Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1281/2522 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana. Siinä kai ne tärkeimmät. Suukko.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1282/2522 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksissa kaunis hetki, jonka sain kokea sun kans. Ainutlaatuinen tunne ja kaipaan sitä ajoittain, ku ajattelee sua. Onnekas oon, tapasin sut viimein 22.3.21, vaik lyhyen aikaa ja oliko ohimennen. Katseeni hakee sua vastaantulijoist, tänäänki. Niin luontevaa, luotettavaa ja samal herätit roihun. Nuku hyvin mies. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2522 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä lähellesi. Rakastan sinua. Toivottavasti voitaisiin taas nähdä pian. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1284/2522 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmahuoneessa sun kans, jutellessa pari kertaa ja aistien sua voimakkaasti. Seistiin huoneessa lähekkäin, mis oli mm. partsin 2 tuolia ja pyöreä lasipöytä, kuntopyörä, sänky ja pahvilaatikoita.Tiesit, että muuttaisin...Sä oisit mulle hän, kenelle haluaisi soittaa, ku yksin käy nukkumaan vieraas kaupungis. Ja  kysyä miten sun päivä meni ja kertoa kuin on ikävä. Ja palata kotiin, halata...Ajattelin sun hymyä, paria vaaleaa hiusta päälael, niskas, iloista olemustasi ja nopsaa katsettasi. Oon rakastunut, ollu jo lähes kolme vuotta suhun.

Vierailija
1285/2522 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Kaipaan näkemistäsi. Tuntuu, että se onnistuu huonosti. Olet rakas. Lämmin halaus. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1286/2522 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana herätys eilen aamul kaukana kotoa. Näin unta susta, "nopsajalka". Kasvosi ja äänesi "olivat yhtäkkiä edessäni", nautintoa. Tulisitpa eteeni yllättäen, kulman takaa. Kauniita unia ihana. 

Vierailija
1287/2522 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lempeää katsetta sain hetkisen nähdä viides viidettä, keltaisen rapun kulmakeittiös. Saispa taas nähdä ja toiveena ois kiireettä... On asiaa lähelle tuota paikkaa, mis katsottiin räksynpesää, joka oli koivus ja tieni vie sinne viikon päästä aamulla. Näkispä sut samalla, niin tulisin juttelee mies, sä kenties...🤗🌻

Vierailija
1288/2522 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Kaipaan lähellesi. Kaipaan halausta. Kaipaan sinua. Tuntuu, että liian harvoin on mahdollisuus vaihtaa oikeita ajatuksia mistään. Nykyään olen henkilökohtaisimpien asioiden kertomisen suhteen kyllä myös varautuneempi aiempien juttujen vuoksi. Avautumisestani on harvoin seurannut mitään hyvää. En oikein ole pystynyt ymmärtämään miksi. Kahlittu. Niin monin tavoin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1289/2522 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kokea rakastumisen voimakkaana sun  lähellä. Jotain niin selittämätöntä tunsin, jonkin mitä jo luulin tai uskoin etten tuu täs elämäs tuntee ja kohtaa. Tavatessani sut, jokin heräsi sisälläni. Se ei ollut vaan lyhyt hetki, joka kirjoitettiin mun tarinaan. Täytyy olla jotain suurempaa...Sut kohtasin ovella 22.3.21 iloisena. Missä meet, ei oo haaveet kadonneet...Te quiero. Saispa olla ystäväsi edes, tulevina vuosina. Ja lähtisitpä katsoo mun kans munkkiaratteja Malagaan päin. <3

Vierailija
1290/2522 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin asumisesta ja matkustuksesta vähä ja mainitsin siskosta viereises rapussa. Hän tietää mun sua, ihana vaalea fiksaajamies kaipaavan...Sisko muutti eka ja mä perässä. Hyvää yötä ja kauniita unia. Toivottavasti irl viel...🤗

Vierailija
1291/2522 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Viimepäivinä olen kaivannut erityisesti syliäsi. Lämpöä. Pehmeitä katseita. En tiedä miten tämä koskaan ratkeaa. Sinä olet osoittanut ettet aio ottaa asioita koskaan mitenkään puheeksi. Minä taas en voi sitä enää tehdä. Monta kertaa yritin, lopputulos oli aina yhtä suuri tietämättömyys ja paha mieli. Kauankohan tätä jaksaa? Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1292/2522 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Viimepäivinä olen kaivannut erityisesti syliäsi. Lämpöä. Pehmeitä katseita. En tiedä miten tämä koskaan ratkeaa. Sinä olet osoittanut ettet aio ottaa asioita koskaan mitenkään puheeksi. Minä taas en voi sitä enää tehdä. Monta kertaa yritin, lopputulos oli aina yhtä suuri tietämättömyys ja paha mieli. Kauankohan tätä jaksaa? Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Se ratkeaa sillä, että kävelet uuteen suuntaan ja pois ihmisen luota, joka ei laita sun saamista vastaavasti etusijalle. Jos hän mitään tunteekaan, niin pitää sinua itsestäänselvyytenä eikä sun saaminen "omakseen" ja rakkaakseen ole prioriteetti. Sinä itse annat pitää itseäsi itsestäänselvyytenä. Älä tee sitä itsellesi. Älä koskaan jää odottelemaan ihmistä ja keksimään selityksiä sellaiselle, joka osoittaa että on valmis sun menettämisen riskin ottamaan. Tai sellaista, joka on valmis leikkimään sun tunteilla. Been there done that eikä mekään yhteen päädytty kaikista puheista ja vihjailuista huolimatta. Juuri siksi ettei hän halunnut minua elämäänsä kaikista eniten. Muut asiat olivat tärkeämpiä, mutta hän saattoi luottaa että minä kyllä pysyn roikkumassa. Minut saattoi ottaa itsestäänselvänä, koska kerta kerran jälkeen näytin että huono ja epäarvostava kohtelukaan ei saa minua kääntymään kannoillani. Ettei epämääräisyys ja se ettei mikään puhuttu pädekään saa minua lähtemään yhteydestä. Kaiken ilon hän irti ottikin ja osoitti mulle, että on hyvin pitkälle valmis leikkimään minulla ja tunteillani.

