Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin rehellisesti sanoa että Jonna ei ole kaunis ja että se on ylipainoinen.
En voisi rakastua siihen enkä deittailla.
185/78 mitat
M30
Näin miehenä voin sanoa että Jonna on kaunis, vaikka onkin ylipainoa.
194/96 mitat
Kaunis nainen? Aika vaatimaton tavallinen suomalainen pullukka nainen.
En ala antamaan arvosanoja.
Mutta alasti peilin edessä heti aamulla heräämisen jälkeen kertoo totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nättihän tuo on ja nuorikin vielä. Miksei voisi kelvata. Onko ylipaino oikeasti niin iso asia.
Varmasti kelpaa mutta se sitten on eri asia kenelle se kelpaa. Ei se ne tasokkaat miehet jonnaa kelpuuta koska jonnalla on ylipainoa eikä jonna ole todella kaunis.
Jonnalle sopisi joku ylipainoinen mies ja en tiedä riittääkö jonnalla rahkeet mieheen jolla on korkeakoulututkinto, tiukkaa tekee että se saisi korkeakoulutetun miehen.
Joku ylipainoinen duunarimies on jonnan tasoa tai sitten tosi ruma sekä ylipainoinen korkeakoulutettu mies.
Jonna on 2/5 tasoltaan, ylipaino pois niin 3/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no millainen mies sitten Jonnalle kelpaa?
Tulee sellanen mielikuva että toi tytteli yrittää liian tasokkaita miehiä iskeä ja sitten se itkee kun ne ei siitä kiinnostu. Mitäpä jos se yrittäisi saada oman kaltaistaan seuraa?Suunsoitto ja solvaaminen ei anna kuvaa tasokkaasta miehestä.
Ei todellakaan. Kertoo että kyserssä on harvinaisen tyhmä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonnikeiju ilmeisesti hakenut fitness-miestä eikä omantasoistaan lihavaa niin tässä tulos.
Yli 80% ylipainoisista sinkkunaisista haluaa normaalipainoisen miehen.
Tätä on naisten hypergamia pahimmillaan.
Lähde tälle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Nättihän tuo on.
Miten joku voi olla niin sivistymätön ja tyhmä, että toteaa treffeillä että "odotin pahempaa". Totaalinen juntti.
Se oli kömpelö kohteliaisuus. Tarviiko siitä sitten mennä lehteen kertomaan, se on asia josta voidaan olla montaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nättihän tuo on ja nuorikin vielä. Miksei voisi kelvata. Onko ylipaino oikeasti niin iso asia.
Varmasti kelpaa mutta se sitten on eri asia kenelle se kelpaa. Ei se ne tasokkaat miehet jonnaa kelpuuta koska jonnalla on ylipainoa eikä jonna ole todella kaunis.
Jonnalle sopisi joku ylipainoinen mies ja en tiedä riittääkö jonnalla rahkeet mieheen jolla on korkeakoulututkinto, tiukkaa tekee että se saisi korkeakoulutetun miehen.
Joku ylipainoinen duunarimies on jonnan tasoa tai sitten tosi ruma sekä ylipainoinen korkeakoulutettu mies.
Jonna on 2/5 tasoltaan, ylipaino pois niin 3/5.
Olen lähes täysin varma että Jonna yrittää kropaltaan tasokkaampia miehiä mitä itse on kropaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suosittu miesten keskuudessa ja voin ihastua urheilulliseen treenattuun mieheen tai lihavampaan mieheen. Joku muu on mikä miehessä kiinnostaa, persoona jne. Ja kohteliaisuus, naisen sopiva huomioiminen on tärkeää.
Itse olen normaalipainoinen.
Laihaan mieheen, jolla on lihava lompakko, tarkoitit varmaan?
Mun talon ohi on kävelly ny vuoden ajan joku mies, oli aika läski kun aloitti. Ei ole enää.
Älä ole kuin Jonna, ole kuin random kävelijämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako hän sitten sinulle? Ota yhteyttä. Et voi miettiä kuin omalta kohdaltasi kuka kelpaa.
Kyllä minulle ainakin kelpaisi, jos on vielä mukava luonne. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako Jonnalle pullukkamies? Millaisia miehiä se treffaili? Oliko ne miehet myös pullukoita vai normipainosia?
Hyvin usein näissä Jonnan tapauksissa ongelma on se että pullukkanainen jostain syystä haluaa miehen joka on normaalipainoinen mutta se normaalipainoinen mies ei halua pullukkanaista.
