Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1381/2522 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Saisinpa olla seurassasi. Et kyllä taitaisi nyt ehtiä vaikka pyytäisin ja mahtaisitko haluta. Yösilitykset sinulle kuitenkin lähetän. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1382/2522 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko metsätien taikaa 💛 lounasaikaan, ku ajattelin sua ihana "nopsajalka" ja rakastuin vaan lisää. Ekat valkoiset perhoset lensivät edessäni, kulkiessani ja hiljaisuudessa näin kasvosi kuten viime aikoina usein oot "tullut muistuttamaan" iloisena itsenäsi, aistien sua voimakkaasti, vaik ei nähdä. Hetkeksi päivä vei mut aikaan, ku kuljin Mijaksessa kerran ja ajattelin sua, et oisitpa mukana...Kenties viel, mut nyt kauniita unia, ihana fiksaajamies. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2522 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hymyilijä ihanissa ajatuksissa. Päivä oli tälläi keskiviikko kerran, ku kanssasi sai jutella lisää hetkisen verran ja rakastua. Talo mis tavattiin, oli keltaista, vieressä vihreää ja se purettiin. Kulmahuoneistossa sun kans ja näkymät hyvät, tuona hetkel näin vain sut ja  tunsin. Voin yhä tuntea. Oisitpa "Balin mies" tääl ja näkisit, et sua etsin kuin myös irl, jo v. 21. Ostin Malagan reissul mekon ja katselin munkkiaratteja. Haaveis Caminito del Rey, sun kans- mitähän tykkäisit...Terkkuja! 🤗🌻

Vierailija
1384/2522 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Oikein todella nyt. Olen tosi väsynyt. En oikein osannut edes nauttia kauniista illasta, kun en jaksanut. Pohdituttaa halusi nähdä, onko sitä. Minä kaipaan sinua. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1385/2522 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu Natalialle?

Vierailija
1386/2522 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen, vihreä, lila ja sininen. Näistä ekan ovella sut ihana, tapasin ja hämmennyin, ku olit yhtäkkiä edessäni iloisena. Vetovoima oli jotain, jota en vieläkään pysty oikein selittää, ku jatkuu vahvana tää, vaik ei sua nää. Tilat olivat aiemmin valkoiset, voisin kertoa sulle irl mistä värit, etenkin keltainen...Istutin lisää kukkia ja aluslautanen, jonka otit tiskipöydän alta ja nostit viininpunaisen leivänpaahtimen viereen, sai nyt orvokit...Salava on taas upea. Tänäänki join kahvit vieressä ja ajattelin sua, vaalea lempeäkatseinen mies, sä kenties. 💛

Vierailija
1387/2522 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksieni ihana, "nopsajalka" fiksaaja. Oli partsi tyhjä ja kalusteet olkkarissa, ku nähtiin pari kertaa ja toisel katsottiin ikkunan takaa räksynpesää...Kaipaan nähdä ja juttelua sun kans. Iloiset terveiset kukkien keskeltä! 🤗

Vierailija
1388/2522 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosissani suhun ihastuin, enkä haluis että tää näin jää.

Vierailija
1389/2522 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Tunnut vetäytyneen johonkin kauas. Paljon mielenpäällä ja vähän alavireinen mieli. Usko ja toivo vähän kortilla. Kaikki menee hyvin ja olemme jotenkin tosi lähellä ja sitten se jää kuitenkin aina siihen. En tiedä. Ehkä olisi vain joskus kiva tietää, että minä olen sinulle mieleen. Jos olisin.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1390/2522 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvosi tulivat eteeni ja nautin katsella sua. Tunsin kotoisaa, hyvää oloa, kuten silloin, ku juttelit mulle. Kulmahuoneistossa sun kans. Oisit nähnyt rakkauden mun silmistä, mikäli ois tänään nähty. Kaikki mun kasvoilta sulle ja kehoni tuntee roihua, samanlaista vahvaa, kuin herätit eteisessä kerran mustavalkoisen julisteen edessä. Oon onnekas, et kohdattiin viimein 22.3.21. Te quiero guapo. 🤗

