Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi oli käynyt meillä sovitusti omilla vara-avaimilla tuomassa yhden asian, mutta

Vierailija
03.09.2023 |

sitten huomasin, että pöytäliinamme olivat kadonneet pyykkikorista ( olin kerännyt niitä sinne, niitä oli monta). Epäuskoisena soitin anopille, tietääkö hän jotain pöytäliinoistamme. Hän sanoi vieneensä ne halpaan pesulaan, jonka lähellä.asuu!

Siis tästä ei ollut mitään puhetta ja tämä tarkoittaa, että anoppi on tutkinut jopa pyykkikorimme (!), eli mitä muuta vielä. Ja ottanut sieltä.ne liinat!

Haluaisin mielipiteitänne, että onko tuo teistä normaalia ja mitä minun pitäisi anopille sanoa.

Minulle tuli likainen ja loukattu olo. Hänen piti tuoda vain keittiön pöydälle eräs perintöesine sovitusti, mutta kävikin näin.

Kommentit (276)

Vierailija
161/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti on myös miehen koti ei pelkästään miniän. Ehkä mies on sanonut äidilleen kun ei vaimolleen uskalla että häntä ahdistaa hoitamaton koti ja anoppi koitti auttaa poikaansa?

Ihan varmasti 🤣

Vierailija
162/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti on myös miehen koti ei pelkästään miniän. Ehkä mies on sanonut äidilleen kun ei vaimolleen uskalla että häntä ahdistaa hoitamaton koti ja anoppi koitti auttaa poikaansa?

Jos miest ahdistaa hoitamaton kotinsa niin hoitaa sitä sitten.

Hoitamattomassa kodissa ei nyt ainakaan ekana myöskään keskity pöytäliinoihin😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua!!!

Eikö mies itse osaa siivota? Kannattaa pyytää äitykältä apua, äitykkä varmaan ottaa pojan kotiin opettelemaan.

Vierailija
164/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän emme tiedä kuinka paskainen koti ap:lla on, ja jos anoppi halusi huomaamattomasti auttaa edes vähän, niin ehkä tuo oli se tapa imuroinnin ja jätekasojen siivoomisen sijaan.

Vierailija
165/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitäisin pahana jos anoppi olisi sotannut, mutta sen sijaan koitti auttaa. 🙄 AP, mitäs jos vähän mietit tarkemmin mikä on ongelma tässä.

Tongitko sinä anoppisi luona käydessä kaikki kaapit ja laatikot pyykkikoria myöten? Mitä anoppi siitä sanoo?

Vierailija
166/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, usein miehet juttelevat äidilleen, myös heidän sotkuisista vaimoistaan.

Vierailija
167/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi villu, ehkäpä se mies sit ihan itse hoitaa

kodin mieleisekseen?

Vierailija
168/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitamattomassa kodissa ei nyt ainakaan ekana myöskään keskity pöytäliinoihin😂😂😂

Ehkä mies hoitaa pyytämällä äitinsä auttamaan siivouksessa. Vaimon on silloin turha narista.

Vierailija
169/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet pois siltä. Toisten tavaroita ei pengota.

Vierailija
170/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu tonkimiseksi sitä jos laitan likaiset pyykit koneeseen.

Vierailija
171/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan mun mies saa käyttää pyykkikonetta... Lapset kyllä.

Vierailija
172/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua!!!

Eikö mies itse osaa siivota? Kannattaa pyytää äitykältä apua, äitykkä varmaan ottaa pojan kotiin opettelemaan.

Voi pyytää äidin kotiaan siivoamaan. Yksi tapa ratkaista likaisen kodin siivoaminen.

Vierailija
173/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset anopit ovat kautta aikojen olleet aina vaikeita tapauksia.

Vierailija
174/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies hoitaa pyytämällä äitinsä auttamaan siivouksessa. Vaimon on silloin turha narista.

Ei voi hoitaa ilman vaimon lupaa. Se on myös vaimon koti.

Vierailija
175/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ainakaan mun mies saa käyttää pyykkikonetta... Lapset kyllä.

Onko kone sinun? Hallitsetko kotianne? Sinun koti, sisustus, tavarat? Mies saa asua.

Vierailija
176/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, usein miehet juttelevat äidilleen, myös heidän sotkuisista vaimoistaan.

Usein? Outoja miehiä. Oon satavarma että mulla ei ole eksä eikä nykyinen sanallakaan äideilleen pillittäneet, ovat olleet aikuisia, fiksuja miehiä.

Vierailija
177/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua!!!

Voi pyytää äidin kotiaan siivoamaan. Yksi tapa ratkaista likaisen kodin siivoaminen.

Ainoa tapa on se, että mies opettelee itse siivoamaan eikä pakota vanhaa äitiään siihen. Äiti voi toki opastaa poikaansa omassa kodissaan, kun ei ole ajoissa sitä tehnyt.

Vierailija
178/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa pyytää äitiään siivoamaan ilman vaimon lupaa? Dominoiva vaimo? Totta kai saa.

Vierailija
179/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa pyytää äitiään siivoamaan ilman vaimon lupaa? Dominoiva vaimo? Totta kai saa.

Tuossa tapauksessa on paras, että jättää miehen ja hänen äitinsä parisuhteeseen keskenään ja muuttaa itse muualle. Parisuhteeseen ei mahdu kuin kaksi, tuossa se pari on äiti ja poika.

Vierailija
180/276 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattomat anopit löytäneet ketjun? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi