Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
2161/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa itselläkin nuorena sattui eteen tapaus, jossa nainen oli todella kaunis kasvoiltaan, mutta todella huonokuntoinen, niin kuin tämä J. Siinä sai kyllä miettiä mitenkähän asiaan suhtautuisi.

Toisesta näistä tuli sitten kumppanini viideksi vuodeksi. Siitä ajasta sanoisin, että hänen ylipainonsa ei minua juurikaan häirinnyt. Se mikä häiritsi oli se, että hänen (yli)painonsa häiritsi _häntä_ aivan valtavasti ja elämä oli yhtä laihduttamista, sortumista ja itsesääliä. Sitä oli oikeasti todella rankkaa katsella.

Toinen rankkuus liittyi siihen kun näki miten huonosti hän itseään kohteli. Jos on painoa noinkin paljon kuin tällä J:llä, niin siihen saa elää _todella_ epäterveellisesti. Niin teki tämä omakin kumppanini. Hän pystyi vetämään karkkia yhdeltä istumalta niin paljon, että lähes oksensi. Siis niin paljon, ettei mahtunut enää yhtään. Sama kahvin kanssa.

Lopulta jätin hänet - tosin syy ei ollut painossa tai elintavoissa. Mutta en kyllä vastaavaan ikinä enää lähde. Onneksi tuo nykyinen kumppanini on sellainen, että hänelle terveet elämäntavat on tosi tärkeitä, niin kuin itsellenikin. Voidaan yhdessä keskittyä oleelliseen, eikä tarvitse jauhaa turhasta niin kuin tämä exän kanssa.

Nönnönnöö. Nunnunnunnuu. Ja pskat. Kaunis , hoikka ( laihaläski) nainen saa syödä karkkia ja röökätä ihan miten paljon tahtoo, ja miehet eivät siitä valita, eivätkä jätä naista " elintapojen" takia. Ihan kuten se, että läski ei ole terve, siksi en ala läskin kaa- on ihan samanlaista scheebaa.

Lopettakaa valehtelu, ja itsepetos, miehet!

Vierailija
2162/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä nään tinderissä lyhyen ja kaljun miehen, mä laitan aina viestiä ja kysyn miksei se kasva pituutta ja kasvata tukkaa. Tuskin ne muuten tajuaa olevansa lyhyitä ja kaljuja.

Tää on hyvä, kannattaa myös treffatessa kertoa jos on hiusraja pakenemassa tai mies on pätkä. Tietääpähän sit asiasta.

Ja se pitää sitten sanoa mahdollisimman törkeästi ja loukkaavasti. Ei ne muuten usko. Harmi vaan, että olen saanut niin hyvän kotikasvatuksen, etten oikein osaa haukkua toisten ulkonäköä päin naamaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä nään tinderissä lyhyen ja kaljun miehen, mä laitan aina viestiä ja kysyn miksei se kasva pituutta ja kasvata tukkaa. Tuskin ne muuten tajuaa olevansa lyhyitä ja kaljuja.

Tää on hyvä, kannattaa myös treffatessa kertoa jos on hiusraja pakenemassa tai mies on pätkä. Tietääpähän sit asiasta.

Ja se pitää sitten sanoa mahdollisimman törkeästi ja loukkaavasti. Ei ne muuten usko. Harmi vaan, että olen saanut niin hyvän kotikasvatuksen, etten oikein osaa haukkua toisten ulkonäköä päin naamaa. 

Eihän sulla sisäkumi näy ollenkaan niin pahasti kuin luulin!

Näetkö sä keikoilla mitään muuta kuin edessäolijoiden selkiä?

Vierailija
2164/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi tänne av:llekin alkaa aloittamaan ketjuja aina, kun jossain lehtijutussa on lyhyt ja kalju mies ja linkata juttu tänne, ja alkaa arvostelemaan, että miehet tajuaisi noin yleisestikin, että lyhyt ja kalju on huono juttu.

Vierailija
2165/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla sisäkumi näy ollenkaan niin pahasti kuin luulin!

Näetkö sä keikoilla mitään muuta kuin edessäolijoiden selkiä?

Kiitos, sisko! Aloitellaan näillä!

Vierailija
2166/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä nyt niitä sentään treffaa. Momoat on sitä varten.

