Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
2201/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on suurin osa missannu selvästi ton lopun tosta artikkelista, jossa Jonna vielä sanoo, et ei sitä se haittaa, että miehillä on preferenssejä vaan ei tykkää, jos moni käyttäytyy tökerösti. Eikä se koskaan sanonu, että miesten pitäis ostaa mitään juomia sille, vaan että se tuntuu ikävältä, jos kaikki kaverit saa koko ajan, mutta ite ei koskaan, mihin voin hyvin samaistua. Ei muakaan koskaan olla isketty baarissa, vaikka en ole edes lihava (mikä tällä palstalla vaikuttaa olevan se suurin synti deittailussa) ja ei se kivaa ole, mutta jos siitä valitan, niin ei se tarkota, että haluan pakottaa kaikki miehet tykkäämään musta.

Niin, eli mikä tän artikkelin pointti sitten loppujen lopuksi oli? Että saa olla preferenssejä ja on ikävää olla ruma? No kai se jo tiedetään. 

Oletko sä käynyt mitään koulua? Peruskoulua? Kirjoittanut edes yhden referaatin, esseen, ainekirjoituksen? Miten voi olla noin huono luetunymmärtäminen?

Vierailija
2202/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä nään tinderissä lyhyen ja kaljun miehen, mä laitan aina viestiä ja kysyn miksei se kasva pituutta ja kasvata tukkaa. Tuskin ne muuten tajuaa olevansa lyhyitä ja kaljuja.

Tää on hyvä, kannattaa myös treffatessa kertoa jos on hiusraja pakenemassa tai mies on pätkä. Tietääpähän sit asiasta.

No en mä nyt niitä sentään treffaa. Momoat on sitä varten.

Tai jos nyt ihan huvikseni hupimielessäni tapaankin, niin laitan jälkikäteen viestiä:

Sori, mä tapailen vain Jason Momoita, en puutarhatonttuja. 🙏

Jotkut miehet on kyllä niin katalia, että väittävät olevansa Momoita, ja treffipaikalle tuleekin puutarhatonttu. Kyllä siinä nainen tuntee herkkää mimosankukan sieluansa loukattavan.

Kyllä mua loukkaa henkilökohtaisesti, jos lyhyt ja kalju mies kehtaa viedä mun aikaa. Kerron sen sille varsin suorasanaisesti.

Mua loukkaa, jos ihan vaan ilmestyvät näkökenttään. Tänäänkin kerroin suoraan yhdelle Prismassa, että pilasi olemuksellaan koko shoppailunautinnon.

Mä mulkoilin vihanmielisen näköisenä bussissa yhtä kaljua. Ulos lähtiessäni sihahdin sille suupielestäni: " Helvetin nahkakuula!"  Oppiipahan olemaan poissa ihmisten ilmoilta.

Toivottavasti sille tuli tosi paha mieli. Ehkä itki kotona ja kokoilee itsetuntoaan kauankin.

Jes!

Oma vika. Pakkoko sitä on ihmisten eteen tulla kekkuloimaan. V*tuttaa tuommoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on muuten aivan puutarhatontun näköinen. Kumma että sillä on lapsia jopa sivusuhteista.

Mitä kummaa siinä on, naiset valintansa tehneet. Saatte juuri sellaisia miehiä kuin ansaitsette.

Mehän ansaitaan Momoa. Halla-aho on ollut lienee joku kännissä sattunut erehdys.

No siis onhan näitä kaiken maailman sadomadokisteja, tiedä häntä.

Vierailija
2204/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pitäisi näyttää kaikille deittailua harkitseville heteronaisille. Miehiä kritisoidaan jutussa siitä, että eivät osaa antaa hienotunteisesti pakkeja, vaan solvaavat naisen ulkonäköä ja kohtelevat tympeästi. Koko keskusteluketju taas käsittelee vain sitä, että nainen on ansainnut ilkeilyt koska on mennyt hoikkien miesten kanssa treffeille ja lisäksi haastateltua on haukuttu lisää mitä törkeimmillä nimityksillä. Ainoa keino välttää loukkaavat kommentit olisi siis mennä ylipainoisten miesten kanssa treffeille, koska normaalipainoisilla on oikeus ja tapana olla julmia. Tämä ketju todella todisti sen että Jonna ei keksinyt mitään päästään, vaan miehet vain ovat hirveitä.

