Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Helliä haleja ja kuumia suukkoja uniisi. Viereesi unelle möngin. Poskia punoittavissa ajatuksissa olet ollut. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Ikävä. En minä ymmärrä mistään mitään. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olisitpa ollut lämmittämässä tässä koleassa keväässä rakkaani. Viereesi unille painaudun, jälkeen halipusutuksen lempeän. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗
Hyvän musan soides, tulit ajatuksiini ihaniin ja ne vei mut kauas Granadaan ja tahtoisinki kysyä et ootko joskus käynyt tai lähtisitkö kanssani...Kulmahuoneiston hetket sun kaa tuli "uusintana", näin katseesi uunin edes ja sen mitä sanoit eteises aiemmin eri kerral, kuulin sun äänesi. Ja mun ajatuksiini tuli nyt ne muutamat vaaleat hiukset, jotka bongasin päälaella ja niskas. Sä oot ihana. Te quiero.
Sulle hieman tunnisteita, mikäli tääl kävisit lukemas. Kulmakeittiön vas. puolella kahdes pajukorissa oli säilykkeitä sekä oliiviöljypullo viininpunaisen blenderin vieressä. Oik. taas vitamiineja viininpunaisen leivänpaahtimen vieressä. Ja sä niiden välissä ja ei voinut olla huomaamatta. Näin katseesi ympäristöön... Tulit ajatuksiini aamul suihkussa ja hetket tuona päivänä, ensikohtaamisella. Ihana! 🤗
Ikävöin hirveän paljon. En yhtään tiedä missä mennään, etkä sinä halua kertoa. Siitä olen jotenkin pysyvästi loukkaantunut, että et suostu keskustelemaan asioita auki. Olen yrittänyt monta kertaa. Saisinpa olla lähelläsi. Ohitit täysin silloin taannoin ja sittemmin sinusta ei ole juurikaan kuulunut.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olisitpa ollut tänään kanssani tuulisella reissulla. Mustarastaat nokkivat maata koivikkorinteellä. Telkkä mutkitteli lentää joen mukaisesti. Kiurut tanssivat pellolla. Helliä haleja ja pusutus uniisi rakkaani. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗
Ikävä. Tänäänkin olet ollut koko päivän ajatuksissani. Väsyttää ja on vähän ankea fiilis. Olet rakas. Silityksiä
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tänään olit koko päivän ajatuksissani ja muistelin yhteisiä projekteja, joissa oltiin mukana. Et väheksynyt ajatuksiani, vaan oikeasti kuuntelit. Kaipaan niitäkin aikoja. Nyt olen näissä ajatuksissani yksin. Tänäänkin pidättelin ajatuksiani. Kuten muulloinkin, kun olen kokenut olevani vain tyhmä ajatuksineni. Olisinpa saanut enemmän älyä tähän päähäni niin osaisin olla hiljaakin. Vähän niin kuin aina. Suukkoja ja halitus yöksi. Olet vieressäni tänäkin kauniina yönä. Nukutaan pitkään. Ennen nousemista silittelen sinua vielä tovin. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Naiselta, jonka email alkaa kirjaimilla ko.
Runonkin rustasin toisaalle. Itsesi tunnistaisit. 💚🤗
-Peikonkulta kirjautumatta
Ihana sinä! Hymysi, eleesi ja olemuksesi. Ja nopsa katseesi ympäristöön...Kiinnostat. Sul maski, hanskat ja jesari meges, ku tavattiin, työn teit ja hieman juteltiin. Ja myöhemmin palasit onnekseni ja tuolloin juteltiin hieman ja näytin sulle räksynpesää huonees, mis oli mm. banskulaatikoita. Ja seistiin lähekkäin ikkunan takana, josta näkyi myös pihlaja. Ja tunsin sut voimakkaasti. Ois ihanaa nähdä... Kauniita ja iloisia hetkiä päiviisi monia! 🤗💛
Lämpimissä ajatuksissa olet ollut tänäänkin. Yön tullen vierees hiljaa möngin ja uniin rauhaisiin silittelen. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Rakastan sinua. Tarvitsisin sinut mun kanssa yhteiseen tiimiin. Halailemista olen ajatellut paljon. Kunpa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olet rakas. Kainalossasi viihtyisin. Lähelläsi saisin hyvät unet.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Oot niin ihana, kaikki sussa on kaunista, niin kaunista. Se kuka olet, mitä puhut, miten liikut, ulkonäkösi, aivan kaikki. Kauniimpaa kuin mikään täällä. Oon onnellinen vain kun saan olla sun lähellä ja katsella sua. Olisitpa mun, en pyytäisi mitään muuta. Ajattelen sua kokoajan, ja kaikki on valoisaa ja kaunista. Oot niin suloinen etten melkein kestä sitä ja vain odotan kun taas nähdään. Haluisin niin koskettaa sua, pitää lähellä, olla ihan lähellä sua, tehdä sut onnelliseksi. Toivottavasti tiedät kuinka täydellisen ihana oot, jotain todella kaunista. Rakastan sinua. P:lle L:ltä <3
Suukkoja ja unihalitus yöhösi. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Sua ajattelen ihana ja iloista hymyäsi, jonka sain nähdä kahdesti keltaisen rapun ovella. Juteltiin hieman kulmahuoneiston eteisessä, mustavalkoisen julisteen edessä, kuvana oli Blade. Sain olla lähelläsi, katsoa silmiisi ja huomata sul muutaman vaalean hiuksen päälaella ja tuolloin ajattelin ja nytkin, voispa kasvojas koskea. Ihastuin ensikohtaamisel... Kauniita unia, rakastan sua-saispa kertoa.🤗
Huomenta, olet ajatuksissani.
Sille jonka kanssa "tavattiin" toukokuussa 23
777
N&N
Ikävä. Et nähtävästi kaipaa yhteyttä tai seuraani. En sitä siis tyrkytä.
Hyvää yötä, tärkeä<3