Tai jos nyt ihan huvikseni hupimielessäni tapaankin, niin laitan jälkikäteen viestiä:

Sori, mä tapailen vain Jason Momoita, en puutarhatonttuja. 🙏

Vierailija
2167/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos nyt ihan huvikseni hupimielessäni tapaankin, niin laitan jälkikäteen viestiä:

Jotkut miehet on kyllä niin katalia, että väittävät olevansa Momoita, ja treffipaikalle tuleekin puutarhatonttu. Kyllä siinä nainen tuntee herkkää mimosankukan sieluansa loukattavan.

Vierailija
2168/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä vaan ajan kuluksi suostuu treffeihin noiden puutarhatonttujen kanssa, jos ne nyt vaikka yllättäiskin positiivisesti. Eihän ne ikinä yllätä. Mutta onneksi voi sitten antaa niille rakentavaa palautetta ihan kasvokkain!

Vierailija
2169/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet on kyllä niin katalia, että väittävät olevansa Momoita, ja treffipaikalle tuleekin puutarhatonttu. Kyllä siinä nainen tuntee herkkää mimosankukan sieluansa loukattavan.

Kyllä mua loukkaa henkilökohtaisesti, jos lyhyt ja kalju mies kehtaa viedä mun aikaa. Kerron sen sille varsin suorasanaisesti.

Vierailija
2170/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Jonna taitaa yliarvioida tasonsa aika rajusti yläkanttiin, huijaa kuvilla ja kertoo käyvänsä salilla. Sit menee treffeille miehen kanssa kuka käy salilla ja sit se mies pettyy pahasti ku paikalle tulee lihava nainen... Mies sit sanoo et se haluaa naisen joka käy salilla ku se mies ite kans käy salilla.

Naiset kuvittelevat, että salilla käynti naisen itsensä kohdalla tarkoittaa sitä, että siellä käy. Miehen täytyy myös näyttää siltä, että siellä salilla käy hyvin säännöllisesti.

Häh?

Tottakai salilla käyminen tarkoittaa salilla käymistä.

Ihan samalla tavalla kuin hengittäminen tarkoittaa hengittämistä ja pallo palloa.

Ihan itse sä lisäät omia oletuksiasi.

Jos nainen kertoo että se käy salilla niin oletan ettei se ole lihava. Sama jos nainen sanoo olevansa liikunnallinen niin en oleta sen olevan lihava.

T:mies

Lihava tuskin onkaan, mutta ylipainoinen voi hyvinkin olla vaikka ois liikunnallinen ja kävis salilla. Mun lapsen voimistelu- ja tanssiopettajakin on varsin pyöreä, vaikka takuulla on liikunnallinen. Että jos olettaa liikunnallinen = hoikka niin pettymyksiä voi kyllä olla luvassa.

Joo tämän takia laittakaa niitä realistisia kuvia profiiliin missä näkee aidosti teidän ruuminrakenteen niin pettymyksiltä vältytään paremmin.

Sivusta kuva ja edestä kuva ainakin missä näkee koko kropan.

Eli semmoiset niin kuin leffoissa otetaan vankilaan joutuessa?

Vaikkapa sellaiset kuvat sitten, niillä ei väliä minkälaisia ne kuvat on kunhan kuvista näkee realistisesti sen ruumiinrakenteen.

En edelleenkään laita. Valitse vapaasti niitä, jotka ovat laittaneet ja haluavat esim. painonsa ilmoittaa. Minä en lähde mihinkään karjanäyttelyihin enkä odota sitä muiltakaan.

Teet vaan seuranhaun vaikeaksi jos sun ruumiinrakenne ei tule selväksi kuvillasi.

Meille naisille ei seuranhaku ole vaikeaa, teille miehille on. Kaltaisillesi vielä 100x vaikeampaa.

Hauskaa ylimielisyyttä etuoikeutetulta, mutta tottahan tuo on. Miehille kelpaa melkeinpä minkälainen mätisäkki vain, että naisen laadustahan se kelpaaminen ei kerro yhtään mitään. 

Vierailija
2171/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi tänne av:llekin alkaa aloittamaan ketjuja aina, kun jossain lehtijutussa on lyhyt ja kalju mies ja linkata juttu tänne, ja alkaa arvostelemaan, että miehet tajuaisi noin yleisestikin, että lyhyt ja kalju on huono juttu.

Nyt on muuten Rydman ja Halla-aho töllössä. Tirsk. On lyhyttä ja kaljua tarjolla. Pitäiskö tässä antaa niille palautetta? Onkohan ne tajunneet, että ovat lyhyitä ja kaljuja? Ei varmaan.

Vierailija
2172/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua loukkaa henkilökohtaisesti, jos lyhyt ja kalju mies kehtaa viedä mun aikaa. Kerron sen sille varsin suorasanaisesti.