Jos hän sua rakastaa niin herää kypsymättömästä suhtautumisestaan kunhan alat laittaa itsesi ensin. Jos hän sua rakastaa, niin hakee kyllä omansa pois. Se rakkaudessa se juju on. Ei tarvitse vuosikausia kärkkyä ja tuskailla hämmentyneenä. Ei tarvitse todistaa sydänsurujaan eikä toisaalta feikata pärjäävänsä superisti ilmankin. Vaan se vaan tulee ja ottaa omansa olit millainen vain.

Vierailija
1293/2522 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Se ratkeaa sillä, että kävelet uuteen suuntaan ja pois ihmisen luota, joka ei laita sun saamista vastaavasti etusijalle. Jos hän mitään tunteekaan, niin pitää sinua itsestäänselvyytenä eikä sun saaminen "omakseen" ja rakkaakseen ole prioriteetti. Sinä itse annat pitää itseäsi itsestäänselvyytenä. Älä tee sitä itsellesi. Älä koskaan jää odottelemaan ihmistä ja keksimään selityksiä sellaiselle, joka osoittaa että on valmis sun menettämisen riskin ottamaan. Tai sellaista, jok

Tulkitset asiaa, josta et tiedä yhtään mitään. Päätelmäsi eivät osu oikeaan. 

Vierailija
1294/2522 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lähellä sain seistä eteisessä kerran, mis oli kaappien ovis värikkäät nupit ja yhdessä  juliste. Aikaa tuosta yli 3 vuotta, mut tunnen sut iholla ja aistin sut voimakkaasti just nyt. Hymysi on niin ihana ja katseesi kiehtova. Kerroit mulle kaupunginosasta ja mä samal mietin paria hiusta sun päälaella ja sitä, et voispa koskettaa kasvojasi. Muistan yhä sun äänesi ja sitä ajatellessa nyt, kehoa polttaa... Joskus kirjoitin toisaalle, et ois halui jutella kaikesta tästä rehellisesti irl, on vieläkin. <3 (lisäsin tuolloin etunimeni). Halauksin...🤗

Vierailija
1295/2522 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa vain tulla viereesi ja rutistua kainaloosi. Painaa kasvot kaulallesi ja levätä. Tuleekohan koskaan hetkeä, että voisin niin tehdä? Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1296/2522 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Miksi joudut yhä kaipaamaan täällä etkä ole hänen kainalossaan neljänkään vuoden jälkeen? Sitä samaa itseltänikin kysyn ja kummankin meidän kohdalla vastaus on sama. Et vain kestä myöntää asiaa, koska se sattuu niin paljon. Rakkaus ja toivo ovat lähes tasavahvuiset. 

Vierailija
1297/2522 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Miksi joudut yhä kaipaamaan täällä etkä ole hänen kainalossaan neljänkään vuoden jälkeen? Sitä samaa itseltänikin kysyn ja kummankin meidän kohdalla vastaus on sama. Et vain kestä myöntää asiaa, koska se sattuu niin paljon. Rakkaus ja toivo ovat lähes tas

Lähtöasetelmapäätelmäsi on väärä. Mitäs jos toteat vain oman tilanteesi ja jätät muiden tilanteet sörkkimättä. 

Vierailija
1298/2522 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ku tyynyyn painaa pään, ajattelen sua. Buenas noches guapo. 💛

Vierailija
1299/2522 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. On tosi vaikea olla ilman sinua. Kaipaan läheisyyttä, sellaistakin. Taannoin meinasin laskea ajattelematta käteni olemaan reidellesi. Viime hetkellä tajusin mitä olen tekemässä ja muutin suuntaa kevyen kosketuksen jälkeen.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1300/2522 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. On tosi vaikea olla ilman sinua. Kaipaan läheisyyttä, sellaistakin. Taannoin meinasin laskea ajattelematta käteni olemaan reidellesi. Viime hetkellä tajusin mitä olen tekemässä ja muutin suuntaa kevyen kosketuksen jälkeen.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Miten voi olla mahdollista, että koskettelet kevyesti ihmistä, jonka kanssa et ole suhteessa? No, tuskin haluat vastata tähän. Ei työpaikallakaan saa koskettaa ketään. 

Ketju on lukittu.