässä.
Nyt tuon artikkelin perusteella jäi täysin mysteeriksi se oliko ne Jonnan tapailemat miehet minkälaisia?
Tämä. Olisi aivan super mielenkiintoista nähdä ne miehet, joiden kanssa Jonna on treffeillä käynyt, ja jotka eivät Jonnasta kiinnostuneet.
Minusta on Jonna on todella kaunis ja näyttävä nuori nainen. Hänen ei kannata etsiä seuraa tinderistä, reaalimaailmasta löytänee paremmin. Toivottavasti löytyy mies, joka osaa arvostaa Jonnaa.
Vierailija kirjoitti:
Jonna on mun silmiin aika upea, kyllä kelpaisi minulle. Mutta olen 99.9% varma että minä en kelpaisi hänelle 😀
M27
Mikset kelpaisi? Miksi sinulla on noin huono itsetunto?
Kyllä Jonna vaan on paljon tasokkaampi kuin keskivertomies. Siksi tuntuukin oudolta, että joku häpeäisi hänen seuraansa. Jos olisin heteromies, niin olisin ylpeä, että saisin noin kauniin naisen. Ja miksi jotkut täällä käyttäytyy kuin Jonna olisi jotenkin todella lihava? Eikä ylipaino automaattisesti tarkota, ettei pidä huolta itsestään. Eihän kukaan ajattele niin alipainosestakaan.
Nettideittailun ongelma. Tosimaailmassa eri kun eihän tuosta tiedä millainen ihminen oikeasti on.
-m
Usein vaan on että nämä pyöreähköt naiset haluaa miehen joka näyttää justin bieberille tai david beckhamille ja jolla on hyvä ammatti missä tienaa hyvin. Sitten ne valittaa kun nämä tasokkaat miehet ei heitä kelpuuta kuten jonna nyt tässä tekee.
Pyöreähkölle naiselle ei siis kelpaa tasoisensa seura eli pyöreähkö mies.