Vierailija
1391/2522 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit ajatuksiini voimakkaasti taas ja hetket, ku sai olla lähellä, kuunnella ja katsoa sua vaivihkaa, ku teit nopsaa työn...Ymmärtää en voi, miks niin kaunista ja ihanaa vietiin pois. Oliko tarkoitettu, et kohdataan vaan hetken, vaik ois haluja tutustua, tehdä lopun elämän retken...Kuljin uuteen paikkaan ja ekana siel räksy ilmoitti itsestä, useita perhosia niityl ja mun ajatukset sussa ja lähel virtaaval joel. Tuun aina rakastaa sua "nopsajalka"💘, mut tiedän, mun on kohta mentävä...On ikävä. 🤗

Vierailija
1392/2522 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Minä rakadtan sinua. Mitäpä sitten muuta. Kunpa jo pääsisin lähellesi.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1393/2522 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näistä tunteista, mitä ajattelusi saa mussa yhä aikaan. Ja ei edes nähdä! Jään ajattelemaan sua. Nähdäänköhän unissa. 🤗

Vierailija
1394/2522 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipyilit ajatuksissani yöllä, ku opiskelin hieman espanjaa. Melkein kirjoitin yöketjuun. Ja aamusta tulit taas ajatuksiini ekana. Mitä herätitkään mussa ja sait aikaan, on ilmassa jotakin taikaa. Näky jonka sain nähdä susta ja musta, tuli ajatuksiini ja "maistelin" sitä. Saankohan kertoa sulle...Ainakin tarjolla ois  olkapää, jos tutustutaan...Mä oon vaan mä ja tälle rakkaudelle sua kohtaan ei voi mitään. Se ei jätä mua rauhaan, mitä näin...ja tunsin, ku katsottiin räksynpesiä viides viidettä v.21. Ainakin vois puhua. Jätin oven auki. 🤗 🌻💛

Vierailija
1395/2522 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Ihan hirveästi haluaisin halaukseen kanssasi ja jutellakin kaikenlaista. Olet tosi rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1396/2522 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun katse, ku näkisi ja saisit hymyni. Tuli jo nyt sua ajatellessa...Chilli, iloinen olemukses mustan kaiteen luona, hurmasit. Ja nopsa katseesi kiinnosti. Sus on jotain Zorroa, enkä tarkoita maskii, hanskoi ja jesarii, ku ekan kerran nähtiin. 😉💛 Mikäli tilaisuuden sais, niin hetket, ku tavattiin ensikohtaamisel ja kiitos, on ihanaa muistella...jatkaa ois haluja tutustua ja miksei nauttia kuumaa ja vaik luistella. 🤗 Luottamuksenikin herätit muun ohella, ihana fiksaaja, "nopsajalka". Terkkuja!

Vierailija
1397/2522 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmahuoneistossa sun kans, lähellä. Ku käänsit katseesi uunin edes ja katsoin sua, hetki tuli tänään ajatuksiini. Siinä oli jotain. Ja se, ku eteises seistiin lähekkäin, puhuit ja mä kuunnelles annoin ajatuksieni vaeltaa sun kasvoilla, päälaella ja hartioissa. Oli hyvä olla ja samal tunne jostain, mitä haluaa lisää. Sun kanssa. Tai ikkunan edes yhdes lähellä, sä mun selän takana ja teki mieli nojata, mut väistin sivuun. Näkisinpä sut ihana mies. 💘

Vierailija
1398/2522 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään haluaisin lähellesi. Haluaisin jutella kanssasi mieltä painavista asioista ja voimaantua sinusta. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1399/2522 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ihana ajatuksissa, ku kuorin perunoita ja laitoin uuniruoaksi lohilaatikkoa...Ku kävit auttaa kahdesti edellises kodissani kevääl kerran, niin kerroin "saan sunnuntaina tehtyä uuniruokaa". On rakkaudella tehty. Jos sut joskus viel näen ja juttu kulkee kuin silloin tavatessamme ensikohtaamisel, niin kutsun kylään ja vaik syömään. Sulle ois luontevaa sanoa "mi casa es su casa". Ja voitais vaik mennä Salavan lähelle kahville...Räksyt puolusti pesää tänään, sai harakka kyytiä. 🤗

Vierailija
1400/2522 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Ketju on lukittu.