Vierailija
2205/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on suurin osa missannu selvästi ton lopun tosta artikkelista, jossa Jonna vielä sanoo, et ei sitä se haittaa, että miehillä on preferenssejä vaan ei tykkää, jos moni käyttäytyy tökerösti. Eikä se koskaan sanonu, että miesten pitäis ostaa mitään juomia sille, vaan että se tuntuu ikävältä, jos kaikki kaverit saa koko ajan, mutta ite ei koskaan, mihin voin hyvin samaistua. Ei muakaan koskaan olla isketty baarissa, vaikka en ole edes lihava (mikä tällä palstalla vaikuttaa olevan se suurin synti deittailussa) ja ei se kivaa ole, mutta jos siitä valitan, niin ei se tarkota, että haluan pakottaa kaikki miehet tykkäämään musta.

Niin, eli mikä tän artikkelin pointti sitten loppujen lopuksi oli? Että saa olla preferenssejä ja on ikävää olla ruma? No kai se jo tiedetään. 

Oletko sä käynyt mitään koulua? Peruskoulua? Kirjoittanut edes yhden referaatin, esseen, ainekirjoituksen? Miten voi olla noin huono luetunymmärtäminen?

Se on varmaan lyhyt ja kalju. Ne on tyhmiä.

Vierailija
2206/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä nään tinderissä lyhyen ja kaljun miehen, mä laitan aina viestiä ja kysyn miksei se kasva pituutta ja kasvata tukkaa. Tuskin ne muuten tajuaa olevansa lyhyitä ja kaljuja.

Tää on hyvä, kannattaa myös treffatessa kertoa jos on hiusraja pakenemassa tai mies on pätkä. Tietääpähän sit asiasta.

No en mä nyt niitä sentään treffaa. Momoat on sitä varten.

Tai jos nyt ihan huvikseni hupimielessäni tapaankin, niin laitan jälkikäteen viestiä:

Sori, mä tapailen vain Jason Momoita, en puutarhatonttuja. 🙏

Jotkut miehet on kyllä niin katalia, että väittävät olevansa Momoita, ja treffipaikalle tuleekin puutarhatonttu. Kyllä siinä nainen tuntee herkkää mimosankukan sieluansa loukattavan.

Kyllä mua loukkaa henkilökohtaisesti, jos lyhyt ja kalju mies kehtaa viedä mun aikaa. Kerron sen sille varsin suorasanaisesti.

Mua loukkaa, jos ihan vaan ilmestyvät näkökenttään. Tänäänkin kerroin suoraan yhdelle Prismassa, että pilasi olemuksellaan koko shoppailunautinnon.

Mä mulkoilin vihanmielisen näköisenä bussissa yhtä kaljua. Ulos lähtiessäni sihahdin sille suupielestäni: " Helvetin nahkakuula!"  Oppiipahan olemaan poissa ihmisten ilmoilta.

Toivottavasti sille tuli tosi paha mieli. Ehkä itki kotona ja kokoilee itsetuntoaan kauankin.

Jes!

Oma vika. Pakkoko sitä on ihmisten eteen tulla kekkuloimaan. V*tuttaa tuommoiset.

Ei kun se on just hyvä, että kalju mies tajuaa ällöttävyytensä ja itkee sitä. Oppimiskokemus sille.

Vierailija
2207/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullekaan ole kukaan tuntematon ikinä tarjonnut drinkkiä baarissa. En kyllä ole tästä koskaan osannut pahoittaa mieltäni, kun en ole koskaan tuntenut itseäni sellaiseen oikeutetuksikaan. Kai tämä on sitä male privilegeä.

- M55

Minä olen tarjonnut tuntemattomille miehille muutaman kerran juotavaa ja vielä niin, että osoitan miehen tarjoilijalle ja pyydän viemään saman juoman, mitä hän juo, yleensä tuopin olutta. Sanon vielä, että ei saa ketoa, keneltä se on. Sitten on kiva seurata, kun miehellä pyörii pää, kun hän yrittää saada selville keneltä se on. Yksikään ei ole kieltäytynyt juomasta.

