Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
461/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on tärkeää, että naisella on pieni tiukka ja treenattu peppu. Joten tuommonen läski levinnyt takakontti ei kyllä kauheesti innosta. 

Toiset tykkää jyystää pikkupoikamaisia peppuja..

Tämähän oli naisen peppuihanne vielä 1990-luvulla. "Ass like on a ten-year-old boy" kuvailii seksistinen ja ärsyttävä naistennaurattajamies Jamie Lee Curtisin hahmoa klassikkoelokuvassa True Lies.

Minulle Kate Moss ja heroin chic on aina ollut se juttu.

Mikä miehen peppuihanne oli 90-luvulla? Entä nykyään? Ei kun niinhän se olikin, että vain naisen keho seksualisoidaan näin!

Vierailija
462/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jonna vaan on paljon tasokkaampi kuin keskivertomies. Siksi tuntuukin oudolta, että joku häpeäisi hänen seuraansa. Jos olisin heteromies, niin olisin ylpeä, että saisin noin kauniin naisen. Ja miksi jotkut täällä käyttäytyy kuin Jonna olisi jotenkin todella lihava? Eikä ylipaino automaattisesti tarkota, ettei pidä huolta itsestään. Eihän kukaan ajattele niin alipainosestakaan.

Jonna on todella lihava. Normaalipainoinen on nykyään laiha. Kuva on vääristynyt.

En mä nyt sanoisi TODELLA lihava. Hän on lihava, siitä ei pääse yli eikä ympäri, mutta todella lihavat on mun mielestä sellaisia, jotka puuskuttavat otettuaan kaksi askelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, Jonna on ylipainoinen, mutta miksi ylipainoisia naisia karsastavat miehet sitten ovat lähteneet hänen kanssaan treffeille? Jos kerran Jonnan profiilin kuvat kertovat rehellisesti ylipainosta (ja aiemmin hän on siitä jopa ihan kirjoittanut), niin mikä tulee yllätyksenä? MIKSI mennä treffeille, jos ei lähtökohtaisesti kiinnosta? Helpon seksin toivossa? 

Ei ole todellakaan ok kommentoida kenenkään ulkonäköä negatiivisesti, mutta sen lisäksi itseäni ihmetyttää kyllä kovasti treffikumppanien logiikka. Eli kuvittelivatko he, että Jonna on sittenkin hoikempi kuin kuvissaan vai oliko tarkoituskin päästä vain nälvimään treffeillä?

Tsemppiä Jonnalle! Olet kaunis! Samaa mieltä muuten siitä, että herrasmies huomioi kaikki naiset seurueessa. Itselleni on todella iso turn-off, jos minua liehittelevä mies on tyly muille naisille. Toki keskustellaan eniten sen kanssa, josta ollaan kiinnostuneita, mutta siinä kun vasta tutustutaan ja tunnustellaan kiinnostusta, peruskäytöstapoihin kuuluvaa kohteliaisuutta pitää riittää kaikille. 

Ihme toimintaa miehiltä. Jos itse tykkäävät tinderissä plus-kokoisista, niin mitä hittoa sitten valittavat treffeillä? Eivätkö miehet tajua miten tinder toimii?! Siellä saa ihan itse antaa tai olla antamatta tykkäyksen. Mätsiä ei tule jos ei itse tykkää.

Suuri osa miehistä antaa tykkäyksen jokaiselle, katsomatta edes kuvaa..niin epätoivoisesti koittavat saada edes sen yhden mätsin. Sitten kun se mätsi tulee, eikä nainen olekaan kaikkia epärealistisia haaveita vastaava, alkaa haukkuminen. Samoin jos nainen ei halua seksiä yhden viestin jälkeen, alkaa haukkuminen. Hyvin tavallista toimintaa etenkin sanotaan alle 30-35v miehiltä.

Vierailija
464/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnalla sujuu silti deittailu paremmin kuin juuri kenelläkään miehellä. Siitä voi ehkä löytää vähän lohtua.

Ette halua tehdä uhrauksia. Tavis mies haluaa saada soman perheen ja hotin vaimon 0e/kk. F&F Myronkin rahoittaa ostovaimoaan. Ei sekään saanu nykyistä elämäänsä ilmaiseksi.

Vierailija
465/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä tuo kuvan nainen on pullukka, eikä naamakaan ole mitenkään erikoinen. En itsekään kehtaisi tuon näköisen naisen kanssa kulkea julkisilla paikoilla.  

Vierailija
466/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehiä vaivaa?? Mielettömän kaunis ja kuuma nainen!

