Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi oli käynyt meillä sovitusti omilla vara-avaimilla tuomassa yhden asian, mutta

Vierailija
03.09.2023 |

sitten huomasin, että pöytäliinamme olivat kadonneet pyykkikorista ( olin kerännyt niitä sinne, niitä oli monta). Epäuskoisena soitin anopille, tietääkö hän jotain pöytäliinoistamme. Hän sanoi vieneensä ne halpaan pesulaan, jonka lähellä.asuu!

Siis tästä ei ollut mitään puhetta ja tämä tarkoittaa, että anoppi on tutkinut jopa pyykkikorimme (!), eli mitä muuta vielä. Ja ottanut sieltä.ne liinat!

Haluaisin mielipiteitänne, että onko tuo teistä normaalia ja mitä minun pitäisi anopille sanoa.

Minulle tuli likainen ja loukattu olo. Hänen piti tuoda vain keittiön pöydälle eräs perintöesine sovitusti, mutta kävikin näin.

Kommentit (276)

Vierailija
181/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koti on myös miehen koti ei pelkästään miniän. Ehkä mies on sanonut äidilleen kun ei vaimolleen uskalla että häntä ahdistaa hoitamaton koti ja anoppi koitti auttaa poikaansa?

Huutonaurua!!!

Eikö mies itse osaa siivota? Kannattaa pyytää äitykältä apua, äitykkä varmaan ottaa pojan kotiin opettelemaan.

Voi pyytää äidin kotiaan siivoamaan. Yksi tapa ratkaista likaisen kodin siivoaminen.

Ainoa tapa on se, että mies opettelee itse siivoamaan eikä pakota vanhaa äitiään siihen. Äiti voi toki opastaa poikaansa omassa kodissaan, kun ei ole ajoissa sitä tehnyt.

Ei kaikki äidit ole vanhoja. Ei ole olemassa yhtä ainoaa tapaa. Jos mies pyytää äitinsä siivoamaan ja äiti mielellään tulee, asia on hoidettu. Mies voi myös ostaa siivouspalvelun ulkopuoliselta. Vaimo voi sitten kehua että koti kiiltää.

Vierailija
182/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko oli käyny vääntämässä takkalenkin muotoisen tiukan pökäleen pönttöön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, usein miehet juttelevat äidilleen, myös heidän sotkuisista vaimoistaan.

Usein? Outoja miehiä. Oon satavarma että mulla ei ole eksä eikä nykyinen sanallakaan äideilleen pillittäneet, ovat olleet aikuisia, fiksuja miehiä.

Aikuinen fiksu nainen pitää miehensä ja äitinsä keskustelua pillittämisenä?

Vierailija
184/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone on kyllä minun ostama, mutta mies ei osaa käyttää sitä, eikä hänen tarvitse edes, koska minä olen se joka hoitaa meillä pyykit, lapset hoitaa omansa aika hyvin itsekin.

Haluan että vaatteet ja muut pysyvät hyvänä joten kyllä, minä hoidan mielelläni pyykit.

Mies taas tekee muita asioita mitä minä en osaa tai halua😅

Vierailija
185/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ap sitten keräät sitä pyykkiä jos teillä on pesukone ja kuivuri?

Normaalisti likainen pyykki laitetaan pyykkikoriin. Onko sulla pyykit pitkin lattioita?

Vierailija
186/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koti on myös miehen koti ei pelkästään miniän. Ehkä mies on sanonut äidilleen kun ei vaimolleen uskalla että häntä ahdistaa hoitamaton koti ja anoppi koitti auttaa poikaansa?

Jos miest ahdistaa hoitamaton kotinsa niin hoitaa sitä sitten.

Hoitamattomassa kodissa ei nyt ainakaan ekana myöskään keskity pöytäliinoihin😂😂😂

Ehkä mies hoitaa pyytämällä äitinsä auttamaan siivouksessa. Vaimon on silloin turha narista.

Ei voi hoitaa ilman vaimon lupaa. Se on myös vaimon koti.

Mies ei saa pyytää äitiään siivoamaan ilman vaimon lupaa? Dominoiva vaimo? Totta kai saa.