Mitä jos joku tarjoaa sinun kavereille ja jättää sinut välistä? Olette siinä parin, kolmen, ehkä neljän kaverin kanssa ja muille tarjotaan, mutta sinä olet kuin ilmaa?

Muuten hyvä mutta ei meillä miehillä mitään kavereita ole.

Vierailija
2208/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju pitäisi näyttää kaikille deittailua harkitseville heteronaisille. Miehiä kritisoidaan jutussa siitä, että eivät osaa antaa hienotunteisesti pakkeja, vaan solvaavat naisen ulkonäköä ja kohtelevat tympeästi. Koko keskusteluketju taas käsittelee vain sitä, että nainen on ansainnut ilkeilyt koska on mennyt hoikkien miesten kanssa treffeille ja lisäksi haastateltua on haukuttu lisää mitä törkeimmillä nimityksillä. Ainoa keino välttää loukkaavat kommentit olisi siis mennä ylipainoisten miesten kanssa treffeille, koska normaalipainoisilla on oikeus ja tapana olla julmia. Tämä ketju todella todisti sen että Jonna ei keksinyt mitään päästään, vaan miehet vain ovat hirveitä.

Juuri näin. Ja toivon Jonnalle kaikkea hyvää, jos hän on lukenut tätä ketjua. Nuo törkykommentit loukkaavat ihan varmasti, mutta tällä palstalla päivystää pelkkiä rumia, kaljuja ja lyhyitä miehiä, jotka ovat vielä osoittaneet tyhmyytensäkin. Yritä olla välittämättä puutarhatontuista. Ainakin me naiset olemme sinun puolellasi. 

Vierailija
2209/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan varma, että Jonnalle kelpaa "plus-kokoinen" 120-kiloinen raavas mies. Koska muutenhan voitaisiin epäillä Jonnan olevan läskifoobikko. 

Miksi Jonnalle pitäisi kelvata 120kg painava mies kun ei hän itsekään ole niin iso?

Vierailija
2210/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan varma, että Jonnalle kelpaa "plus-kokoinen" 120-kiloinen raavas mies. Koska muutenhan voitaisiin epäillä Jonnan olevan läskifoobikko. 

Miksi Jonnalle pitäisi kelvata 120kg painava mies kun ei hän itsekään ole niin iso?

Hänelle kelpaa ja tarvitsee kelvata vain Momoa. Tästä on jo yhteisymmärrys. Siirretään jo huomio suurempaan ongelmaan: keskuudessamme on lyhyitä ja kaljuja miehiä. Miten saamme heidät todella tajuamaan arvottomuutensa? That is the question.

Vierailija
2211/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullekaan ole kukaan tuntematon ikinä tarjonnut drinkkiä baarissa. En kyllä ole tästä koskaan osannut pahoittaa mieltäni, kun en ole koskaan tuntenut itseäni sellaiseen oikeutetuksikaan. Kai tämä on sitä male privilegeä.

- M55

Minä olen tarjonnut tuntemattomille miehille muutaman kerran juotavaa ja vielä niin, että osoitan miehen tarjoilijalle ja pyydän viemään saman juoman, mitä hän juo, yleensä tuopin olutta. Sanon vielä, että ei saa ketoa, keneltä se on. Sitten on kiva seurata, kun miehellä pyörii pää, kun hän yrittää saada selville keneltä se on. Yksikään ei ole kieltäytynyt juomasta.

Mitä jos joku tarjoaa sinun kavereille ja jättää sinut välistä? Olette siinä parin, kolmen, ehkä neljän kaverin kanssa ja muille tarjotaan, mutta sinä olet kuin ilmaa?

Ottakaa ne tosi lyhyet ja kaljut miehenkuvatukset messiin. Näytätte ite sit vähän pidemmiltä ja teistä tumpeista peukalonpäistä on seuraa toisillenne.

Vierailija
2212/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle kelpaa ja tarvitsee kelvata vain Momoa. Tästä on jo yhteisymmärrys. Siirretään jo huomio suurempaan ongelmaan: keskuudessamme on lyhyitä ja kaljuja miehiä. Miten saamme heidät todella tajuamaan arvottomuutensa? That is the question.

