Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. On tosi vaikea olla ilman sinua. Kaipaan läheisyyttä, sellaistakin. Taannoin meinasin laskea ajattelematta käteni olemaan reidellesi. Viime hetkellä tajusin mitä olen tekemässä ja muutin suuntaa kevyen kosketuksen jälkeen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Miten voi olla mahdollista, että koskettelet kevyesti ihmistä, jonka kanssa et ole suhteessa? No, tuskin haluat vastata tähän. Ei työpaikallakaan saa koskettaa ketään.
sillä on pakkomielle, hän on pakkomielteisen rakastunut mieheen ja se aiheuttaa pakonomaista koskettelua. Ymmärrän täysin, miksi mies ei halua jutella asioista hänen kanssaan.
Antaa hänen kaivata. Itselläni on oikeasti OCD. Ollut kauan. Oma kaipaukseni voi olla oikeasti tietynlaista pakkomiellettä, mutta kyllä siinä oli lähtöihastuminen ja järjen menetys. Mulla ongelmat on päivittäisiä ja muuhun elämään liittyvää. Sivusta aivan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. On tosi vaikea olla ilman sinua. Kaipaan läheisyyttä, sellaistakin. Taannoin meinasin laskea ajattelematta käteni olemaan reidellesi. Viime hetkellä tajusin mitä olen tekemässä ja muutin suuntaa kevyen kosketuksen jälkeen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Miten voi olla mahdollista, että koskettelet kevyesti ihmistä, jonka kanssa et ole suhteessa? No, tuskin haluat vastata tähän. Ei työpaikallakaan saa koskettaa ketään.
Etkö sinä halaa, tai muutoin kosketa ketään muuta kuin sitä, jonka kanssa olet suhteessa? Minä kosketan kyllä muitakin läheisiäni. Älä ole huolissasi, koskettamisesta ja siitä onko toiminnassani jotain ahdistavaa, on keskusteltu minun aloitteestani (ei kuulemma ole) . Tällä kertaa käsi vain osui häneen ennen kun ymmärsin mitä teen, mutta joskus halaan, silitän tai sellaista, vaikkapa silloin kun ihminen on surullinen. Miksi koet tarpeelliseksi täällä sörkkiä toisten asioihin, joista sinulla ri ole mitään tietoa? Uteliaisuutta? Pätrmisen tarvetta? Ylemmyyden tuntoa? Se ei lakkaa hämmästyttämästä minua. Miksei ihmiset vain anna muiden kaivata tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
sillä on pakkomielle, hän on pakkomielteisen rakastunut mieheen ja se aiheuttaa pakonomaista koskettelua. Ymmärrän täysin, miksi mies ei halua jutella asioista hänen kanssaan.
No nyt on tiukkaa fantasiaa sinulla, 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Etkö sinä halaa, tai muutoin kosketa ketään muuta kuin sitä, jonka kanssa olet suhteessa? Minä kosketan kyllä muitakin läheisiäni. Älä ole huolissasi, koskettamisesta ja siitä onko toiminnassani jotain ahdistavaa, on keskusteltu minun aloitteestani (ei kuulemma ole) . Tällä kertaa käsi vain osui häneen ennen kun ymmärsin mitä teen, mutta joskus halaan, silitän
Ei mitään tuollaista. Ihmettelin vaan sitä yhtälöä, että miten voi koskettaa ihmistä, joka ei ole läheinen. Mietin, että millaisessa tilanteessa koskettaminen voisi olla mahdollista. Miellän sellaisen ihmisen etäiseksi, jonka kanssa ei voi puhua avoimesti myös keskinäisistä väleistä ja suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Etkö sinä halaa, tai muutoin kosketa ketään muuta kuin sitä, jonka kanssa olet suhteessa? Minä kosketan kyllä muitakin läheisiäni. Älä ole huolissasi, koskettamisesta ja siitä onko toiminnassani jotain ahdistavaa, on keskusteltu minun aloitteestani (ei kuulemma ole) . Tällä kertaa käsi vain osui häneen ennen kun ymmärsin mitä teen, mutta joskus halaan, silitän
Sinä itse jaat tänne väen vängällä tätä pakkomiellettäsi ja seuraamme sitä kuin mitäkin saippuaoopperaa tai jatkokertomusta. Itse palaan aina muutaman viikon välein tarkistamaan, että pyöriihän maailma radallaan ja sun päivittäiset postaukset junnaavat samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Viimepäivinä olen kaivannut erityisesti syliäsi. Lämpöä. Pehmeitä katseita. En tiedä miten tämä koskaan ratkeaa. Sinä olet osoittanut ettet aio ottaa asioita koskaan mitenkään puheeksi. Minä taas en voi sitä enää tehdä. Monta kertaa yritin, lopputulos oli aina yhtä suuri tietämättömyys ja paha mieli. Kauankohan tätä jaksaa? Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tulkitset asiaa, josta et tiedä yhtään mitään. Päätelmäsi eivät osu oikeaan.
