Anoppi oli käynyt meillä sovitusti omilla vara-avaimilla tuomassa yhden asian, mutta
sitten huomasin, että pöytäliinamme olivat kadonneet pyykkikorista ( olin kerännyt niitä sinne, niitä oli monta). Epäuskoisena soitin anopille, tietääkö hän jotain pöytäliinoistamme. Hän sanoi vieneensä ne halpaan pesulaan, jonka lähellä.asuu!
Siis tästä ei ollut mitään puhetta ja tämä tarkoittaa, että anoppi on tutkinut jopa pyykkikorimme (!), eli mitä muuta vielä. Ja ottanut sieltä.ne liinat!
Haluaisin mielipiteitänne, että onko tuo teistä normaalia ja mitä minun pitäisi anopille sanoa.
Minulle tuli likainen ja loukattu olo. Hänen piti tuoda vain keittiön pöydälle eräs perintöesine sovitusti, mutta kävikin näin.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Aloituksesta on kaksi vuotta. Tilanne on nyt se, että meillä on jäljellä enää yksi pöytäliina. Kaikki muut on viety eikä niitä ole tuotu takaisin.
Alkavassa dementiassa piilottelee tavaroitaan ja väittää jonkun vieneen ne. Muistekepa minbe olet ne sieltä likavaatekorista siirtänyt.
Kahteen vuoteen jo hämäläisempikin ehtisi vaihtaa lukot ettei kenenkään avaimet enää kävisi.
Jos joku taloyhtiö, turvalukko lisäksi jonka avainta ei anna sivullisille
"Muistekepa minbe?" Sinua en sanoisi mitään!
No joo, kirjoitusvirhehän se ärsyttää kun alkaa muisti mennä eikä äly riitä lukkojen uusimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Aloituksesta on kaksi vuotta. Tilanne on nyt se, että meillä on jäljellä enää yksi pöytäliina. Kaikki muut on viety eikä niitä ole tuotu takaisin.
Alkavassa dementiassa piilottelee tavaroitaan ja väittää jonkun vieneen ne. Muistekepa minbe olet ne sieltä likavaatekorista siirtänyt.
Kahteen vuoteen jo hämäläisempikin ehtisi vaihtaa lukot ettei kenenkään avaimet enää kävisi.
No joo, kirjoitusvirhehän se ärsyttää kun alkaa muisti mennä eikä äly riitä lukkojen uusimiseen.
Olet varmasti oikea juhlien keskipiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin paljon täysjärkinen etten kahteen vuoteen saisi uutta lukkoa jos anoppi käy varastelemassa? Tai ehkä jo omaiset huomaisi onko mulla jotain harhoja ja siksi piilotella jotain älyttömiä tavaroita.
Mun omainen laittoi aina uuden vedenleittimen lukolliseen pakastimeen kun lähti kotoa. Hänellä kans käytiin viemässä sitä ja tätä.
Uudet lukot nyt kun alkaa jo kolmas vuosi anopin käynnistä.
Keksit tällaisen anopin haukkumisaiheen. Aika loppuun on aiheet kyllä jo kaluttu.