Jonna joko laihduttaa tai sitten Jonna etsii miehiä jotka on myös pullukoita eli toisin sanoen samaa tasoa kuin mitä Jonna on.Tai sitten onkin katsellut "pullukkamiestä", eli oikeasti nallekarhumaisen rotevaa komistusta.
Vähän epäilen tätä koska naiset nyt vaan yliarvioivat oman tasonsa todella usein.
Se pullukkanainen etsii usein sitä normaalipainoista ja koulutettua miestä mutta sellainen mies haluaa kauniin naisen joka ei ole pullukka. Tätä naiset eivät tunnu tajuavan sitten millään.
Jos jätetään vielä painokriteerit ulos niin voiko kohtuullisen huoliteltu ja meikkiä käyttävä näyttävä nainen ihastua vaatimattoman näköiseen mieheen? Onko tuo viesti siitä, että nyt on nostettu rimaa ja pois alta.
Itse asiassa kun mietin niin se taitaa olla hiukan oma ongelmani. En koe luontevaksi pyrkiä nostamaan rimaa ja tuntuisi jollain lailla tyhmältä esittää itseni parhaimmassa mahdollisessa valossa jossakin treffisaitilla. Enkä sellaisissa siten olekaan :). En todellakaan osaisi markkinoida ja ajatella kohderyhmääni ollenkaan. Hioa profiilia.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna on 2/5 tasoltaan, ylipaino pois niin 3/5.Olen lähes täysin varma että Jonna yrittää kropaltaan tasokkaampia miehiä mitä itse on kropaltaan.
Tää just, en tiedä jonnan koulutustasoa mutta jos jonna on normaalipainoisten korkeakoulutettujen perään niin vaikeaa tulee sillä olemaan pariutuminen ellei jonna laihduta tai laske rimaa miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonnikeiju ilmeisesti hakenut fitness-miestä eikä omantasoistaan lihavaa niin tässä tulos.
Ja vastaavasti ylipainoiset miehet haluaa normaalipainoisen naisen.
Pyöreähkö nainen tarvitsee kookkaan miehen. Ihan nätti on, kun pukeutuu vähän peittävämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nättihän tuo on.
Miten joku voi olla niin sivistymätön ja tyhmä, että toteaa treffeillä että "odotin pahempaa". Totaalinen juntti.
Se oli kömpelö kohteliaisuus. Tarviiko siitä sitten mennä lehteen kertomaan, se on asia josta voidaan olla montaa mieltä.
Se ei kyllä ollut mikään kohteluaisuus vaan juntti mies vain kuvitteli, että hänellä on joku oikeus kommentoida naisen ulkonäköä. Kuka on edes niin tyhmä että lähtee treffeille, jos heti odottaa että vastapuoli on pahan näköinen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaavasti ylipainoiset miehet haluaa normaalipainoisen naisen.
Usein ylipainoiset miehet kuvittelevat olevansa lihaksikkaita vaikka ovat vain läskejä.
Tuohan on kuitenkin ihan huolitellun näköinen nainen kaikin puolin. Kun on paljon kiloja niin moni luovuttaa ja kulkee verkkareissa eikä jaksa laittautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako hän sitten sinulle? Ota yhteyttä. Et voi miettiä kuin omalta kohdaltasi kuka kelpaa.
Kyllä minulle ainakin kelpaisi, jos on vielä mukava luonne. -eri
Vaikutti mukavalta luonteelta. Nuo nyt ovat ihan pikkujuttuja ja ymmärrettäviä että kiinnittää huomiota muiden saamaan huomioon.
Jonnan kannattaisi funtsia mistä hän viehättyy ja löytää se pinnallisten profiilien takaa. Nekin joita hän nyt valkkaa käyvät ulostamassa ripulia kun sairastuvat mahatautiin.
Herää kysymys miten tuota on tutkittu?
Ei kerro mitään jos vain verrataan avioituneita miehiä ja sinkkumiehiä, koska silloin korostuu valintakriteerit (naiset suosivat miehiä jotka tienaavat hyvin, tai joiden voi koulutuksen/luonteen perusteella odottaa tienaavan hyvin).
Onnellisuutta on tutkittu oikealla tavalla, eli seuraamalla samoja miehiä ja naisia vuosikymmenien ajan. Molempien onnellisuus keskimäärin kasvoi parisuhteissa.