Mua loukkaa, jos ihan vaan ilmestyvät näkökenttään. Tänäänkin kerroin suoraan yhdelle Prismassa, että pilasi olemuksellaan koko shoppailunautinnon.

Vierailija
2173/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko valtamediaan tehty juttuja, jossa sanotaan "asiantuntijan" suulla, että naisten ulkonäköstandardien pitäisi muuttua siihen suuntaan, että lyhyet ja kaljut miehet olisivatkin yhtäkkiä haluttuja? Siis ihan kuten tässä jutussa sanotaan, että miesten pitäisi alkaa preferoimaan lihavia naisia... 

Vierailija
2174/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on muuten Rydman ja Halla-aho töllössä. Tirsk. On lyhyttä ja kaljua tarjolla. Pitäiskö tässä antaa niille palautetta? Onkohan ne tajunneet, että ovat lyhyitä ja kaljuja? Ei varmaan.

Pitää aloittaa noista puutarhatontuista ihan oma 500 sivun ketju. Eihän nyt voi olla, että meillä on valtiojohdossa tuollaisia käppänöitä, ei varmaan mitään osaakaan.

Vierailija
2175/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko valtamediaan tehty juttuja, jossa sanotaan "asiantuntijan" suulla, että naisten ulkonäköstandardien pitäisi muuttua siihen suuntaan, että lyhyet ja kaljut miehet olisivatkin yhtäkkiä haluttuja? Siis ihan kuten tässä jutussa sanotaan, että miesten pitäisi alkaa preferoimaan lihavia naisia... 

Se olisi ihan turhaa. Meille kelpaa vain Momoat, se on ihan perusbiologiaa ja geeneissä.

Vierailija
2176/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

F*ck asiantuntijat. Mikään ei saa naisia ottamaan muita kuin lihaksikkaita, pitkiä, tuuheaharjaisia Momoa-miehiä. Jos te miehet taivutte paineen alla niin omapa on häpeänne.

Vierailija
2177/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjoitin eilen (taas) tänne kuinka kaljut miehet on suosikkejani, ovat aina olleet, ja nykyinenkin ihastukseni on kalju (ja lyhyt). Viestini poistettiin, samalla kun kaikenmaailman törkyviestit jää 😅. Perusmeno siis Aavellä.

Ps. Jason Momoa ei ole kaikkien mieleen, ei esim. minun. Hän on täysin neutraali, ei ruma eikä komea. Enkä ole ainoa joka on tätä mieltä eikä tajua ollenkaan miksi häntä pidetään niin seksikkäänä.

Häntä pidetään seksikkäänä, koska hänessä on kaikki ihannemiehen ominaisuudet lukuunottamatta ikää. Jotkut eivät välttämättä pidä miehillä pitkistä hiuksista, minkä vuoksi kaikki naiset eivät pidä Momoaa maailman komeimpana. Hiusten pituus onkin usein naisille juuri sitä "monipuolista miesmakua" osoittava asia. Eli hiukset tulee olla tuuheat ja päässä, mutta makuasia on se, millaiset hiukset ovat.

Ihan totta. Oma Momoani tekee juuri remonttia, ja hänen pitkät hiuksensa tuppaavat pahasti jäämään polvien alle, kun hän kyykistelee tuolla lattianrajassa. Voisihan ne ehkä pätkäistä, onneksi hiusraja säilyy kuitenkin.

Mun Momoa osaa onneksi käyttää ponnaria remppahommissa, niin ei tartte leikata hiuksia

Vierailija
2178/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on muuten aivan puutarhatontun näköinen. Kumma että sillä on lapsia jopa sivusuhteista.

Vierailija
2179/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää aloittaa noista puutarhatontuista ihan oma 500 sivun ketju. Eihän nyt voi olla, että meillä on valtiojohdossa tuollaisia käppänöitä, ei varmaan mitään osaakaan.

Halliksella on puutarhatontun punaiset posketkin. Voi naisraukkoja, jotka ton pätkän kanssa on suuren typeryyden hetkellä vehdanneet. Iso yök.

Vierailija
2180/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua loukkaa, jos ihan vaan ilmestyvät näkökenttään. Tänäänkin kerroin suoraan yhdelle Prismassa, että pilasi olemuksellaan koko shoppailunautinnon.

Mä mulkoilin vihanmielisen näköisenä bussissa yhtä kaljua. Ulos lähtiessäni sihahdin sille suupielestäni: " Helvetin nahkakuula!"  Oppiipahan olemaan poissa ihmisten ilmoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä