Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1321/2522 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskymppi! Estoy pensando en ti. 🤗💘

Peikonkulta
1322/2522 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiersin reilun 11km:n lenkin kauniissa luonnossa. Kevään ensimmäiset haarapääskyt bongattu. Olisitpa ollut kanssani lehdossa, kallioilla, vieressä, lähellä. Aurinkoa ja iloa päivääsi rakkaani. 💚🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2522 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukseni kulkeutuvat tämän tästä suhun. Eilen tuli etiäinen ettei nähdä. Kävin lähellä paikkaa, missä sain olla sun vieres, ikkunan edes. Kulmahuoneistossa...Olisinpa sanonut sulle tuolloin enempi. Tunsin voimakkaasti, en ollut kokenut mitään vastaavaa (enkä oo sun jälkeenkään, kohta 4 v. sinkkuna). Silti sun kans ois ollut luontevaa, tunsin helpon lähestymisen ja kaipaan sussa sitä kaikkea. 3 kuukautta viel tääl, sit mun täytyy mennä. Saisit tietää mikäli nähtäisi, jännittää jotenki, mitä edessä. Sun kanssa viel toivon...v.21.🤗

Vierailija
1324/2522 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Uskon, että meidän olisi parempi yhdessä. On niin paljon asioita, joita haluaisin kanssasi tehdä ja kokea. Olet rakas. Varovainen suukko yöksi.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1325/2522 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-aurinko paistoi suurena oranssina pallona hehkuen ja värjäsi maiseman viimeisillä säteillään. Illan lämpö helli ihoa. Olisitpa ollut vierelläni. Yhdistän sinut onnen tunteeseen ja niihin hetkiin. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1326/2522 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakeittiössä sininen kelloradio, Sä siinä vieressä, tiskipöydän edessä. Näky susta tuli just eteeni ja toi lämmön ja useita perhosia. Oi primavera, kuinka sua kaipaan. 🌻 Se kun tavattiin, teki tästä vuodenajasta kauniin...💛 Yllättyisit kuinka sua aistin...ku katsoit kelloa ranteessasi, ympärillesi, tulit olkkariin ja mun teki mieli painaa pää rintaasi vasten, ajatus yllätti! Ja aloin puhuu lampun pääl olevista mustarastaan pesistä. Näen hartiasi, niskan hiukset, lempeän hymysi mies. 💙 Ois pitäny kysyä yhteystietoi tuolloin 5.5.21 (sul oli mun). Rakastuin. Vaikutat voimakkaasti yhä.

Vierailija
1327/2522 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sun täyskymppisi on?

Vierailija
1328/2522 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Uskon, että meidän olisi parempi yhdessä. On niin paljon asioita, joita haluaisin kanssasi tehdä ja kokea. Olet rakas. Varovainen suukko yöksi.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Kyllä, te kuulutte yhteen. Toivon että saat hänet pian.

Vierailija
1329/2522 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se Bing Bong vain katoaa, ihan luonnollista.

Vierailija
1330/2522 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummalle terveiset, ihan tositarkoituksella

Vierailija
1331/2522 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sun täyskymppisi on?

Uudellamaalla tapaamani henkilö, ihastuin ensikohtaamisella. 

Vierailija
1332/2522 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hetki tajuamisen, kesken ikävöimisen, et en sua enää nää. Ja kohta loppuu tää. Silti on kuin kaikki olisi alussa, päivässä ku sut,  fiksaaja tapasin ekan kerran. Etsin kaikki nää kuukaudet sua, mut ei mul oo enää keinoja. Huomenna on 3 v. siitä, ku uunin saranan laitoit paikalleen ja käännyit katsoo. <3 Tulin keittiön oviaukolle, en ehtiny nähdä ja oppia, mut muistan päivän kuin eilisen. A9, 11.21. En unohda sua koskaan, ihana vaalea mies. 

Peikonkulta
1333/2522 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä helli yli 21 asteen lämmöllä. Puutarhapuuhissa ahkeroi kanssani myös kimalaiskuningatar kiertäen hunajamarjan kukasta kukkaan. Yksin. Molemmat odottaen rakkautta. 

Hunajaisia suukkosia ja yötä lämmittävä halitus. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1334/2522 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän kova ikävä. Yritän tahdonvoimalla ja telepatialla tuntea sinut lähelläni. Tällä hetkellä en tiedä yhtään mitä sinulle oikeasti kuuluu. Rakastan sinua.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1335/2522 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tuli kyyneleet. Niin pitkään jaksoin uskoa et saan sun kanssa viel jutella. Sun iloinen olemus ja se, ku eleel näytit mis oot työs...En voinut olla ihastumatta. Nopsa katseesi kiehtoi ja ku tulit uusiksi viikkoja myöhemmin, niin tykkäsin. Katsoin silmiisi ja näin niissä taivaan. Ujostutti yhtäkkiä, mut halusin sua lisää nähdä...Miten tää menikin näin, rakastun suhun ja en voi kuvitella enää ketään toista. Kuitenkaan sua ei missään ja paljon kokematta. Onpa elämän kortit jaettu! ...Näin sut lounaalla puisella penkillä, ku olin katsomas kulmakeittiön ikkunasta, mitä kuuluu räksynpesään. Oli tauko etätyössä ja päätin lähteä juttelee sulle. Olit jo mennyt. Olisipa mulla susta kuva, sitäkin olin tulossa pyytää, et saanko ottaa. Kuvasi on hyvin viel ajatuksis ja sydämes. 3 v. huomenna. 🤗💘 

Vierailija
1336/2522 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamusta oot mun mielessä taas, niin kaunis. Rakastan sua niin paljon. Enkä koskaan saa näyttää sitä, se särkee mun sydämen. Mutta sun rakastaminen edes kaukaa, edes hetken, on sen arvoista. Näkisitpä itsesi kuten mä näen sut, tietäisit kuinka ainutlaatuinen, ihana ja kaunis olet. Todella teet maailman kauniimmaksi vain olemalla siinä. Rakasta, kaipaan, sua joka päivä ja hetki <3 P:lle L:ltä (n+n). 

Vierailija
1337/2522 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tääl kävisit, niin löytäisit tunnisteita. Vuosi sitten Malagan maakunnassa, menin rannalle ihailemaan auringonnousua. Jotain  kirjoitin santaan, katsoin kuinka aallot tuli rantaan ja pyyhki pois. Tänään Salavan luona kahvilla ja toivoin, että joskus vielä kanssasi. 3 v. sitten olit kiinnostunut tv-tasosta, jonka olin laittamassa pois muutossa...Katseesi ympäristöön, luotan tähän, ku katsot aikaan! Herätit rakkauden ja välitit jotain kaunista.<3 Sulle, ihana "nopsajalka" ja kauniille hetkille, mitä myöhemmin ajatella. Olisitpa kanssani. Lähden katsomaan räksyjä sinne, missä tapasin sut. Ja "puupää" rusakon näki...🤗

Vierailija
1338/2522 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Nähtävästi yhteydenpito ei taas sua kiinnosta. Ärsyttää ja turhauttaa. En sitten vaivaa sen enempää. Suotta sitä lirkutella nimrttömästikään ihmiselle, jota ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1339/2522 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania välähdyksiä hetkistä sun lähellä, aikaa tai mulle ois ripaus taikaa, kulmahuoneiston ovella ja katsoo sua, ihanaa, iloista, vaaleaa miestä maskin takaa. Ja eteises lähel lisää, kaappien edes, joissa värilliset nupit...Löysin räksyjä ja yllättäen sinisorsan sillan luona ja otin tietty kuvan. Voin tuntea sut vahvasti nyt ja keho tuntee samaa roihua, mitä herätit 3 v. sit. Ei aika tai välimatka, pidät otteessa. Ku  sais hetken jutella kanssasi kiireettä...💛🌻

Vierailija
1340/2522 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Nähtävästi yhteydenpito ei taas sua kiinnosta. Ärsyttää ja turhauttaa. En sitten vaivaa sen enempää. Suotta sitä lirkutella nimrttömästikään ihmiselle, jota ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Tehän rakastatte toisianne. Älä vaivu epätoivoon!

Ketju on lukittu.