Pitää lisätä täällä av- palstalla ketjuja aiheesta. Aina linkittää tänne juttu, kun semmoinen löytyy. Js sitten kaikkien pitää muistaa vähintään sanoa:" Hyi, hyi, lyhyt ja kalju mies. Yäk. Eikö hävetä yhtään. Minua hävettäisi. Miten KEHTAA esiintyä lehtijutussa ja sanoa jotakin!!!"

Vierailija
2213/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehille kelpaa enää mikään. Muakin useimmat katsovat kuin halpaa makkaraa kun on vähän aknearpia ja en ole langanlaiha vaan löytyy per settä ja reittä. Ylipainoinen en ole. En ymmärrä miksi näiden miesten täytyy sitten vaivautua paikalle? Noloa heiltäkin. Ja mullakin ollut rehelliset kuvat eli kuvia ilman meikkiä jne.

N26

Sulla on sama tilanne kuin jonnalla. Kuvasi riittävät siihen, että pystyt saamaan miehiä treffeille, mutta ulkonäkösi ei kuitenkaan riitä siihen, että kykenisit sytyttämään tarpeeksi kiinnostusta että asiat etenisivät ekoja treffejä pidemmälle.

Siis eikö nykyään ole mitään muuta kriteeriä kuin se ulkonäkö? Etenettekö ihan mihin vaan kunhan ulkonäkö kiinnostaa? Olen naimisissa ja huutonauran tälle nykymeiningille.

Sain sen käsityksen jutusta että tytöllä on kyllä rehellisiä kuvia,mutta miehet eivät silti tajua ja asia pitää alleviivata.

Aika moni etsii paria tinderissä. Jos hieman kärjistän, niin siellä homma toimii aivan puhtaasti ulkonäköön perustuen: jos kuva näyttää hyvältä, nainen/mies svaipataan oikealle. Jos ihminen ei kuvassa näytä hyvältä, hänet svaipataan vasemmalle. Eli vain sillä on väliä, miltä ihminen näyttää kuvissaan. 

Juu, tiedän kyllä, paljon pareja muodostuu myös tinderin ulkopuolella. Silti sanoisin että kyllä se ulkonäkö on nykyään kuningas. 

Toki ymmärrän että kimmoke ekoille treffeille on se toisen ulkonäkö. Täällä vaan puhutaan siihen tyyliin että se olisi seuraavien ja sitä seuraavienkin treffien ainoa ehto ja nyt on kyse ihmisistä, jotka ovat nähneet jo ennen treffejä toistensa kuvia. Toisekseen ihmisen kokoa voi olla vaikea hahmottaa vaikka kuinka olisi valokuvia ja pitäisi melkein olla pari ryhmäkuvaa, eli pelkkä kroppakuva ei riitä. Ei tarvitse siis olla mikään catfish että noin käy. 

Jos oikeasti ymmärrät, että kimmoke ensimmäiselle treffeille on ulkonäkö, niin ymmärrätkö, mikä on silloin ensisijainen (=tärkein) vaatimus? Se on ulkonäkö. Ilman sitä ei pääse mihinkään, ei ensimmäisille, eikä toisille treffeille. Saatika lähimainkaan naisen sänkyyn.

Ehkä tinderissä. Mutta tosielämässä sitä voi tavata ihmisiä myös esimerkiksi töissä, opiskeluissa, harrastuksissa tai kaveripiirissä. Silloin tutustutaan pikkuhiljaa.

Miksi haluaisin naisen, joka valitsee Tinderissä Henry Cavillin näköisen miehen, mutta tyytyy tosielämässä kaljuun?

Ei tinderissä ole mitään Cavillin tai Momon tapaisia miehiä. Paitsi ehkä ne inkkelien omat feikkitilit.

Sitä sinä et voi tietää, koska Tinder näyttää sinulle sen tasoisia miehiä jotka vastaavat omaa suosiotasoasi, joka taas perusttu siihen että kuinka suositut miehet pyyhkivät sinua oikealle.