Tuossa tapauksessa on paras, että jättää miehen ja hänen äitinsä parisuhteeseen keskenään ja muuttaa itse muualle. Parisuhteeseen ei mahdu kuin kaksi, tuossa se pari on äiti ja poika.

Niin on. Vaimo, joka viihtyy likaisessa kodissa, voi jatkaa asumista roskan keskellä.

Vierailija
187/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikoriin ei "kerätä" viikkotolkulla pyykkiä.

Vierailija
188/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua!!!

Eikö mies itse osaa siivota? Kannattaa pyytää äitykältä apua, äitykkä varmaan ottaa pojan kotiin opettelemaan.

Voi pyytää äidin kotiaan siivoamaan. Yksi tapa ratkaista likaisen kodin siivoaminen.

Ainoa tapa on se, että mies opettelee itse siivoamaan eikä pakota vanhaa äitiään siihen. Äiti voi toki opastaa poikaansa omassa kodissaan, kun ei ole ajoissa sitä tehnyt.

Ei kaikki äidit ole vanhoja. Ei ole olemassa yhtä ainoaa tapaa. Jos mies pyytää äitinsä siivoamaan ja äiti mielellään tulee, asia on hoidettu. Mies voi myös ostaa siivouspalvelun ulkopuoliselta. Vaimo voi sitten kehua että koti kiiltää.

Sitten se miehen äiti kertoo kylillä, että käy siivoamassa miniänsä kotona, kun miniä itse ei viitsi. Noin se käytännössä menee, hyi paha miniä.

Vierailija
189/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tuo ollut ihan noin, pöytäliinat oli siinä päällä näytillä, pari kuukautta vanhat tahrat esillä niin kuin ne puhdistuisi kotikonstein. kahvi ja kermatahrat kun lähtee helposti. ja tää noudettava tavara oli siinä vieressä ihan niinkuin merkkinä.

Jatkossa saat tarjota sörsselisi ja mörsselisi ilman anopin apua, en enää tuu "penkomaan" nurkkiasi.

Ja jos tulee ero noin katala saa kävellä.

Vierailija
190/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua!!!

Sitten se miehen äiti kertoo kylillä, että käy siivoamassa miniänsä kotona, kun miniä itse ei viitsi. Noin se käytännössä menee, hyi paha miniä.

Mitä pahaa on totuudessa?

Vierailija
191/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miest ahdistaa hoitamaton kotinsa niin hoitaa sitä sitten.

Hoitamattomassa kodissa ei nyt ainakaan ekana myöskään keskity pöytäliinoihin😂😂😂

Ehkä mies hoitaa pyytämällä äitinsä auttamaan siivouksessa. Vaimon on silloin turha narista.

Ei voi hoitaa ilman vaimon lupaa. Se on myös vaimon koti.

Mies ei saa pyytää äitiään siivoamaan ilman vaimon lupaa? Dominoiva vaimo? Totta kai saa.

Tuossa tapauksessa on paras, että jättää miehen ja hänen äitinsä parisuhteeseen keskenään ja muuttaa itse muualle. Parisuhteeseen ei mahdu kuin kaksi, tuossa se pari on äiti ja poika.

Niin on. Vaimo, joka viihtyy likaisessa kodissa, voi jatkaa asumista roskan keskellä.

Ainoa sotkija on edelleen se mies, joka ei viitsi siivota vaan pistää vanhan äitinsä siivoamaan. Ihan kuin silloin lapsena.

Vierailija
192/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, usein miehet juttelevat äidilleen, myös heidän sotkuisista vaimoistaan.

Usein? Outoja miehiä. Oon satavarma että mulla ei ole eksä eikä nykyinen sanallakaan äideilleen pillittäneet, ovat olleet aikuisia, fiksuja miehiä.

Aikuinen fiksu nainen pitää miehensä ja äitinsä keskustelua pillittämisenä?

JOS kävisi äidilleen valittamassa että sukat on pesemättä ja pöytä liinatta, niin kyllä se olis pillittämistä, mulle vaan ihan käsittämätön ajatus että tällaista jotenkin yleisesti tapahtuu.