Miksi joudut yhä kaipaamaan täällä etkä ole hänen kainalossaan neljänkään vuoden jälkeen? Sitä samaa itseltänikin kysyn ja kummankin meidän kohdalla vastaus on sama. Et vain kestä myöntää asiaa, koska se
Olet kyllä nelisen vuotta ainakin kirjoittanut päivittäin ihan samanlaisia viestejä. Oletteko tässä välissä olleet oikein suhteessakin? Ei siltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Etkö sinä halaa, tai muutoin kosketa ketään muuta kuin sitä, jonka kanssa olet suhteessa? Minä kosketan kyllä muitakin läheisiäni. Älä ole huolissasi, koskettamisesta ja siitä onko toiminnassani jotain ahdistavaa, on keskusteltu minun aloitteestani (ei kuulemma ole) . Tällä kertaa käsi vain osui häneen ennen kun
Älä turhaan trolleista hämäänny.
Ikävä. Saisinpa olla kanssasi. Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Ja minultahan tämä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minultahan tämä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Neito vähentää nyt siman nauttimista😁 Jos puolet tekstistä sekoittuu sammallukseen niin eteneminen ei ole taattua.
Sydämeeni kävelit jäädäksesi, keväisenä päivänä, iloisena. Hyvin oot vallannut tilaa ajatuksistani. Ja vieläkin hymyilyttää ajatus, olisitko mennyt kovempaa rappusia, mikäli olisin viides viidettä 21 sanonut sulle, ihana "nopsajalka": odota vähä, mä rakastuin just. Ihana hymy, ku katsoit taakse ja olemus...🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Etkö sinä halaa, tai muutoin kosketa ketään muuta kuin sitä, jonka kanssa olet suhteessa? Minä kosketan kyllä muitakin läheisiäni. Älä ole huolissasi, koskettamisesta ja siitä onko toiminnassani jotain ahdistavaa, on keskusteltu minun aloitteestani (ei kuulemma ole)
En toki. Nämä on tätä peruskiusaajatyypin ihmisiä, joita on ajan saatossa nähty. Jostain ihmeen syystä heillä on tarve lukea tekstejäni, vaikka ne heitä häiritsevät kovasti. No, omapa on valintansa.
Ikävä. Niin kovin vaikea olla ilman vilaustakaan sinusta, vaikka kaikenlaista puuhaa on riittänyt. Kaipaan sinua lährlleni ja haaveilen kehostasi omaani vasten ja siitä, että voitaisiin jutella kaikesta. Ymmärrän kyllä, että sinun haaveesi ei ehkä ole samat. Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ois kiva nähdä ja jutella. Oot ollut tänäänki usein ajatuksissa. Iltakävelyllä näki paljon räksyjä, ajatukset veivät mut aikaan ihanaan, oi primavera 21...Sul pari vaaleaa hiusta ja maski ja hanskat. Olit työs rakennukses mun entisen kodin kulmakeittiön ikkunan takana. Mulla tuolloin lasit ja tummemmat hiukset. Juteltiin asumisest ja matkustuksest vähän. Autoit mua pari kertaa, ihana. Tunnisteita, jos kävisit tääl ja näkisit, sua kaipaan...🤗
Sulle, joka mietit kerran Balille lähtöä ja mä haaveilin Malagaan menosta ja sanoin tuolloin, et kyl viel päästään. Vuosi sitten kävin itse. Ois kivaa lähteä joskus kanssasi. Nähtäispä! Buenas noches guapo...🤗💛🌻
Ikävä. Pehmeä halaus ja hyviä unia. Olet tosi rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tulit ajatuksiini ihaniin tanssiaskelissa. Oli sama sininen paita pääl kuin 5.5.21, päivänä ku kävit fiksaa uuninluukun saranan ja sain osuman Amorin nuolest kulmahuoneistossa. Missäköhän meet ihana hymyilijä...🤗Nopsa katseesi kiinnosti mua jo ensikohtaamisella, 22.3. ja ihastuin. Vetovoima on voimakasta. Vastasin sulle jotain edulliseen asumiseen ja tuolloin tuli tunne, et jatketaan siitä mihin jäi. Tietäisitpä kuinka kaipaan, etsin katseellani.
Olisitpa ollut tällä viikolla mukanani seurailemassa heräilevää luontoa. Eilen vain olin laiskiaisena, mutta muina päivinä olen heittänyt reilun 11km:n lenkin. Kevään ensimmäinen sisilisko vilisti pientareella. Metsässä tuoksui näsiät ja valko- sekä sinivuokot kukkivat. Kiertelin korkealla kallioilla, mutta yhtään kyytä en nähnyt. Kaipasin sinua viereeni, mutta turhaanhan huhuilisin. Ehkä oletkin kuin tikka, joka rummuttaa reviiriään ja kertoo kiinnostuksestaan. En vain ymmärrä sitä tikan rummutusta. Tuolla metsässä pystyn hengittämään ja yhä vain etsin kaltaistani. Suojissa lehtojen, kallioiden. Vain yhtä.
Lempeän lämpimiä haleja ja unisuukkosia. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Kauniita unia sulle ihana, kenet kohtasin keltaisen rapun ovella, talossa jossa asuin ja jota ei enää oo. Ajatuksissani oot raikas tuulahdus, iloinen ja ystävällinen mies. Sillai pienimuotoinen pyörremyrsky tunteilleni, sä tulit ja sen jälkeen en oo ollut ennallaan. Sut ku sais tavata...ja halata. <3