Vierailija
2214/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi tänne av:llekin alkaa aloittamaan ketjuja aina, kun jossain lehtijutussa on lyhyt ja kalju mies ja linkata juttu tänne, ja alkaa arvostelemaan, että miehet tajuaisi noin yleisestikin, että lyhyt ja kalju on huono juttu.

Nyt on muuten Rydman ja Halla-aho töllössä. Tirsk. On lyhyttä ja kaljua tarjolla. Pitäiskö tässä antaa niille palautetta? Onkohan ne tajunneet, että ovat lyhyitä ja kaljuja? Ei varmaan.

Jussille tullut tuommoinen söpö pappa- punoitus poskiin. Ja kalju kiiltää. Käyttääköhän säämiskää kiillotukseen? Jos pienikokoinen nainen on tasku- Venus, niin onko pienikokoinen mies silloin tasku- Mars? Wille siis? Vai onko se vaan taskuun jäänyt, liiskaantunut, Mars- patukka?

Vierailija
2215/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin tapasin aviomieheni, kävin Tinder treffeillä n. kymmenen miehen kanssa. 30-40 vuotiaita töissä käyviä, normaaleja miehiä.

Yksikään heistä ei haukkunut minua, yksikään ei myöskään esittänyt törkeitä kommentteja tai seksitarjouksia.

Täällä vauvalla tuppaa aika usein mopo karkaamaan keskusteluissa, ja tarinat on aika hurjia. Ihan kaikkea ei kannata uskoa. Lisäksi kannattaa huomioida että tänne on pesiytynyt naisia vihaavia miehiä, jotka eivät oikeasti edes käy treffeillä.

Vierailija
2216/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi tänne av:llekin alkaa aloittamaan ketjuja aina, kun jossain lehtijutussa on lyhyt ja kalju mies ja linkata juttu tänne, ja alkaa arvostelemaan, että miehet tajuaisi noin yleisestikin, että lyhyt ja kalju on huono juttu.

Nyt on muuten Rydman ja Halla-aho töllössä. Tirsk. On lyhyttä ja kaljua tarjolla. Pitäiskö tässä antaa niille palautetta? Onkohan ne tajunneet, että ovat lyhyitä ja kaljuja? Ei varmaan.

Jussille tullut tuommoinen söpö pappa- punoitus poskiin. Ja kalju kiiltää. Käyttääköhän säämiskää kiillotukseen? Jos pienikokoinen nainen on tasku- Venus, niin onko pienikokoinen mies silloin tasku- Mars? Wille siis? Vai onko se vaan taskuun jäänyt, liiskaantunut, Mars- patukka?

Taskunöyhtä se on. Tai taskuklimppi. Semmonen vanha purkka, jossa on karvoja.

Vierailija
2217/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M55

Ottakaa ne tosi lyhyet ja kaljut miehenkuvatukset messiin. Näytätte ite sit vähän pidemmiltä ja teistä tumpeista peukalonpäistä on seuraa toisillenne.

Voisin ottaa. Olen 177cm pitkä nainen. Tuommoinen lyhyt ja kalju mies sopisi minulle tuopin laskualustaksi, ja Momoani voisi nojailla siihen kyynärpäillään.

Vierailija
2218/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on muuten aivan puutarhatontun näköinen. Kumma että sillä on lapsia jopa sivusuhteista.

Mitä kummaa siinä on, naiset valintansa tehneet. Saatte juuri sellaisia miehiä kuin ansaitsette.

Mehän ansaitaan Momoa. Halla-aho on ollut lienee joku kännissä sattunut erehdys.

Kännissä&läpällä.

Vierailija
2219/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M55

Voisin ottaa. Olen 177cm pitkä nainen. Tuommoinen lyhyt ja kalju mies sopisi minulle tuopin laskualustaksi, ja Momoani voisi nojailla siihen kyynärpäillään.

Kun lähtee tanssilattialle Momoan kanssa imeskelemään sen korvaa, voi lyhyen tumpin hörökorvaan laittaa käsiveskan roikkumaan. On se ihan kätevä.

Vierailija
2220/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Jason Momoita. Kyllä mulle Chris Hemsworthingkin käy. Tai Henry Cavill.