T. Bi-nainen

Vierailija
467/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, Jonna on ylipainoinen, mutta miksi ylipainoisia naisia karsastavat miehet sitten ovat lähteneet hänen kanssaan treffeille? Jos kerran Jonnan profiilin kuvat kertovat rehellisesti ylipainosta (ja aiemmin hän on siitä jopa ihan kirjoittanut), niin mikä tulee yllätyksenä? MIKSI mennä treffeille, jos ei lähtökohtaisesti kiinnosta? Helpon seksin toivossa? 

Ei ole todellakaan ok kommentoida kenenkään ulkonäköä negatiivisesti, mutta sen lisäksi itseäni ihmetyttää kyllä kovasti treffikumppanien logiikka. Eli kuvittelivatko he, että Jonna on sittenkin hoikempi kuin kuvissaan vai oliko tarkoituskin päästä vain nälvimään treffeillä?

Tsemppiä Jonnalle! Olet kaunis! Samaa mieltä muuten siitä, että herrasmies huomioi kaikki naiset seurueessa. Itselleni on todella iso turn-off, jos minua liehittelevä mies on tyly muille naisille. Toki keskustellaan eniten sen kanssa, josta ollaan kiinnostuneita, mutta siinä kun vasta tutustutaan ja tunnustellaan kiinnostusta, peruskäytöstapoihin kuuluvaa kohteliaisuutta pitää riittää kaikille. 

Ihme toimintaa miehiltä. Jos itse tykkäävät tinderissä plus-kokoisista, niin mitä hittoa sitten valittavat treffeillä? Eivätkö miehet tajua miten tinder toimii?! Siellä saa ihan itse antaa tai olla antamatta tykkäyksen. Mätsiä ei tule jos ei itse tykkää.

Suuri osa miehistä antaa tykkäyksen jokaiselle, katsomatta edes kuvaa..niin epätoivoisesti koittavat saada edes sen yhden mätsin. Sitten kun se mätsi tulee, eikä nainen olekaan kaikkia epärealistisia haaveita vastaava, alkaa haukkuminen. Samoin jos nainen ei halua seksiä yhden viestin jälkeen, alkaa haukkuminen. Hyvin tavallista toimintaa etenkin sanotaan alle 30-35v miehiltä.

Mutta naiset valitsevat tarkkaan ja harkiten juuri ne kusipäät?

Vierailija
468/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on minullekin totaalinen turn off, jos mies on töykeä esimerkiksi naisille joita hän ei pidä viehättävänä. Noloa jos ei ole sen vertaa käytöstapoja että kohtelisi kaikkia hyvin ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
469/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyh. Juuri eronneena taidan pysytellä poissa tinderistä. Sitä ei ollut vielä silloin kun viimeksi treffailin. N35

Vierailija
470/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sporttisena ihmisenä ymmärrän näitä miehiä. Jonnahan on kasvoistaan nätti eikä näytä lihavalle. Mutta kun treffeille lyllertää moinen matami, niin kyllä itsestään huolehtiva ihminen kavahtaa. Itselläni on ystävä, joka näyttää kasvokuvissa todella kauniilta ja hoikalta ja sitten hän ihmettelee, kun miehet eivät halua jatkoa hänen kanssaan, kun ensin on kehuttu kauniiksi ja on tultu hyvin juttuun. 

Hyllyvä liha ei vain kiinnosta ja sen saa jokainen itse päättää. 

Vierailija
471/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä miehiä vaivaa?? Mielettömän kaunis ja kuuma nainen!

T. Bi-nainen

Ihmettelen samaa :D T. Toinen bi-nainen

Vierailija
472/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on tärkeää, että naisella on pieni tiukka ja treenattu peppu. Joten tuommonen läski levinnyt takakontti ei kyllä kauheesti innosta. 

Toiset tykkää jyystää pikkupoikamaisia peppuja..

Tämähän oli naisen peppuihanne vielä 1990-luvulla. "Ass like on a ten-year-old boy" kuvailii seksistinen ja ärsyttävä naistennaurattajamies Jamie Lee Curtisin hahmoa klassikkoelokuvassa True Lies.

Minulle Kate Moss ja heroin chic on aina ollut se juttu.

Mikä miehen peppuihanne oli 90-luvulla? Entä nykyään? Ei kun niinhän se olikin, että vain naisen keho seksualisoidaan näin!

Miehen peppuihanne on kaiketi aina ollut suhteellisen pieni ja treenattu. Tällaista big booty -vapautumista, josta naiset ovat päässeet osalliseksi, ei ole miesten keskuudessa tapahtunut.

Useimmat ihmiset sukupuolesta riippumatta ovat seksuaalisia ja seksualisoivat sellaisia kehoja, joista viehättyvät. Tämän kanssa täytyy vain elää, jos haluaa olla yhteiskunnan jäsen.

Vierailija
473/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas antas tykkäyksiä vain niille tasokkaille miehille. Jonnakin on tykänny aivan varmasti niistä komeista ja normaalipainoisista miehistä, ylipainoisista miehistä se ei tykkää vaikka itse on ylipainoinen.