Vierailija
193/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kovin usein käy pojalla ja miniällä kylässä, pyydän heitä mieluummin lapsineen meille, laitan ruokaa ja kyselen kuulumisia, mukava nähdä. Mutta joskus on parempi mennä heille kylään hoitamaan lapsia koska lapsilla on omat huoneensa ja lelunsa.

Mutta se siivo ahdistaa, kaikki on sikinsokin, pölyä ja elänten karvaa, hiekkaa ja kuolaa eteisessä ja keittiössä. Täytyy miettiä mitä laittaa päälle, mistä vaatteesta saa parhaiten karvat irti. Kertakäyttöhaalarit olisivat varmaan parhaat mutta niissä tulee kuuma. Liikaa tavaraa tasot täynnä, mainoslehdistä lähtien. Jääkaapissa tuoretta ja vanhaa tavaraa, hyllyt ryöhnässä. Pyykkivuoria, puhdasta ja likaista. Koiranpaskaa pihalla.

Ensitöikseni otan imurin ja imuroin koko talon. Sitten pyyhin tasot ja siivoan jääkaapin. Mainoslehtiset yhteen paikkaan ja siivoan roskakaapin, molemmat vessat ja kylpyhuoneen. Sitten pyyhin mikron, pistän astianpesukoneen päälle ja pesen pari koneellista pyykkiä. Saatan mopata keittiön lattian. Lapset ovat onneksi esimurrosiässä niin ei tarvitse koko ajan katsoa perään. Minulla menee joku pari tuntia aikaa kun hetken heilun. Sitten käydään lasten kanssa kaupassa ja ostetaan jotain hyvää ruokaa illaksi, samalla täytän jääkaappia mitä puuttuu. Käytetään koiria lenkillä ja tehdään yhdessä ruokaa, katsotaan joku leffa (kunhan sohvat on imuroitu). Saatan illalla kerätä pihalta koiranpaskat ämpäriin.

Olen henkisesti valmistautunut siihen, että saan haukut sekä koirilta että pojalta ja miniältä. Ilman lupaa menen siivoamaan talon. Mutta vanhemmat ovat niin väsyneitä sekä arkeen että irtiottonsa jälkeen, että ovat vain tyytyväisiä kun lapset ja koirat voivat hyvin, ja makuuhuoneeseen on vaihdettu puhtaat lakanat, voivat kellahtaa sänkyyn.

Vaihdat heidän lakanansa? Seko!

Vierailija
194/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua!!!

Mitä pahaa on totuudessa?

Miksei anoppi kerro, että hänen oma poikansa ei osaa eikä viitsi siivota?

Vierailija
195/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkikoriin ei "kerätä" viikkotolkulla pyykkiä.

Sanottiinko että pyykki on korissa monta viikkoa?

Vierailija
196/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika ei uskalla siivota ettei toi kahjo AP sitten siitäkin vedä hernettä venttiiliin.

Vierailija
197/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap: lla on 10 pöytäliinaa ja hän "kerää" niitä likapyykkiin niin tuskin hän joka päivä vaihtaa pöytäliinan? Jos vaihtaa sehän se vasta älytöntä on.

Vierailija
198/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaalia tässä aloituksessa on se, että anopille on annettu avain. Normaalia on hänen nuuskimisensa, joka olisi pitänyt olla aloittajan tiedossa.

Vierailija
199/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset on kyllä niin outoja ja herkkähipiäisiä, etten yhtään ihmettele kun miehet ei vakiinnu.

Vierailija
200/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei tuo ollut ihan noin, pöytäliinat oli siinä päällä näytillä, pari kuukautta vanhat tahrat esillä niin kuin ne puhdistuisi kotikonstein. kahvi ja kermatahrat kun lähtee helposti. ja tää noudettava tavara oli siinä vieressä ihan niinkuin merkkinä.

Jatkossa saat tarjota sörsselisi ja mörsselisi ilman anopin apua, en enää tuu "penkomaan" nurkkiasi.

Ja jos tulee ero noin katala saa kävellä.

Mitä sekoilet? Mikä noudettava tavara? Kenelle puhut?