Vierailija
474/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyyden nimissä tuo kuvan nainen on pullukka, eikä naamakaan ole mitenkään erikoinen. En itsekään kehtaisi tuon näköisen naisen kanssa kulkea julkisilla paikoilla.  

Toki onkin pullea, mutta ettet kehtaisi kulkea, se taasen kertoo omasti pikkumaisuudestasi ja tiedostamattomista ongelmistasi. Olet todella kuvottava ihminen.

Vierailija
475/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei treffikumppani/seurustelukumppani ole mikään koriste-esine, mitä esitellään muille ihmisille. Itse olen hoikka nainen ja mieheni on lihava. En häpeä hänen lihavuuttaan, kun kuljemme yhdessä julkisilla paikoilla. Korkeintaan häpeän sitä, jos hän on pukeutunut oudosti tai tilanteeseen sopimattomasti.

Vierailija
476/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v'ttu siinä on niin vaikeeta jokaisen laittaa tinderii sun muuhun p'skaan pituus, paino ja BMI! Kyllä ne kuitenkin selvii ensitapaamisella. Säästäisi kaikkien aikaa ja mielenterveyttä. Miehet voisivat laittaa vaikka munan pituuden ja naiset kuppikoon. Mitä H'lvetin hyötyä niitä on salailla varsinkin jos aikoo joskus löytää kumppanin tuosta p'skamyrskystä.

Vierailija
477/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas antas tykkäyksiä vain niille tasokkaille miehille. Jonnakin on tykänny aivan varmasti niistä komeista ja normaalipainoisista miehistä, ylipainoisista miehistä se ei tykkää vaikka itse on ylipainoinen.

Huomaan ettet ole koskaan seurustellut. Kuolleesta liitosta lähteneenä osaan nykyään sanoa EI KIITOS

Vierailija
478/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnan kulmakarvat on hirveät mutta muuten ihan nätti nainen. Ja hän ei todellakaan ole mikään alemman tason nainen. Suurin osa miehistä on ykkönen verrattuna häneen. Jonna on vahva 8+. Miehillä on hieman suuret luulot itsestään jos luulee edes olevansa suurin osa kelvollisia vertaamaan itseään häneen. 

Ja tämän on kirjoittanut nainen.

Naisen mielestä 8+ ei välttämättä ole miesten 8+

Vierailija
479/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

H V kirjoitti:

Mikä v'ttu siinä on niin vaikeeta jokaisen laittaa tinderii sun muuhun p'skaan pituus, paino ja BMI! Kyllä ne kuitenkin selvii ensitapaamisella. Säästäisi kaikkien aikaa ja mielenterveyttä. Miehet voisivat laittaa vaikka munan pituuden ja naiset kuppikoon. Mitä H'lvetin hyötyä niitä on salailla varsinkin jos aikoo joskus löytää kumppanin tuosta p'skamyrskystä.

Luulet, että miesten kumppaninlöytämismahdollisuuksia Tinderissä parantaisi, jos laittaisimme peniksen pituuden profiiliin?

Vierailija
480/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonna on mun silmiin aika upea, kyllä kelpaisi minulle. Mutta olen 99.9% varma että minä en kelpaisi hänelle 😀

M27

Mikset kelpaisi? Miksi sinulla on noin huono itsetunto?

Itsetunnossani ei ole mitään vikaa. Mutta olen Jonnan näköisiä naisia lähestynyt lukuisia kertoja sekä deittiapeissa että ravintoloissa ja yökerhoissa, ja poikkeuksetta minut on torjuttu joka kerta. Eli arvioni perustui puhtaasti omiin kokemuksiin, kymmenien lähestymisten jälkeen.

T. Sama jolta kysyit

Jonnan näköisiä naisia? Mitä merkitystä sillä on? Tuleeko yllätyksenä että naiset ovat yksilöitä? Ihan kuin kaikki saman painoiset olisivat luonteeltaan samanlaisia 😂

No jos itse tekisit kymmeniä lähestymisyrityksiä tietyn näköisille miehille, ja joka kerta saisit pakit, niin etköhän sinäkin jossain vaiheessa alkaisi ajatella että "hetkinen, selkeästi minä en ole tällaisten miesten silmissä viehättävä".

Jos sama kuvio toistuu poikkeuksetta kymmeniä kertoja putkeen, niin joku syyhän siinä on. Tässä tapauksessa syy on minä itse: en kykene jostain syystä Jonnan näköisiä naisia saamaan.

Ai se onkin miesten ulkonäöstä kiinni, ettei Jonnan näköiset kelpaa? Miten pinnallista, idioottia...

vanha rouva ei tajua